Jina'dan
Sabah'ın sinir bozucu ışığı gözlerimi almaya başlarken aynı zamanda da şiddetli bir ağrıyla güne merhaba dedim.Yanımda bir adet Tae vardı ve çooook tatlı uyuyordu saçları dağnıktı gerçi benim halimde perişandı leş gibi alkol kokuyordum Tae uyanmadan bir duş alsam iyi olacaktı.
🤍
Duştan çıktığımda Tae odada yoktu bende rahatça üstümü değiştirmeye başladım iç çamaşırlarımı giyindikten sonra altıma eteğimi geçirdim Tam üzerime tişörtümü geçirecektim ki kapı bir hışımla açıldı ve 7 kişi içeri doluştu ama ben onların önünde sütyenimle dikiliyordum beni gördüklerinde hepimiz aynı anda çığlık attık tişörtümü kafamdan geçirdiğimde arkasını dönmüş bts'e seslendim "evet ne var bu kadar acil" dedim"Aw özür dileriz Jina bilmiyorduk yalnızca bir haber vermeye geliyorduk."dedi Namjoon hyung
Ceketimide üzerime geçirirken aynı zamanda konuşuyordum.
"Ee biriniz birşey söyleyecek mi?"
O sırada gözünü benden alamayan Tae konuşuyordu "Hı hı bencede çok güzelsin" Jk onun ensesine bir tane geçirdiğinde "buda iyice salaklaştı sapığa bak kızı 360 derece süzdün bir de hâlâ konuşuyorsun" dediğinde utanmıştım.
Namjoon hyung "tamam susun Jina asıl söyleyeceğimiz yarın bir konserimiz olduğu hemde Paris'te ama biz henüz doğru düzgün hiç prova yapmadık ve seninde iyi olup olmadığını bilmiyoruz"
"Hey kendinize gelin artık ben taburcu olalı kaç hafta oldu hâlâ bebek gibi bakıyorsunuz iyiyim ben hiç bir şeyim yok."dediğimde beni onaylayıp odadan çıktılar bende saçlarımı yapıp odadan çıktım.Jn:Tamam Jina'da geldiğine göre artık çıkabiliriz.Şirkette bir şeyler atıştıracağız.
J:Tae bu gün sana daha çok aşık olduğumu hissediyorum.
Neden bunu söylediğimi bende bilmiyordum ama içimden gelmişti işte hepsi bana bön bön bakıyordu.
T:Türkçe konuşmayı ne zaman bırakacaksın.Ayrıca ne dedin?
J:asla öğrenemeyeceksin hadi çıkalım.
🌌
Şirkette bir şeyler atıştırıp Prova odasına geçmiştik öncesinde biraz pd ilede konuşmuştuk hâlâ olayı araştırıyorlardı.
"1-2-3 sende Jina" dedi Namjoon hyung öne geçip şarkının benim olan kısmını şöylemeye başladım aynı zamandada dans ediyordum elbetteki prova kıyafetlerimi giyinmiştim.
Provamız bittiğinde saat ona geliyordu ve hepimiz bitmiş bir durumdaydık. Hiç birimiz yerimizden kalkamıyorduk en son Tae'nin gözleri kapanmış kucağıma yığılmıştı bende onun saçlarıyla oynuyordum Yoongi hyung ve Jin hyungta uyuyordu diğerleri oturuyordu.
J:"Acıktıııım hadi gidelim"
Jh:bende çok acıktım
J:bu küçük kurbağalar ne olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in 8. üyesi
Teen FictionBu hikaye'de Beyza ARMY olarak çıktığı yolda kendisini BTS grubunun ve aşkın tam ortasında bulur