21.bölüm

17 5 2
                                    


(Yazım hatası varsa kusura bakmayın ilk defa ön okuma yapmadan atıyorum çünkü çok uykum var)



Jina'dan

Gözlerimi açalı bir kaç dakika olmuştu Tae'yi izliyordum pürüssüz yüzü ve dalgalı saçları kendimi kaybetmeme neden oluyordu yaklaşıp dudaklarına yumuşak bir öpücük kondurduğumda hafifçe kıpırdandı ,beni belimden yakalayıp kendine doğru sertçe çektiğinde birbirimize yapışmıştık boynundan gözlerine kadar minik minik öpücükler verirken Tae gözleri kapalı ama gülümsüyordu.Gözlerini açıp göğüs hizasında olan bana bakıyordu "sen beni mi öptün?" Dedi alaylı bir şekilde "yoğ ne alakası var" dedim gülümseyerek benim konuşmama izin vermeden dudaklarını dudaklarıma bastırdığında yavaş ama özlemle öpüyordu beni ona karşılık verdiğimde gülümsemişti ellerimi saçlarında gezdirirken yavaşça geri çekildi "seni çok seviyorum Min JİNA" dedi fısıldayarak soy ismimi böyle söylemesi hoşuma gitmişti "Bende seni çok seviyorum Tae-hyung" dedim ona sarılırken bir anda yüzü merak dolu bir ifade almıştı aklına bir şey gelmiş olmalıydı "bir sorun mu var?" Dediğimde biraz durup "Jin hyung ve Yu-ri noona arasında ne var?" Dedi merakla bense kıkırdayıp "valla Yu-ri öpüştüklerini söyledi." ben konuştuğumda Tae şok olmuştu oturur pozisyon aldığında bende ona ayak uydurmuştum."Ne yani sevgili mi oldular?" Ona cevap olarak "hayır yani bilmiyorum bu gece bir şeyler kıvılcımlanmış olabilir" dedim gözlerimi kısarak Tae yalandan bir sinirle "höst be sıralarını beklesinler daha biz yata-" koluna vurduğumda "ne var ya haklıyım" dedi şirince bana yaklaşmaya çalışarak onu hafifçe itip ayağa kalktığımda "her şeyin bir zamanı var yakışıklım" dedim.
"Yakışıklım?" Dediğime şaşırmış gibi sorduğunda yanağından makas alıp odadan çıktığımda oldukça mutlu hissediyordum.
Aşağıda herkes yemek masasında oturuyordu.Yu-ri ve Jin hyung dahil beni görünce Yu-ri ayaklanıp "günaydın güzel bestim" dedi neşeyle oldukça mutlu görünüyordu geceyi konuşmak için can atıyordum ki Yoongi hyung koşarak gelip bana sarıldı "dünyanın en güzel en merhametli en tatlı ve en iyi kalpli kardeşi mi uyanmış?" Dedi ondan beklemediğim cümleler ve hareketlerdi."Allah'ım kıyamet mı kopacak ya rabbi" dedim olanlara şaşırarak "neden öyle diyorsun güzelim ne kadar ayıp biz sana hep böyle davranıyoruz." Dedi,merdivenlerden inen Tae ona dönüp gülümsediğimde herkes çok neşeli bir şekilde masaya oturup yemek yemeye başladı "prenses bu gün konser var biliyorsun dimi?" Dedi Yoongi hyung evet bunu biliyordum "evet elbette" dedim ağzıma tabağımdaki domatesi sığdırmaya çalışarak "hımm peki pek bir sakinsinde ondan dedim." Biraz tuhaf davranıyorlardı ama pekte umurunda değildi açıkçası gülüp yemeğe devam ettiğimde zil çaldı kapıyı açmaya gittiğimde karşımda menajeri gördüm "hoşgeldin" dedim içeri davet ederken "hoşbuldum ama bakıyorum ki siz hâlâ oturuyorsunuz saat 1 ve sizin 3'de uçağınız var artık hazırlanmanız gerek" oflayarak tezgaha yaslandığımda "evet hadi kalkın hazırlanalım" dedi Namjoon hyung.

" Biraz tuhaf davranıyorlardı ama pekte umurunda değildi açıkçası gülüp yemeğe devam ettiğimde zil çaldı kapıyı açmaya gittiğimde karşımda menajeri gördüm "hoşgeldin" dedim içeri davet ederken "hoşbuldum ama bakıyorum ki siz hâlâ oturuyorsunuz saa...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jina

Yu-ri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yu-ri

Hazırlanıp arabalara bindiğimizde Jin hyung ve benim neşemizin yeri doldurulamazdı çünkü Yu-ri'ye bizimle geliyordu ve konseri izleyecekti onun için en önde yer ayırtmıştık.

                               🌌
Los Angeles 18.00

Los Angeles'a varmıştık yolculuğumuz genel olarak uyuyarak geçmişti yaklaşık bir buçuk saat sonra konser başlayacaktı biz kuliste hazırlanıyorduk.

Konser kıyafetim çoktan seçilmişti bu bana kalırsa diğerinden daha güzeldi ve Tae'nin çatlayacağına emindim ben bu düşüncelerle kabinden çıkarken kıskanç abi faktörünü unuttuğumu hatırladım Tae'de dahil olmak üzere herkes bana bakıyordu Yoongi hyu...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Konser kıyafetim çoktan seçilmişti bu bana kalırsa diğerinden daha güzeldi ve Tae'nin çatlayacağına emindim ben bu düşüncelerle kabinden çıkarken kıskanç abi faktörünü unuttuğumu hatırladım Tae'de dahil olmak üzere herkes bana bakıyordu Yoongi hyung yüksek sesle "delirdiniz mi siz bunu asla giyemezsin soyunup sahneye çıkmaktan farksız" dedi sinirli bir şekil Tae'de ona katılıp "evet hyung haklı bunu bez parçalarını giyemezsin güzelim" dediklerinden sonra ben tam oflayarak geri dönüyordumdum ki Junkook kolumdan tutup beni geri çevirdi ve elini omzuma attı "hey hyunglarım lütfen ona karışmayın ne isterse giyme hakkına sahip biz gömleğimizi çıkartım poz verebiliyorsak oda belirli noktalarını açabilir elbette kendiside rahatsız değilse" dedi beni destekleyerek ona gülümseyip diğerlerine baktım onlarda kabullenmiş gibi bakıyorlardı.

                            🎟️🎵

Konser başlayalı 1 saat olmuştu bayağı bir şarkı söylemiştik ve çok yorulmuştuk hatta ben neredeyse sahnede uyukluyordum ki bir ses duydum Jimin "ARMİİİİİ COME ON NOW" dediğinde Armyler yüksek sesle "Happy Birtday queen of BTS" diye bağırmaya başladılar ve bir anda büyük ekranda belirdiğimi fark ettim evet şimdi anlamıştım bu gün benim doğum günüm bütün bu tuhaf hareketlerin sebebi buydu ama bunlar bir yana hayatmda ilk defa doğum günüm kutlanıyordu ve çok mutluydum Namjoon hyung elinde büyük bir pastayla geldiğinde ağlamaya başlamıştım.Onlar doğum günümü kutlarken bense mumu üfleyip hepsine sarılmıştım ama Tae'ye geldiğimde "Sana hediyemi bu gece vermek istiyorum" dedi kulağıma fısıldayarak hafifçe kıkırdadığımda oda güldü ayrılıp herkese teşekkür ettiğinde gerçekten çok huzurlu hissediyordum Army artık beni kabullenmişti üyeler abilerim gibiydi daha ne isterdim ki hayattan peki siz ne isterdiniz bu hayattan?






Evet size ilk defa bir soru yöneltiyorum cevabınızı bekliyorum bu arada yakın zamanda final düşünmüyorum aksine aklımda onlarca şey var buda daha uzun bir yolumuz var demek ama bir şey olurda bitirmek zorunda kalırsam elbet başka kurgularla geri dönerim.

Kendinize iyi bakın hasta olmayın BTS ile kalın 💜💜💜💜💜💜

BTS'in 8. üyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin