12. bölüm

27 4 4
                                    

"hahaha" dedim yalandan bir şekilde. "Hep böyle komik misinizdir?" dedim yalan bir gülümseme ile "tabi ki" dedi adam hâlâ aynı pişkinlikle ,bizimkiler adamı öldürmemek için zor duruyordu "anladım ama ben hiç komik değilimdir mesela ilk okulda arkadaşımın şakası yüzünden kafasına balta saplamıştım.Az kalsın ölüyordu heeheh çok komik" diyip bir anda ciddileştiğimde adam kas katı kesilmişti.Koluma bir tane geçirip tekrar gülmeye başlamıştı o kadar sert vurmuştu ki hafif bir inilti çıkartıp kolumu tutmuştum ama çok şükür ki tam o an yönetmenin "kestik" diye bağırmasıyla Tae yerinden fırlayıp adama sağlam bir yumruk attı "ben bakmaya kıyamazken sen nasıl vurabiliyorsun!" Dedi öfkeyle Hoseok hyung yanıma gelip bana sarılmıştı "çok acıdımı?" Dedi sanki hiç bir şey olmuyor muş gibi."Yok ya önemli bir şey değil" dedim gözlerim dolu doluyken korkmuştum hemde ithamlarından iğrenmiştim. "Eğer bir daha böyle bir adamla çalışmak zorunda kalırsak ve birimizden biri rahatsız edilirse BTS'i unutun bir imzama bakar." Dedi Yoongi hyung ne diyorlardı Allah aşkına "sakin ol hyung sorun değil gerçek-" bana öfkeyle dönüp "ne demek sorun değil adam seni utanmadan ulu orta taciz etti ve sen sorun değil mi diyorsun." Dedi.
Benim konuşacak halim kalmamıştı kenara oturduğumda Namjoon ve Jin hyung yönetmenle tartışıyordu Yoongi hyung adamı dövüyor junkook ve diğerleri ise ayırmaya çalışıyordu.O sırada Tae yanıma gelip kollarını bana doladı kafamı göğsüne koyup ağlamaya başladığımda o hiç bir şey söylemiyordu artık sağlıklı düşünemiyordum."bu gruba girdiğimden beri başıma gelmeyen şey kalmadı sence burda olmayı haketmiyor muyum!" Dedim göz yaşları içinde "hayır güzelim sakın böyle düşünme sen burda olmasaydın biz bu kadar mutlu olamazdık." Dedi "korkuyorum" dedim sessizce "niye bir tanem" dedi gülümseyerek "yine aynı şeyleri yaşamaktan kendimi koruya mamak tan." Dedim o da biraz düşünüp "artık yalnız değilsin sen onlardan değil onlar senden korkacak" dedi beni nasıl sakinleştireceğini çok iyi biliyordu.
Kafamı kaldırıp ışık saçan gözlerine ve pes pembe dudaklarına baktım etrafa göz gezdirdiğimde kimsenin bizimle ilgilenmediğini gördüm ve dönüp Tae'nin dudağına bir buse kondurdum şaşırmıştı ve oda etrafa bakmıştı sonra bana bakıp güldüğünde elini kalçamda hissettim elini hızla tutup sessizce "sabret..." diyip iç çektiğimde "bir de kendini benim gözümden görsen sabret diye bilecek misin acaba? diyip oda iç çektiğinde herkesin durulduğunu gördüm. Yerimden kalkıp yerde yatan adama doğru yürüdüm zaten benzetmişlerdi bende topuklu ayakkabımla artık imza hareketim olan o hareketi yapıp erkekliğine sert bir topuklu ayakkabı darbesi attım."bravo imza hareketinide yaptı" diyordu ıslık çalıp alkışlayan Tae, dönüp eğilerek teşekkür ettim "ne demek her zaman ne işe yarıyor" dedim ayakkabımı göstererek.Hepimiz kahkaha atıyorduk ama en komikleri bendim ağlamaktan makyajım akmıştı ama ben gülüyordum.Hemde tüm gücümle çünkü mutluydum hiç olmadığım kadar.

                                🌌

Şirkete geçtiğimizde Pd bizimle konuşmak istediğini söylemişti.
Bizim ne kadar pertimiz çıkmış olsada gitmiştik kapıyı çaldığımızda Pd'nin sesini duyup içeriye girdik."gelin çocuklar hoş geldiniz." Dedi bizde hoşbulduk diyip oturduk "evet size güzel bir haberim var bu sıralar çok yoruldunuz ve bu gün ki gibi bir sürü olay yaşadınız bir tatili hak ettiğinizi düşünüyorum. Siz ne dersiniz" dedi buna o kadar ihtiyacım vardı ki Pd'nin boynuna atlamak istiyordum hepimiz umutla liderimize baktığımızda oda bizim lütfen diye yalvaran yüzümüze bakıyordu "tamam ama sadece 1 hafta" dedi hepimiz çok mutlu olmuştuk. "Ama yarın çıkmanız gerek eğer bir hafta kalacaksanız" dedi Pd.Onu onaylayıp odadan çıktığımızda eve gitmek için şirketten çıkıp araca bindik yolda giderken uyumuş olmalıyım ki buradan sonrasını anlatamıyorum.

Eve geldiğimizde pijamalarımızı giyip kendimizi koltuğa atmıştık.

Eve geldiğimizde pijamalarımızı giyip kendimizi koltuğa atmıştık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Jina" duyduğum sesle Jimin hyung'a baktım. "Efendim hyung"
"Senin kaç tane pijaman var?" Dedi sorusu beni güldürürken "neden var işte bir kaç tane" dedim."bilmem her gün farklı bir tane giyiyorsun da üşenmiyor musun?" Ona tuhaf bir şekilde bakıp "kirleniyor,mesela dünkünün üzerine nar ekşisi döküldü mutfağı toplarken." dedim. "Hey ben bu pijamayı 3 gündür giyiyorum ve hiç kirlenmiyor" dedi Yoongi hyung ona dönüp "ben de 7/24 uyusam benimkide kirlenmez" dedim. O sırada Tae "güzelim şu suyu verebilir misin?" Dedi kalkıp suyu verdiğimde eğilmiştim ve pijamanın altına sütyen giymemiştim yani çoğu ortadaydı Tae'nin asıl amacının ne olduğunu belli olmuştu gözleri sanki suyu değil beni bir yudumda içecekti "ya salak gerçekten su istiyorsun sandım,ne kadar safım ya." dediğimde hepsi bana gülüyordu gerçekten şu çocuğa istediğini vermenin zamanı gelmişti ama biraz daha sabretmeliydi."evet bana sapık diyorsun ama sende gıcıksın gıcık bakın bunun bütün foyalarını ortaya döküyorum" Tae konuşurken ben ne anlatacağını düşünüp kızarıyordum. "Bir,duş almaya diye banyoya giriyor beş saat yok ne yaptığı FBI tarafından araştırılıyor.iki,geçen çekmeceleri karıştırdım bunun çekmecesini açtım bir de ne göreyim benim çoraplarım bende diyorum bt21'li çoraplarım nerede kendisi benden zengin kendine çorap almıyor birde geçen gün aradığım turuncu t-shirt'üm de şu güzelliğin dolabından çıktı bir de yakışıyor hele benim t-shirt'ümü giyindiğinde bir gör-" daha fazla bu işkenceye dayanamayarak "ya sussana oldu olacak her şeyi anlat 'biz hiç romantik bir an yaşayamıyoruz Jina' 'başka bir eve mi çıksak Jina' 'Jimin bizi rahat bırakmıyor Jina' 'daha ne kadar sabredeyim Jina' aaaa şiştim ya Jina Jina Jina Jina yedin beni birde sana bebek diyorlar bebekmiş ayrıca o tişörtleri giymem için sen dolabıma koyuyosun yatarken giymeyincede zorla giydiriyorsun oh ne rahatladım." Dedim içimi dökerek Tae ve ben dışında hepsi kahkaha atıyordu bense onu öyle görünce gidip sarıldım ve elimde kapatarak dudağına öpücük kondurdum. "Tamam tamam kıyamam ben sana ama hadi gel valizlerimizi hazırlayalım aşkımmmm" ben onu öpünce Jimin hyung "cık cık cık gençlik bitmiş ya" diyip gülmeye başladı.Hep birlikte gülüştükten sonra odaya valizimi hazırlamaya çıktım ve 1-2 saat sonrada yatağımla barıştım.

                                 🏖️

Sabah 5 sularında yola çımıştık oldukça sıcak bir bölgede ki
bir tatil köyüne gidiyorduk.

"Güzelim neden hiç konuşmuyorsun" dedi Tae.

"Uykum var." dedim onu geçiştirerek bütün gece gördüğüm kabuslar yüzünden uyuyamamıştım.

Tae alttan alttan beni ellerken bense uyumak istiyordum Talefonumu elime alıp uykulu gözlerimle Tae'ye mesaj yazdım
"Beni sen elleriyorsun değil mi?"
Ben tam arkamı dönüp yatacakken bütün üyelerin telefonlarına bildirim geldiğini duydum.Herkes telefonunu eline aldığında mesajı okuyup bize bakmaya başlamıştı bende telefonu elime aldığımda Tae "güzelim yanlış grup" yazmıştı. Hızla Tae'ye dönüp baktığımda utancından yerin dibine girmişti.Üyeler gülüşürken Yoongi hyung ise Tae'ye tiptip bakıyordu "sen kızı mı elliyorsun alttan alttan" dedi sakin bir sinirle "Hayır ya elim çarptı" dedi. Ona yalan atma bakışı atıp "yalancı" dedim."sen bana yalancı diyeceğine mesajı sil." Haklıydı hemen gidip mesajı sildiğimde "bak uyuyorum ben elleşme" dedim artık herkes bildiği için sorun yoktu gözlerimi kapattığımda derin bir uykuya daldım.






Bu bölüm pek ilham gelmedi yani sıkıcı olmuş olabilir sorry ama moralim bozuk çünkü geçen bölüm bahsettiğim arkadaşıma hâlâ ulaşamadım zaten bu saatten sonra yazarsada o bana ulaşmayacak bunu buradan bilsin.Ayy sizide buna alet ediyorum klasik ergen sorunları işte eee sizce Yoongi'nin nedir bu halleri...
Kendinize iyi bakın hasta olmayın BTS ile kalın 💜💜💜💜

BTS'in 8. üyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin