" ne yaptı kızım baban. Anlamadım "
Ortada yüksek bir gerilim vardı, tek bir cümle ile kasırga kopabilirdi.
O esnada beklenmedik bir ses yükseldi
" rabiaya tokat attım."
Ömer bey bir an ne olduğunu anlamamıştı.
Oğlu ne yapmıştı, ne .
Yavaşça aliye döndüğünde alinin morarmaya yakın çenesini görüp boynunu çıtlattı.
" bir daha soruyorum doğru cevap verin , ne oldu " aslında biliyordu ama bilmek istemiyordu.
" rabiaya tokat attım baba. Sağolsun o da altta kalmadı, çenemi kırdı "
Ne yani birde altta mı kalacaktı.
"çok fazla merak ediyorum oğlum neden."
O sırada eşi ayşenur hanım araya girdi.
" hayatım yukarıda konuşalımmı "
" ayşenur! Burada ne olduğunu öğrenmeden kılımı kıpırdatmayacağımı en iyi sen biliyorsun.! "
Biliyordu.
Ali konuşmaya devam etti
" yeliz tecavüze uğramak üzereyken rabia kurtarmış, geldikleri zaman kardeşimi o halde görünce rabia bir şey yaptı zannettim. Sonra... "
Ömer bey alinin yanına ilerleyip karşısında durdu. Gözlerindeki öfkeyi
Bakan herkes görebilirdi." yeliz kardeşinde rabia değil mi ali!"
Alinin başı öne eğikken daha da yerle bir oldu.
" o an... Özür dilerim baba "
Bir bahanesi yoktu. Olamazdı
Kadına zarar vermenin hiç bir mazereti olamazdı.
" özrü benden değil asıl zarar verdiğin kişiden dilemen lazım, bundan sonra ben bir şey diyemem. Olan olmuş. Kırıp dizimi nasıl bir evlat yetiştirdiğimi düşünmem ve rabiayı sizden korumam gerek. Rabia seni affetmeden senin bir baban yok. Bana bunu dedirttin ya, daha da bir şey demiyorum. "
Ömer bey arkasında bir enkaz bırakarak salondan çıktı ve yukarıya, oksijen bulduğu yere adımladı.
Kızlarının odasına...
Kapı zaten aralıktı.
Yavaşça içeri girdi.
Kızı asker di.
Refleksleri ve duyuları çok iyi gelişmişti. Uyandırmak istemezdi.
Yelizle birlikte sarılarak uyumuşlardı.
Yavaşça yatağa oturup yanlarına uzandı, korkmaması ve uyanmaması niyetiyle rabiaya sarılıp saçlarına ufak bir öpücük kondurdu. Oğlunun tokat attığı yanağı hafif kızarmıştı ve dudağı patlamıştı
Nasıl bir babaydı ki oğlunu düzgün yetiştirememişti.
" özür dilerim kızım. Daha iyi yetiştiremediğim için, canını yaktığı için "
Yanağına yumuşak bir öpücük kondurunca rabia ,yelizi bırakmadan düz döndü ve başını babasının göğsüne yaslayarak uyumaya devam etti.
Ömer bey rabianın bu yaptığına çok şaşırsa da belli etmeden rahat bir pozisyon alarak kızları ile birlikte uyumaya başladı...
( rabia'dan devamkee )
Hayal mayal daldığım uykudan belime sarılan kollar ile uyanır gibi olmuştum ama beynim buna izin vermemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim ailem vatanımdır
Randomaile kurgusudur klasik bir şey yazıyorum umarım beğenirsiniz