(20)

7.1K 457 142
                                    

Yazar majestelerinizden..

Bu bölümü BraBingl281 armağan ediyorum...

Rüzgarın içindeki huzursuzluk git gide artarken, az önce istemsiz oluşan soğuk tavrını rabianın fark etmemiş olması için dua ediyordu.

Rabia yaklaşık 5 dakika önce evden ayrılmıştı, ve babası ve annesi şuan demire ve bütün aile üyelerine bal kaymak azar çekiyordu.

" ŞU KADARCIK BİLE Mİ GÜVENMEDİNİZ  RABİA'YA, ULAN BAHAR BİLE SİZDEN DAHA ÇOK GÜVENİYOR, ASİYE BİLE SİZDEN DAHA ÇOK GÜVENİYOR, SİZ... "

Ayşenur hanım devam ettirdi bu sefer

" 3 oldu, bu tavrınız üç oldu, önce ali, sonra asaf, şimdi demir. Rabia dönse dese ki 'ben bu evde kalmak istemiyorum' dese engel olacak bir bahanem, bir mazeretim yok, ben sizin yüzünüzden kızımın yüzüne bakamıyorum. Biz sizi böylemi yetiştirdik.!!! "

Yerine oturan ömer bey konuşmayı devraldı.

" utanıyorum, yemin ediyorum. Ama sizden değil, sizi düzgün yetiştiremediğim için kendimden utanıyorum. Bir oğlum çıkar tokat atar, diğer oğlum uygunsuz cümleler kurar, bir diğeri hakkı olmadan büyüklük taslar. Ulan kızım gelmiş 'ben dışarı çıkacağım' diyor. Tamam diyorum, bizi ailesi gibi görmeye başlıyor bize haber veriyor, sevinçle karşılıyorum, 'tamam' diyorum, gelmiş, ' gidemezsin akşam evde olacaksın' diyor. Sanane oğlum SANANE. BEN BABASI OLARAK KARIŞMIYORUM SEN HİÇ KARIŞAMAZSIN "

Yeliz konuyu anlamamış bir şekilde bir eli sızlayan başında uykulu bakışlar ile azardan faydalanıyordu.

Odasında uyuklarken babasının bağırışıyla yataktan düşmüş, başı hala zonklarken bağırışları dinliyordu.

" ya sen yeliz! "

Annesi birden ona dönünce şaşkın bakışlar ile annesine baktı.

" kusura bakma kızım, sen daha yeni geldin unuttum. "

" neler olduğunu birisi bana anlatabilirmi anne "

Bakışlar kerime döndüğünde yelizden farkı olmayan kerim, hepsine sinirli bakışlar atıyordu.

Sevdiği kız ile konuşması gelen bağırışlar ile bölünmüştü, şuan ondan daha sinirlisi yoktu -ona göre-...

" abilerin hakları olmadan ablana ahkam kesiyorlar oğlum "

" pardon da niye "

" ne niye oğlum "

" ne diye ahkam kesiyorlar "

Demir, " geç gelecekmiş hanımefendi "

Kerim, " sanane abi, sen karışamazsın ki, babam haklı, o bile karışmıyor senin hiç hakkın yok "

Demir, " rabia, öztürk soy adını taşıyor, ona göre davranması lazım "

Kerim, " sen öztürk soy adını taşıyan o kızın karargahta nasıl terör estirdiğini biliyormusun, onu geç teröristlerin arasında ismi geçtiğinde azer bülbül gibi nasıl titrediklerini, korkudan altlarına sıçtıklarını sen biliyormusun. Her şeyi geç, öztürk soy adını taşıdığı için evde oturması gereken o kızın 3 aylık esir düştüğü görevden yeni geldiğini ve hala o zamandan kalan izleri taşıdığını ve pansumanlarını yaptırdığını biliyormusun abi "

Hepsi duydukları ile kerime odaklanırken kerim devam ediyordu.

" öztürk soy adını taşıyor dediğin kişinin güldüğünü bu zamana kadar çok nadir kişi gördü, bunun sebebi kaybettiği tim ve daha öncesine de dayanıyor. Bir kişi dudağının kıvrıldığını görse apışıp kalıyor, dün akşam kahkaha atıyordu rüzgar abimin sırtında. Siz ablamın teröristlere nasıl işkenceler yaptığını öğrenseniz eve almazsınız heralde. Kusura bakmayın ama dışarıdan birisi gelecekte, 'sen öztürk kızısın otur oturduğun yerde' diyecek, o da o kişinin ağzına veya g*tüne G3 dayamayacak. Güler geçerim. "

benim ailem vatanımdırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin