(4)

13.7K 594 206
                                    

Karakterlerde ufak bir değişiklik yapıyorum. Önceki bölümde düzenleme yaptım. Önceki bölümün sonunu tekrar okursanız sevinirim...

İçeri giren hasan albay , ve hüseyin orgeneral ile ayağa kalkıp tekmil vermiştim

"KIDEMLİ ÜSTEĞMEN RABİA ÖZTÜRK, EMREDİN KOMUTANIM"

Hasan albay tebessüm ederken hüseyin orgeneral ifadesiz yüzüne rağmen sert bakışları ile bakıyordu .

O sırada hüseyin orgeneralin gür sesi yükseldi.

" NE İŞİN VAR BURADA ASKER "

" BİYOLOJİK AİLEMLE YEMEK YEMEYE GELDİM KOMUTANIM."

" SEN BENİM KARIŞAN TORUNUM MUSUN ASKER "

" SİZİN KARIŞAN TORUNUMUZ MU VARDI KOMUTANIM"

" SENİN BİLMEN Mİ GEREKİYORDU ASKER "

" HAYIR KOMUTANIM."

" ELİMİ ÖP ASKER " elini kaldırınca asker selamımı bozup , hızlı ve dik adımlarla gidip elini öptüm, ve tekrar asker selamında durdum.

Hüseyin orgeneralin tebessüm ederek, başını salladı

" rahat."

Rahat konumuna gelip hasan albaya baktım.

" komutanım, bir sıkıntı yoktur inşaallah "

" Kardeşimin evine gelmek için kardeşimin çocuğundan mı izin alacaktım asker "

" estağfurullah komut- anlamadım "

" ömer, yani baban ,benim kardeşim olur, babamız, yani deden, hüseyin orgeneral. Zaten tanışıyorsun."

" hass- binallah ve ni'mel vekil " küfürden nasıl imana dönüyorum , oynat bakalım.

" bir sorun mu var asker" hüseyin orgeneralin sorduğu soru ile başımı anında iki yana salladım.

" estağfurullah komutanım, ne sorunu. Sadece biraz şaşırdım "

" şaşırılacak ne var asker , söyle bende şaşırayım "

Bir - bütün karargahlarda, kör içtima yaptıran bir asker di kendisi

Kör içtima ise , 900 şınav. 800 barfiks. 700 tur koşu içeriyordu. Ve bu içtimayı yapan kişiler 1 gün yataktan kalkamıyorlardı.

Bir asker bu yorgunluk ile uyuyup sabah kör uyanmıştı. Allahtan geçici bir körlükmüş, bu yüzden ismi kör içtima olmuştu.

" yok komutanım. Sadece sizin gibi bir gurur kaynağı bir orgeneralin torunu olmak gururlandırdı , o manada dedim ben onu "

Yüzünde gururlu bir tebessüm oluştu.

Ömer beyin öksürmesi ile salonda , bana , ışık görmüş tavşan gibi bakan gruba döndük.

Zeliha şaşkınlıkla " sen asker misin " diye sorduğunda içtenlikle gülümsedim

" Evet askerim" diyerek cevapladım.

Ayşenur hanım " hüseyin baba, sen galiba rabia ile tanışıyorsun. "

" Evet kızım. Sevdiğim askerlerimden birisidir kendisi "

O sırada selimin homurdanmasını duydum ama bir şey anlamamıştım

" yemek hazır galiba, buyurun geçelim " diyen ayşenur hanımla yemek odasına ilerledik.

Ömer bey" çocuklar yemeğe geçiyoruz hadi gelin " diyerek seslendi.

benim ailem vatanımdırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin