Resimdeki Damla ♡
zeynepyeniyurtttttt canım okuyucum bu bölümü sana ithaf ediyorum. :) Keyifli okumalar...
"Daha ne kadar ayakta dikilmeyi planlıyorsun orda?" dedi Kaan Bey karşımda duran masanın sandalyesine oturduktan sonra. Bense şaşkınlığımı yenip, yuvarlak masanın, Kaan Bey ve bu tanımadığım yabancının ortasında kalan sandalyeye oturdum."Eveett, sanırım sizi tanıştırmanın zamanı geldi artık" dedi Kaan Bey gülümserken.
"Bak Tuana, Sana bahsettiğim biricik nişanlım Damla" dedi ve adının Damla olduğunu öğrendiğim kıza döndü."Ve bu da sana bahsettiğim kardeşim gibi gördüğüm Tuana" dedi gülerek. Şimdi bu kız Kaan Bey'in nişanlısı mıydı? Bu tesettürlü kız? Bu aklımın ucuna bile gelmemişti. Ama gerçek şu ki, buz mavisi gözleri, güzel yüz hatları ve taktığı o siyah şal ile o kadar güzel bir kızdı ki...
"Memnun oldum canım" diye gülümseyen Damla'nın sesiyle uzattığı elini sıkıp bende gülümsedim. Gerçekten hayran kalınacak kadar güzel bir kızdı Damla.
"Ne o Tuana? Yoksa yenge hanımı sevmedin mi?" dedi Kaan Bey gülerek.
"Yoo, hayır. Aksine fazlasıyla kanım ısındı. Ama biraz şaşırdım, yani.."
"Tesettürlü olmama" diye tamamladı cümlemi Damla ve devam etti.
"Merak etme tatlım, ilk tanışmada şaşıran bir tek sen değilsin. Bir çok kişi de seninle aynı tepkiyi verdi. Hatta daha beterleri bile oldu. Ama insanlar şunu bilmedikleri için şaşırıyorlar bu kadar. Gönüllüler bir olduktan sonra fikirler ve zikirler de zaten çoktan bir olmuştur. Kaan ve benim gibi" dedi ve tebessüm etti. Bu kızı gerçekten çok sevmeye başladım. Söylediklerinde tamamıyla haklıydı.
"Peki, siz nasıl tanıştınız merak ettim doğrusu" diye sordum aniden.
"Hımm, sen mi anlatmak istersin canım yoksa ben mi?" diye sordu Kaan Bey'e.
"Bayanlar her zaman önceliklidir hayatım" dedi gülerek.
"Peki o zaman. Öncelikle ben bir eczacıyım ve kendime ait bir eczanem var. Ama ilk tanıştığımızda kendi eczanemde staj yapıyordum. Neyse, her şey bundan 2 yıl önce oldu. Belki bu anlatacağım anı, bir çok insan için klişe gelebilir ama bizim için paha biçilmezdir.
Kaan, 2 yıl önce tam 20 Mart'ta staj yaptığım eczaneye geldi. Ama ne geliş! Saçlar uzun, böyle üstünde acayip bir t-shirt ve düşük bel bir kot pantolon vardı. Tabii, yüzündeki o ukala sırıtışı da unutmamak lazım.
Kendinden emin bir şekilde eczaneye girdi.
'Buyrun? Nasıl yardımcı olabilirim?' dedim.
'Ben bir kutu ağrı kesici alacaktım' dedi.
'Tabii' dedim ve ilacı verdim. Ne kadar ve nasıl kullanacağını anlattıktan sonra ücretini aldım ve işime geri döndüm. Kaan bir müddet oyalandıktan sonra gitti ama ertesi gün yine geldi. Yine bir kutu ağrı kesici aldı ve bu tam bir hafta devam etti. Bir haftanın sonunda bu zibidi, bana öyle bir açıldı ki şok oldum adeta ve bir o kadar da sinirlendim. Aynen şöyle dedi;
'Artık ağrı kesici almaktan gına geldi. Bak,ben senden çok çok hoşlanıyorum. Eğer bana bir şans verirsen çok mutlu olurum' dedi bir anda" dedi Damla gülerek. Aslında hepimiz gülüyorduk. Tam da bu arada Kaan Bey devreye girdi ve anlatmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
Teen FictionBilmediğim bir hayatı yaşamak mı daha zor yoksa bu hayatı istememem mi daha acı veriyor. Anlamıyorum benden ne istediniz? Bütün gözler üstümde. Çünkü ben, ben değilim. Bu benim hayatım değil! Ben mutluluğu tatmamış bir kız yada hayatı çalınan bir in...