17.bölüm

16 3 3
                                    

Army=Ordu

ARMY=Adorable Representative M.C fot Youth (gençliğin sevimli temsilcileri)

"Army" diye mırıldandığımda gözlerimi açıp daha dikkatli bir şekilde bakmaya başladım.
Gerçektende aşağıda 30-40 kişi vardı kadınıyla erkeğiyle çocuğuyla genciyle ve ortalarında BTS her zaman beni ayakta tutan daima destekçim olan BTS hepsi buradaydı ve Jina diyen ise her kızın duvarlarında posteri cüzdanında fotoğrafı günlüğünün bir çok kısmındada isminin olduğu Kim Taehyung'du

Elimle ağzımı kapatıp göz yaşlarımı serbest bırakırken hemen kapıya doğru koşmaya başladım.Kapı kilitli değildi ve etrafta kimse yoktu aşağıya koştuğumda korumalarında olmadığını fark etmiştim.Bahçede bizimkileri ve ARMY'i gördüm ağlarken koşup Tae'ye sarıldım ve diğerleride bana, uzun bir hasret gidermenin ardından aklım başıma gelmişti "nerede o" dedim.Aklım yerinde değil gibiydi herkes açıldığında onu gördüm diğer korumaların yanında elleri bağlı bir şekilde duruyordu ona yaklaşıp kolumdaki tokayla saçlarımı topladım.Ardından asla yapmamam gereken bir şey yapıp kormalardan birinin silahını alıp durmamı söyleyen üyelerin sesini duymadan iki el ateş ettim.
Sonra ise elimdeki silaha bakıp ne yaptığımı sorgulamaya başladım.
"Abi ben ben ne yaptım" diye bağırdığımda abim koşarak o pisliğin nabzını kontrol etti sonra rahat bir nefes alıp bana sarıldı.
"Sana burada olduğumuzu söylemiştim değil mi?"

3 gün önce

Yoongi'den

İyice uykum gelmişti zaten Jina ve Tae'de yatmaya gitmişti odama çıktığımda kapıyı açmadan önce içerden ağlama sesleri duymaya başladım bir kız sesiydi ne olduğunu merak edip içeriye girdiğimde elindeki foroğraflara bakarak ağlayan Jina'yı gördüm "ne oldu bitanem yine fotoğraflarımıza mı bakıyorsun?" Dememle bana döndü "ah fark etmemişim geldiğini evet duygulandım biraz" dedi kafasını göğsüme yaslarken saçlarını öpüp ona döndüğümde oda alttan alttan bana bakıyordu ve o beklediğim soruyu sordu "ne zaman kardeş olduğumuzu söyleyeceğiz" dedi evet Jina benim kız kardeşimdi bunu Tae ile kavgamızdan önce konuşmuştuk evet ben ondan önce o adamın oğlu olduğumu biliyordum ancak Jina'nın onun kızı olduğunu bilmiyordum.
Ona bunu ilk söylediğimde çok ağlamıştı hemde çok ama daha sonra çok alışmıştık birbirimize hep kaçamak buluşmalar yapıyorduk bizimkilerin tepkisinden henüz emin olamayacağımız için söyleyemiyorduk ama en yakın zamanda cesaretimizi
toplayıp söylemeyi düşünüyorduk.

Olaydan 1 hafta sonra

Jina'dan

Evet tahmin ettiğiniz gibi o pislik yaşıyordu yaptığımdan pişman değildim bir kaç gün göz altında tutulduktan sonra nefsi müdafaa ile salınmıştım bu durumdan oradaki 30-40 Army dışında kimsenin haberi yoktu hatta Pd'nin bile eğer olsaydı çoktan atılmıştım. Hâlâ o anın etkisinden çıkamıyordum karakoldan yurda doğru yol alırken Namjoon hyung konuya girip "Evet madem herşey bitti sorgu zamanı Sen o gün Yoongi hyung'a ne dedin" ona döndüğümde Yoongi hyung bana bakıp cevabımı bekliyordu "evde konuşsak hyung?" Dedim. Namjoon hyung beni onayladığında sessiz bir şekilde yola devam ettik.

❤️

Eve geldiğimizde pijamalarımı giyinip aşağıya indim herkes beni bekliyordu Tae ile bile daha doğru düzgün konuşamamıştık.

"Evet otur bakalım küçük hanım Yoongi sende" dedi Jin hyung biz onların karşısına yan yana oturduğumuzda "anlatın neler oluyor" dedi Namjoon hyung Tae söyleyeceklerimden korkar gibi bakıyordu ama biz aynı anda "biz kardeşiz" dediğimizde yüzü şaşkı...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Evet otur bakalım küçük hanım Yoongi sende" dedi Jin hyung biz onların karşısına yan yana oturduğumuzda "anlatın neler oluyor" dedi Namjoon hyung Tae söyleyeceklerimden korkar gibi bakıyordu ama biz aynı anda "biz kardeşiz" dediğimizde yüzü şaşkınlık ve mutluluk arası bir ifade almıştı "NE!" Jimin şaşkınlıkla cevap verdiğinde "kardeşiz işte hemde öz" dedi Yoongi hyung."Ne zamandan beri biliyorsunuz." Namjoon hyung konuştuğunda biz birbirimize bakıp "Yani ben şirketteki olaydan Jina ise Tae'nin gereksiz kıskançlık kavgasından 1-2 saat önce öğrendi" o konuşurken bir anda aklıma bir şey geldi
"Bir dk o zaman hastanede konuşan kişide sendin" dedim şaşkınlıkla,bana dönüp kafasını salladığında herkes gülmeye başlamıştı "Hayatımın en saçma günlerini yaşamam normal mi.?"
Jungkook konuştuğunda elimi omuzuna atıp "tabi oğlum ne sandın ben girdim hayatınıza" dedim sırıtarak.
Benim saçlarımı öpüp sarıldığında "güzel maknaemiz bizim" dedi.
Ona gülüp uzaktan gözlerindeki ışıltıyla bizi izleyen Tae'yi gördüm herkes muhabbete dalmışken ben onun yanına gittim ve elini tutup "hadi kalk odamıza gidelim" dedim onu çekiştirirken.

❤️

Onu yatağa oturtup kucağına oturduğumda o beni yanlış anlamıştı ben yalnızca onu özlemiştim "hey ne oluyor kıyamet falan mı kopacak" dediği beni güldürürken oda gülmeye başladı onu tam o anda yakasından tutup yavaşça gülüşünden öptüm şaşkınca suratıma bakarken "sana bir şey falan mı içirdiler" o konuşmaya devam ederken bir anda içeriye Yoongi hyung girdi (abi demicem) Tae beni kucağından ittirince ikimizde birlikte hyung'un ayağının dibine düştük hyung gözünü kapattığında aşağıdan Jk'in sesi duyuldu "girme sevişiyorlardır demiştim" dedi hızla ayağa kalkıp aşağıya doğru çirkefçe bağırdım "hey sevişmiyoruz" Yoongi hyung gözünü açtığında bize utanmış bir şekilde bakıyordu "üzgünüm Jina telefonunu unutmuştun ben gideyim siz devam edin" dedi ama çıkarken Tae'ye öyle bir bakış attı ki bir an kesecek sandım.
Hyung gittiğinde derin bir nefes almıştık "sen beni neden itiyorsun uslubumla kalkacaktım ben."
Derken gülüyordum.
"Ne hapsaydım itmeseydim de abinden dayak mı yeseydim." Dediğinde bir an dalmıştım Yoongi hyung gerçektende benim abimdi hiç gerçekmiş gibi gelmiyordu ama öyleydi.
"Ne oldu güzelim daldın bir" dedi Tae kendime geldiğimde "hiç birşey düşünüyordumda"
Bana dönüm sırıttığında
"Düşünmen bittiyse devam mı etsek?" Ona dik dik bakamaya başladığımda kollarımı birleştirip
"O şansı kaybettiniz beyefendi" dedim.O oflarken dolaptan bir kaç kıyafet çıkartıp yatağın üzerine attım.Sonra Tae ile bakışmaya başladık "Ne" dedi bana "çıksana odadan" dedim.
Oflayarak odadan çıktığında bende üstümü giyinip aşağıya inmiştim.

Oflayarak odadan çıktığında bende üstümü giyinip aşağıya inmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Güzelim neden böyle giyindin?"
Tae'ye dönüp baktığımda.
"Yu-ri'nin yanına gideceğim onu çok özledim" dediğimde gerçektende onu çok özlediğimi fak ettim.
"Eee sanırım onu görmedin" dediğinde Jin ve Hobi hyung kenara çekilmişti ve arkalarında Hatice'yi görmüştüm.
"Hellooooooo"







Yani her zaman önemli bir yerde kesmek zorunda değilim değil mi aklıma bir sürü şey geliyor ama icraata dökemiyorum bu arada Yoongi ve Jina konusundada benden dram bekliyorsanız yanılmışsınız demektir,neyse ya elim ağrıyor zaten.
Kendinize iyi bakın hasta olmayın BTS ile kalın 💜💜💜💜

BTS'in 8. üyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin