25. bölüm

21 4 0
                                    

Hobi'den

"noona bir bakar mısın?" Yu-ri noona'yı yanıma çağırdığımda sessizce konuşmaya başlamıştım.
"Çift çizgi dimi?" Dedim gözlerimi kapatarak o ise ağlamaya başlamıştı kolunu sıvazlayıp "şşş ağlama sakın bu birtek senin kararın değildi he bu arada bu bebek Jin hyung'un değil mi?" Dedim biraz saçma bir soru olduğu için noona bana mal mısın bakışı atıp "Salak ben değil Jina hamile"
Gözlerim fal taşı gibi açıldı meğer soru saçma olduğundan değil yanlış kişiye sorduğumdan böyle bakmış hak ben böyle işi bu Jina'nın işine ara vermesi demekti noona koluma sertçe vurup "bana bak bizde 2 saat önce öğrendik sakın kimseye söyleme.Valla elimde kalırsın."
İçerde bir muhabbet döndüğünü görünce yanlarına gitmiştik Jina ağzında birşeyler geveliyordu ama utandığı her halinden belliydi ve korkuyordu Tae ona bakıp "bu kadar stres yapacağın ne olmuş olabilir bebeğim" Jina sakince Tae ile göz temasına geçip "şimdi birşey söyleyeceğim ama bir yere tütün bence he birde biri abimi tutsun yoksa burası karışır.
Herkes gerildiğinde ben ve noona gidip hyung'u kollarından tutmuştuk ve Jina o anda "Tae biz bir hata yaptık" Tae anlamsızca bakıp "yine ne yaptık" Jina analmadığı için daha çok gerilmişti "ben sen birleşme zigo-" Tae ağlayacak gibi baktığında bir anda ayağa kalkıp "s-sen hamile misin?" Herkes şoka girmişti Yoongi hyung öfkeyle ayağa kalktığında Jina önüne geçip onu durdurmuştu "sakin ol bak seninde kan bağın olan birini taşıyorum ve ben istemesem yemin ederim olmazdı."
E madem Jina hamileydi Yu-ri'ye ne olmuştu ben ellerimi hafiflettiğimde Yoongi hyungda öfkeyle yerine oturmuştu Tae hâlâ ürkekçe geride duruyordu Jina gidip ona sarıldığında Tae hâlâ şoktan çıkamamıştı ama oda Jina'ya sarılıp kulağına bir şeyler fısıldadı "Tamam drama Queenliğiniz bittiyse ne yapacağımızı konuşalım" dedi Namjoon hyung ve devam etti "Pd'nin kesinlikle öğrenmemesi lazım bu bir felaket olur bebek kaç haftalık" dedi bana dönerek "7 merak etmeyin bende bütün imkanları zorladım ama bu saatten sonra elimden bir şey gelmez." Jina cümlesini tamamladığında Yu-ri noona öfkeyle öne çıkıp "Sen kafayı yedin herhalde günlerdir yaşadığım şeyi biliyor olmana rağmen bir cana kıymayı denedin öyle mi? Sence çok mu kolay bir şey belki senin için öyle ama unutma ben ne bir idolüm ne karşı koyamayacağım bir işim var ama bu çocuk suçsuz yere canından oluyor çünkü sağlıklı değil hadi bunada bir şey söyle 'aldırsaydın ben mi zorladım' desene ama senin kadar vicdansız olmadım asla, sorun bendemiydi hayır ama ne yaptım acısına katlandım ve göz yaşları içinde o bebeği düşürdüm."
Ortalık iyice karışmıştı Yu-ri'de hamileymiş ama bebek düşmüş Jin hyung bir şeyleri anlamış gibi ayağa kalktığında "benim yüzümden mi?" Dedi neyden bahsediyordu Yu-ri noona ağlamaya başladığında "Seni üzmek istemedim belki sorun bendedir dedim ama nafile" şimdi anlamıştım Jin hyung'un çocuğunda ondan kaynaklı birşeyler vardı ve bebek bu yüzden düşmüştü.Biz bunları konuşurken sonunda birisi mantıklı bir şey söyleyip "Siz Mal mısınız 21. Yülyıldayız korunmasız sex yapmak nedir ya sonra al başına belayı"Yoongi hyung sözlerini bitirdiğinde Jina ve Yu-ri noona aynı anda "bela mı?" Dedi bağırarak hyung çaresizce "yani bebek demek istedim." Dedi kızların gazabına uğramıştı.

Biz herşey çok normalmişcesine tartışırken aklım bundan sonra ne yapacağımızdaydı...?

Hepinizi nasıl şok ettim ama hahahahah kötülük kanımda var mübarek size sınav haftasında bölüm yazıyorum siz hayalet okurluk yapıyorsunuz.

Kendinize iyi bakın hasta olmayın BTS ile kalın 💜💜💜💜💜💜

BTS'in 8. üyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin