"Ney siz neyden bahsediyorsunuz oyuncağınız mıyım ben sizin gir çık otur kalk istemiyorsanız gidebilirim ama buna siz pişman olursunuz!" Dedim çok bağırmıyordum ama öfkeliydim dün güllük gülistanlık olduğum adamlar şimdi beni kovuyorlardı hele Tae buna nasıl izin vermişti bu ilişkimizi bitirmek demekti bu kadar kolaymıydı.Onlara döndüğümde Junkook'un gülmemek için zor durduğunu fark ettim neden salak salak haraketler yapıyorlardı ona yaklaşıp "gülüyor musun? Birde sence bu komik mi?" Dedim öfke ile sonra hepsi susmuştu Tae ayağa kalkıp beni kolumdan tuttu "Bak yalnızca sa-" dedi ama hâlâ benimle konuşmaya yüzü vardı "Sen hâlâ konuşmaya yüz bulabiliyor musun? Grup falan umrumda değil sadece sen benim duygularımla oynadın sakın konuşmaya kalkma bir tane yapıştırırım" dememle kapıyı çarpıp çıkmam bir olmuştu Şirketten dışarıya çıktığımda bizimkilerde arkamdan geliyorlardı onlar "Jina durur musun?" Dedi Namjoon hyung ona dönüp "benim adım Beyza" dedim.
Yoongi hyung beni belimden yakalayıp durdurdu kaçmada kaçamıyordum çırpınıyordum yalnızca "Sizi gebertirim BTS miş başlatmayın BTS'i ni-" Tae sözümü kesip "Tamam sadece şakaydı ilk konserin için bir hoşgeldin şakası bu kadar sinirleneceğini düşünmemiştik" dedi pişkin pişkin ne diyordu bu,sakince Yoongi hyungtan kurtulup Tae'ye doğru yürümeye başladım gülümseyim elimi yanağına koydum ve o bana "affettin dimi güzelim" dedi tam o anda bacak arasına sağlam bir tekme attım bunu hak etmişti acıyla yere kapaklanırken diğerleride elleriyle oralarını kapatmışlardı benimle dalga geçmişlerdi şakaymış nasıl korktuğunu bir bilseler "Aşkım şaka dedim ya neden vuruyorsun çocuğum olmazsa senin suçun" dedi ama söylediği şeyin sonradan farkına varmıştı benden özür dilemek için yaklaştığında "önemli değil" deyip hepsini süzdüm "Hepinizle küstüm şimdi yemek yemeğe gidiyorum umrumda değilsiniz ne yaparsanız yapın" dedim onları biraz süründürmem lazımdı."Jina lütfen yapma böyle şakaydı sadece" dedi Jin hyung onlara bakmadan arabama bindim onlarda arabalarına binip beni takip etmeye başladılar.Kendi evime geldiğimde burayı bir tek Tae bildiği için diğerleri sorguluyordu ama ben konuşmuyordum sonra Tae "burası onun evi" dedi diğerleride Tae'nin yaşadığı ufak çaplı şoku yaşarken ben kapıyı açık bıraktım ve anahtarı çantama attım onları kapıda bırakacak halim yoktu herhalde,kapıyı kapatıp içeriye geçtiklerinde koltuklara yığıldılar Telefonu mu Tae'nin kucağına atıp yüzüne bakmadan "yemek söyle 2. Karttan" dedim bir süre ortak kartı değilde kendi kartımı kullanacaktım.Bana bakıp "neden ortak karttan söylemiyoruz?" Dedi bende dönüp gıcık bir şekilde "kendi başımın çaresine bakabilirim sağol" dedim.Morelleri çok bozulmuştu ama bir şey söyleyemiyorlardı mutfağa girip kahve makinasına kapsülü koyarken Tae geldi "güzelim biraz konuşamazmıyız" dedi beni duvarla arasına alırken oysa ben onu öpmek isterken kolunun altından geçip,dolaptan kupa çıkardım,elbette ki sadece kendime yapmıştım.
"Hey ne yapıyorsun?" Dedi üzüntüyle bende ona bakandan kahve mi doldurup salona geçtim ve iki tane üçlü koltuk vardı onlar birinde otururken ben gibip diğerinin tam ortasına kurulmuştum benim evim değil mi kardeşim kime ne?
Tae gelip yanıma oturduğunda "kalk" dedim sert ama sakin bir ses tonuyla "hayır sen benim sevgilimsin ve yanımda oturmak zorundasın!" Dedi isyankar bir şekilde onun telefonunu elime alıp "aç şunu" dedim telefonunu açıp bana verdi rehbere girip numaramı buldum beni '🤍💜' böyle kaydetmişti çok tatlıydı ama onlara sonuna kadar çektirecektim.
Ve numarayı düzenleyip 'ex' olarak değiştirdim.Ona çevirdiğimde şok içinde bana bakıyordu gözleri dolmuştu."N-neden lütfen yapma Jina özür dilerim ben yapmayalım demiştim lütfen affet beni bir daha asla böyle bir şey yapmayacağım seni gerçekten çok seviyorum." Dedi ve ben ona çok üzülmüştü gerçekten çok pişman gözüküyordu.Ama onu burada affedemezdim,bir plan yapmıştım ve onunla kısa bir süre göz teması kurup üyelere döndüm. "Lütfen yanımda ki şu olağan üstü yakışıklı, sempatik,romantik,tatlı ve sexy kocama benimde onu çok sevdiğimi ama hemen affedersem kolay lokma olacağımı söyler misiniz?" Dedim. Onlarla da göz tamesı kurmuyordum ama en azından konuşuyordum kapı çaldığında ayağa kalktım ve giderken "bu arada birde ona benim telefonumda 'my man' olarak kayıtlı olduğunu ve onun da beni lütfen 'my woman' diye kaydetmesini söyler misiniz?' deyip kapıyı açıp yemekleri aldım ve hemen yemeye başladım lahmacun söylemiştim hepsi ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı ayranıma pipet batırırken "yesenize kormayın ısırmaz" dedim sırıtarak "bu tam olarak ne Jina?" Dedi Namjoon hyung "Sizinle konuşmak çok istiyorum sizi çok seviyorum ama malesef sorularınızada kısa ve öz cevaplar vermek zorunda hissediyorum abicim" dedim onlar anlamazken arkadan bir ses "peki,bizde seni çok seviyoruz bunu bil" dedi ne kim beni anlamıştı baktığımda konuşan kişinin Yoongi hyung olduğunu gördüm "hyung sen Türkçe anlıyor musun?" Dedim oda bana kafa sallayıp "babam Türk sadece anlaya biliyorum konuşamıyorum" dedi.Bir anda kanım kaynamıştı ani bir reflexle koşup ona sarılmıştım oda başta şaşırsada sonra bana sarılmıştı ve ben ağlamaya başlamıştım ne oluyordu bana böyle "sen ağlıyor musun?" Dedi Yoongi hyung bende göz yaşlarımı silip konuşmaya başladım ondan ayrılırken. "aww üzgünüm biraz duygulandım yalnızca Hemşerimsin sen benim sen nasıl Türk olabilirsin bunu nasıl bilmem." Dediğimde hâlâ hıçkırarak ağlıyordum. Yoongi hyung Tae'ye kaş göz yaptığında Tae yanıma gelip bana sarıldı "tamam güzelim sakin ol ben yanındayım" dedi sanki anlamamıştım ne yaptıklarını "Sizce benim salağa benzer bir yanım var mı anlamadım sanki" dedim.Bunu dememe rağmen Tae'ye daha sıkı sarılıp gözlerimi kapattım "ama yinede devam edebiliriz sanırım" çok seviyorum seni diye bağırmak istiyorum şuan.Ondan ayrıldığımda "hâlâ küsüm sadece Yoongi hyungla barıştım zaten kesin o uyurken planlamışsınızdır bunları haksız mıyım" Koltuğa oturacakken aklıma Jk'e bağırdığım geldi hepsinden daha sert yapmıştım ona.Ve benimle pek konuşmamıştı sanırım kırılmıştı,tekrardan kalkıp kooki'nin saçından öptüm ve "özür dilerim bağırmak istememiştim" dedim sesimi oldukça tatlı çıkarmaya çalışarak.O ise bana kocaman gülümseyin salırıldı."iyi yaptın ben olsam bende bağırırdım." Dedi. Yerime geçip yemeğe devam ettiğimde Tae konuşmaya başladı "ee bu gece burada mıyız" sırıtıp "evet" dedim.
"Ee ben nerede yatacağım güzelim"umutla sorduğu soruya "bilmem koltukta yatmaya ne dersin canım" dedim. Arkasına yaslanıp öflediğinde merdivenlerden adım sesleri geldi hepimiz oraya baktığımızda Hatice'yi gördüm üzerinde bornoz ve elinde dış fırçası vardı,"Beyza diş macunu bitmiş"Biraz kısa oldu ama oldu acaba Hatice hikayemize neler katacak☔
Neyse bir daha ki bölümde görüşmek üzere.Oy vermeyi unutmayın.
Kendinize iyi bakın hasta olmayın BTS ile kalın 💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in 8. üyesi
Teen FictionBu hikaye'de Beyza ARMY olarak çıktığı yolda kendisini BTS grubunun ve aşkın tam ortasında bulur