Herkes onayladığında gruplara bölündük ikişer gruplar halindeydik ben Tae ileydim ancak sıra Yoongi ve Jimin hyung'daydı ben kontrol ediyordum Jimin hyung anlatıyordu kelimeleri çok basitti "Yatak" içimden bir küfür savurup Jimin hyung'u dinlemeye başlamıştım."e bu çok basit Yoongi uykucu kedim senin en sevdiğin yer neresi?" Yoongi hyung gülüp "Yatak" demişti ve kazanmışlardı birbirlerine çak yapıp sıra bize geçmişti kelimemiz "teselli" idi ben anlatıyordum Namjoon hyung kontrol ediyordu "Tae iyi dinle az vaktimiz var eeee hani sen geçen gün odamızda benim yatağımda bana bir şey yapmıştın ya" dediğimde Junkook içtiği suyu püskürtüp öksürmeye başlamıştı herkes şoktaydı beni yine yanlış anlamışlardı Namjoon hyung "Jina ne alakası var bununla s*x'in" kafamı hızla ona çevirdiğimde Tae'ninde benimde elimiz ayağımıza karışmıştı "Tae hızla kalkıp Teselli demişti seni teselli etmiştim" bende evet diyip bir anda ona sarılmıştım oda bana sarılıp döndürmüştü sonra ikimizde ne yaptığımızın farkına varıp ayrılmıştık "ee şey özür dilerim" dedim oda aynı şekilde.
❄️
Oyun bittiğinde hepimiz odalarımıza dağıldık yatağa kendimi attığımda çok yorgun hissediyordum Tae uzun uzun beni inceledikten sonra yatağına oturup biraz daha izledi gözleri parlıyordu çok güzel bakıyordu bende durup ona bakmaya başladım bir süre bakıştık ve gözüm yerdeki sabah kaybettiğim küpeye kaymıştı Tae'nin yatağının altından parlıyordu ayağa kalkıp onun tarafına yürüdüğümde ne yaptığımı anlamaya çalışan gözlerle beni izliyordu ben eğilip küpeyi aldım ve kafamı kaldırdığımda Tae ile burun buruna geldik nefesini hissediyordum gözlerim istemsizce dudaklarına kaymıştı onun kide pek farklı sayılmazdı.Kendime geldiğimde "ah küpem kayıptı da burdaymış ben yatacağım iyi geceler" dedim ve hızla yatağıma girdim oda kendine gelmiş gibiydi.Ve kendimi Uykuya teslim ettim.
🌑🌑🌑🌑🌑
Taehyung'tan
Sabah uyandığımda saat 6:25 di evdekiler uyuyordu gece yaşananlardan sonra gözlerim Jina'ya kaydı çok güzeldi içimde ona karşı tarifsiz hisler vardı onu yarım saat görmeyince sanki bomboş kalıyordum.O uyurken ben onu seyrediyordum kim bilir ne kadar gergindi sonuçta 7 erkeğin içinde uykusu bile huzursuz olmalıydı geçen gün bir defterini bulmuştum okumamam gerekti evet ama merak edip okumuştum meğersem bizim Jina bilmem kaç yıldır ARMYmişte bizim haberimiz yokmuş düşüncelerimden sıyrılıp Jina ya döndüğümde gözlerini araladığını fark ettim ve hemen uyama taklidi yapmaya başladım.
🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Jina'dan
Gözlerimi açtığımda saat 6;45'di bizimkiler hala uyuyor olmalılardı Tae'de uyuyordu ve çok tatlıydı gidip öpmek istiyordum onu Ne! Bir dk ne dedin sen ne saçmalıyorsun Beyza arkadaşın o (o senin yengen yengen:)) Her neyse artık aşağıya inmeliydim üstüme bir şeyler geçirip aşağıya indim
Bu gün dünden daha iyiydim o yüzden daha neşeli bir elbise giymiştim aşağıda kimse yoktu güzel bir kahvaltı hazırlamaya karar verdim.
