~Hyunin~

178 6 0
                                    

Jeongin nem rég lett kilencedikes és szerencséjére jó társaságba keveredett csak annyi volt számára rossz, hogy álltalános iskolábol lévő legjobb barátja csak évfolyam társa és nem osztálytársa.
Az elsőnap síkeresen el tévedett az iskolába és egy felsöbb évestől kérdezzte meg, hogy pontosan hol is van és hova kell mennie. De azt nem tudta, hogy az a felsöbb éves nagyon is jóképű egy filatarúr.

Szerencséjére kedvess volt vele a másik és elvezette a fiatalabbat a termébe. Ameddig oda értek az osztály teremhez az idősebb probálta a köztük lévő feszültséget oldani kisebb nagyobb sikerel.
-És ömm hogy is hívnak?
-Yang Jeonginnak. É-és téged?- kérdezett vissza félénken I.N.
-Hwang Hyunjin és nyugi nem kell annyira fossnod nem szoktam embereket enni.- probált viccelődni az idősebb.
-De asszem itt is vagyunk ha valami kell vagy nem tudod, hogy hova kell menned akkor szolj csak a szomszéd osztályban vagyok.
-Oké, köszönöm.
Majd el búcsúztak egymástol.

Ez a nap útán jöttrá I.N, hogy ő tényleg beleszeretet egy fiúba.
Színte minden nap azt a fiút leste és figyelte ahelyet, hogy bement volna a "szomszédba" és elkezdett volna vele barátkozni. Legtöbbször azért maradt plusz 1 órát az iskolába, hogy a másik útán tudjon le menni a bussz állomásra és láthassa őt.
Hyunjinnak fel is tűnt, hogy néha szinte mindig valaki kőveti őtt és már nagyon fúrta a kiváncsiság kiaz.

Egyszer amikor mentle a szokásos mellék utcán direkt le fordúlt egy ház mellé és várta, hogy aki őttet követi ki is az. Szerencséjére aznap is jött útána a kukoloja.
És ahogy meg látta azt aki egy sapkában és maszkban követni szokta fogta és el húzta majd neki lökte a fallnak amire a másik csak nyikkant egyett.
-Ki vagy te és miért követsz folyton?- mondata közben le vette a másikrol a sapkát és a maszkot aki nagyon meg volt ijedve.
-Jeongin?
-É-én csak i-izé..- makogod össze vissza lányos zavarában.
-Te vagy aki mindig követni szokot? Miért?- tete fel a kérdést Hyunjin.
-Hát..ömm..izé..- alig tudta összeszedni gondolatjait a fiatalabb plusz az is rá rakott egy lapáttal, hogy Hyunjin egyre jobban nyomja neki a fallnak és közeledik az arácához.
-Elvitte a cica a nyelved Innie?- "nyagatta" a másikat.
I.N csak Hyunjin arcát és ajkait tudta nézni ezt a másik észre is vette és csak kuncogott erre egyett.
-Nem mondasz semmit?
I.N erre csak nemlegesen meg rázta a fejét.
-Oké..- majd eleresztette Hyunjin a másikat.
-Nem jösz? Ha jol tudom te is a állomáson szoktál felszálni a buszra.- mondta Hyunjin a lefagyott Jeonginnak aki még mindig ott állt paradicsom arcal.

Utközben Hyunjin a másikat figyelte aki szinte el felejtett néha egyenesen menni a zavartsága miatt.
Mikor oda értek már I.N köszönt volna el de Hyunjin ebben meg állitota és csuklojánál vissza húzta magához.
-Innie el szeretném kérni az Insta neved.- mondta egyenesen a szemébe a másiknak és telefonját addig oda nyomta a kezébe.
-T-tessék..- adta vissza a telefont a tulajdonásának aki azzonal be is követte a másikat és össze borzolta a másik haját.
-Akkor..Szia Hyunjin!- köszönt el I.N.
-Szia Innie, holnap még találkozzunk!- köszönt el az idősebb is.

Jeongin egész úton azon gondolkodott, hogy mi történt és, hogy nem csak álmodta.
Közben felhívta Felixxet, hogy reggel menjenek együtt iskolába.

A kicsiny róka arcú este fele miútán meg írta haziát és tanult zenét hallgatott az ágyában és közben nézet ki a fejéből. Majd néhány Instagram értesítést kapott.

~Hyunjinnie üzenetett akkar küldeni neked.~

Hyunjinnie
Szia Innie! Holnap van kedved megint együtt lemenni a buszra?

Yang_Jeongin
Szia! Igen, lenne kedvem!

Hyunjinnie
Hány órád lesz holnap?

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now