❄️
Çok güzel bir masa hazırladıktan sonra kapıdan bir ses duydum gelen
Jin hyung'tu dönüp günaydın dediğimde o da bana karşılık vermişti.O sırada içeriye Tae girdi ve beni elimden tutup etrafımda döndürdü,"sabah sabah bu ne güzellik hanım efendi kahvaltı elbise saçlar falan"dediğine güldükten sonra diğerleride gelmeye başlamıştı hepsi kahvaltı ve beni iyi gördükleri için mutluydular. Yemek yerken bacağım yanlışlıkla yanımda yan oturan Tae'nin bacak arasına gelmişti böyle fizik kuralımı olur abi bacağımın bilmem çapının şeyini hesapla şimdi Tae kas katı kesilmişti ben kafamı masaya gömmüştüm ve gülüyordum bunu gören tek kişi Yoongi hyungtu ve oda gülüyordu Tae yerinden kalkıp kapıya yöneldiğinde "ben bir lavaboya gideceğim" dedi büyük ihtimalle düşündüğüm şey olmuştu off o gidince kafamı kaldırıp diğer üyelere baktım sonrada Yoongi hyung'a oda dönüp herkesin içinde "azdırdın çocuğu bide böyle gül" demesin mi! Herkes bana bakıyordu Jimin "bı dk bı dk ne oldu ne azması tövbe tövbe" Yoongi hyung'a sus işareti yaptım ama o beni pek dinlemedi ve "bu küçük kedi bacağını Tae'ninkine sürttü yanlışlıkla" iyiki son kısmı vurgulamıştı üyeler gülmeye başlayınca Tae gelip "gülmeyin utanıyor bilerek yapmadı" dedi bir tek o benim halimden anlıyordu "ayrıca kızın yanında nasıl bu kadar rahat yetişkin muhabbeti yapabiliyorsunuz" dediğinde JK gülüp "yetişkin mi kız 25 yaşında bakire değildir herhalde" Jk'in patavatsızca söylediklerinden sonra kendine geldi ve ne dediğinin farkına vardı ancak benim aklım geçmişe gitmişti keşke 'evet bakireyim" diyebilseydim."Gerizekalı tavşan" Tae Jk'in ensesine bir tane patlatıp bunları söyledi Jk'de af dilemişti bende sorun olmadığını söylemiştim.
❄️
Şirkete geldiğimizde Pd'nim bizi yanına çağırmıştı odasına gittiğimizde "hoş geldiniz çocuklar gelin oturun size bir olaydan bahsedeceğim bir kaç gündür geceleri sizin evin etrafında bazı hareketlilikler göüntülenmiştik kameralara ve dün gece ki kamera görüntüleri pekte iç açıcı değil" görüntüyü bize çevirdiğinde ekranda Tae ve benim odamı gördüm cam açılıyordu ve içeriye bir adam giriyordu siyahlar içinde olduğundan kim olduğuda belli olmuyordu odaya girince bana yaklaşıp yorganı üzerimden aldı tam eli bana yaklaşıyorduki cam açık olduğundan üşüyüp "Tae üstümü örter misin?" Diyordum uykulu bir sesle sonra o üstümü örtmüştü Tae beni duymamıştı sonra adam (Rahatsız olanlar devamı okumaya bilir 🦋 'in olduğu yerden sonrasını okuyabilirisiniz sonunda kesilmemiş gibi okuyacaksınız zaten)‼️‼️‼️
İç çamaşır çekmecemden sütyenimi ve bir alt iç çamaşırımı alıp dışarı çıkmıştı.gördüklerim karşısında gözlerim dolmaya başlamıştı bunları asla fark etmemişti nasıl uynmamıştım.sonra pd'nim görüntüleri kapatıp bize döndü "ve bunlarla kendini tatmin ettiğini düşünüyoruz 🦋yediğiniz yemeklerde uyku ilacı olabilir çünkü ikiside uykusu hafif insanlar nasıl uyanmadıklarını anlamadık senin adına çok üzgünüz Jina eve daha kapsamlı bir koruma düzeni getireceğiz" Pd sözünü bitirdiğinde Tae ayağa kalkıp yüksek bir sesle "ne korumasından bahsediyorsunuz siz ya ona ilaç verip daha kötüsünü yapsaydı bu mu ona verdiğiniz değer bize o bir kız derken diliniz gayet uzundu menajer hanım" bu defa okları menajere çevirmişti hepsi sakin olmasını söylüyordu ancak benim konuşacak halim yoktu."ancak korumaya gelince hangisi daha ünlüyse para için onu korursunuz dimi?" Her şey tamamdı ancak "Bu kız buraya geldiğinden beri tanımadığı bir adamdan iğrenç tehdit mesajları alıyor haberiniz var mı? Tabiki yok" sıra üyelerdeydi "peki ya siz sizin haberiniz varmıydı yoktu çünkü umursamadınız bu kız neden her telefonuna bildirim geldiğinde bembeyaz oluyor diye"
Eveeeeeeeeet 3. Bölüm sonu ahh Tae'm ahh sen çok güzel seviyorsun be oğlum.Sizi morluyorum kendinize iyi bakın hasta olmayın BTS ile kalın.💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in 8. üyesi
Teen FictionBu hikaye'de Beyza ARMY olarak çıktığı yolda kendisini BTS grubunun ve aşkın tam ortasında bulur