Gece gözümü açtığımda ağzımın kuruduğunu hissetmiştim kalkıp su almaya mutfağa indiğimde Yoongi hyung'u gördüm beni görünce göz yaşlarını sildi onu ilk kez ağlıyorken görüyordum "iyi misin? Hyung" "evet sen neden kalktın" gözümü açamayarak konuşuyordum "susadım ve şimdi geri yatacağım" beni onayladığında gözlerinde bir tebessüm gördüm bana kardeşine bakan bir abi gibi bakıyordu ona gülümseyip odama çıktım bayılacak gibiydim kendimi yatağıma atmış olmalıydım ve daha fazla direnemeyip uykuya teslim oldum...
❄️
Gözlerimi aralarken bana bakan bir çift gözle karşılaştım "Tae yatağımda ne yapıyorsun" anlamadığını belirten bir bakış atıp "asıl sen benim yatağımda ne yapıyorsun?" Dedi etrafına baktığımda onun yatağı olduğunu fark ettim gece yanlış yere yatmış olmalıydım "aw üzgünüm gece kalktığımda yanlış yere yatmış olmalıyım rahatsız ettiysem özür dilerim" "Jina müsait misiniz?" Jimin hyung'un sesini duduğumuzda Tae hemen yanımdan kalktı ve bende hızla kalkıp kabıyı açtım "Jimin hyung beni görünce senin saçına ne oldu biraz deli uyuyorsun herhalde" dedi oysa bilmiyorduki ben onun altındayken deliriyordum. Ben Tae'ye bakarak iç çekince Tae kafasını eğip gülmüştü "Şey kahvaltıya çağıracaktımda" onu onaylayıp kapıyı kapttığımda hızla banyoya kaçtım... Çıktığımda Tae gitmişti üzerimi giyinip aşağıya indim ancak çok utanıyordum.
Aşağıya indiğimde bir anda hepsi bağırarak "GÜNAYDIN BEYZA SENİ ÇOK SEVİYORUZ" dediler ama türkçe bir şekilde onlara gülerken Tae eteğime delip geçecekmiş gibi bakıyordu hepikiz sofraya oturduğumuzda "bende sizi çok seviyorum" dedim o sırada Tae alttan bacağımı okşamaya başladığında ona dönüp büyük bir salaklıkla "ne yapıyorsun?" Dedim kızmamıştım sadece bir anlık salaklığıma gelmişti hepsi bana dönüp.
RM+ne oldu Jina?
J-eee yok birşeyTae hızla elini çektiğinde herkes kendi haline dönmüştü o sırada onu kırdığımı düşünüp alttan elini tuttum bana dönüp gülümsediğinde
J+"Bu gün iyi bir antremana varmısınız?"
Jin-Evevevevevveevt
Jk-tabiki bak bir gaza geldim
Tae-bu etekle mi?
J+evet ne varmış eteğimde sizde gözünüze sahip çıkın bir zahmet
Diyip yemeğime döndüğümde Yoongi hyung'un bana olan tuhaf bakışlarını fark ettim. Sonra Tae'yi işaret edip neler olduğunu sorgular bir bakış etmıştı sanırım bizi görmüştü ve ben çok utanıyordum başta dediği şeyi yapıp bir üyeyle birlikte olmuştum ve o ben demiştim modundaydı ama eskisi kadar nefret dolu değildi.
❄️
Dans sırası bendeyken Tae herkesi durdurup üzerindeki kapüşonlu hırkayı belime bağladı ve sonra hareketi yapmamı istemişti bende öyle yapmıştım ve yüzündeki ifade beni memnun etmişti.Prova bittiğinde arabayla eve geçtik hepimiz koltuğa yığıldığımızda biri üzerimizden geçmiş gibiydi
Jk,şu provaları biraz azaltsak mı acaba
RM,hayır olmaz konsere bir hafta kaldı ve Jina için her şeyin dört dörtlük olması gerekiyor.
Sg,bence onun için zaten herşey dört dörtlük.
J,ne demek istiyorsun hyung?
Sg,anlamadın mı kedicik bence gayet güzel anladın ha ne dersin?
Anlamıştım Tae ve benden bahsediyordu ama biz daha sevgili bile değildik çıkıyorduk ama ben onu sevsemde onun için bir heves olup olmadığımı anlamadan sevgili olamazdık ama artık bu baskıya dayanamayacaktım.
J, lütfen yine başlama evet neyden bahsettiğini anladım ama bu seni hiç ilgilendiren bir konu değil sana ne zaman özel hayatıma karışma hakkı verdiğimi hatırlamıyorum hyung?
Cevabım karşısında herkes şok olmuşken Hoseok hyung araya girip
H,yeter kavga etmeyin artık herkes odasına çıksın yarım saat sonra burda buluşup film izleyeceğiz itiraz istemiyorum hadi odanıza ben mısır patlatacağım.
Herkes susup odasına çıkarken bizde çıkmıştık odaya geldiğimde Tae'den önce girip çantamı fırlatmıştım elimi saçlarıma daldırıp
J, Allah kahretmesin
T,o kim
Bu sorusuyla bütün sinirimi alıp götürürken gülmeye başladım
T,neden gülüyorsun kim seni kahredebilir ki
J,benim tanrım
T,ay korktum bir an yine peşinde birisi var diye.
Güldüğümde oda gülüyordu yanıma oturup elimi tuttuğunda "hadi unut bunların hepsini pijamalarını giy film izlemeye gidelim güzelim" bana güzelim mi demişti beni gömün bir yere ah kendimi ağrı dağından aşağıya atmak istiyordum ağrı dağı demişken Memleketimide özledim lan Ağrılı değildim Trabzonluydum ama yinede orasıda yurdumdu sonuçta neyse ne ara buraya geldik onu yanağındam öpüp giyinme odasına girdiğimde üzerime pijamalarımı geçirdim.
Aşağıda herkes oturmuş film tartışıyordu Hoesok hyung animasyon Namjoon hyung Dönem Jin hyung'u sormayın bile bende atlayıp "Tamam susun hyunglarım aranızdaki en küçük ve tek kız oarak ben seçeyim ne izleyeceğimizi" Namjoon hyung durup "olur en fazla ne seçebilirsin ki bütün kızlar mıç mıç romantik sever" dediğinde gülüp türkçe bir şekilde "Ay hasbam'a bak sen mıç mıç mış beni pick me zannettin herhalde gerçi biri pijamamı ve örgülü saçlarımı görsen hiç düşünmeden senin gibi boş bir yorumda bulunurdu" dedim ama şakasına söylemiştim Namjoon hyung "ne dedin neden Türkçe söyledin dediğinde küfür mü ettin yoksa bir tek pick me yi anladım" dediğinde boş vermesini söyleyip dehşetin yüzü açtım Rahibeler ve kiliseler beni hep korkuturdu o yüzden Tae ye sokulabilecektim bu hain planımla ışıkları kapattık ve oturp filmi izlemeye başladık gerçi Tae ve ben filmdense birbirimizi izliyorduk ancak ne yaparsın işte karanlık olduğu için kimse görmüyordu ama Tae'nin eli belimdeydi kimse bakamsada Yoongi hyung pür dikkat bizi izliyordu ne yapmalıydım biri bitse diğeri başlıyordu artık kendimi fazlalık gibi hissetmeye başlamıştım.Ben bunları düşünürken diğerleri çığlık atıyordu ama o sırada hiç beklemediğimiz bir şey oldu.
Camlar patlamaya başlarken hepimiz yer çökmüştük taki bir kurşunu göğsümde hissedene kadar o kadar hızlı olmuştu ki tek duyduğum şey diğerlerinin çığlıklarıydı...
Sorgulamayın bende neden bu kadar çok ters köşe yaptığımı bilmiyorum ama nedense biri mutlu olunca bana ters köşe perileri geliyor. Abi kendimi 2016 da gibi hissediyorum BTS'in 8. Üyesi falan üf anılarğğğğğr neyse çok boş yaptım sorry iyi geceler. Sizi morluyorum kendinize iyi bakın hasta olmayın BTS ile kalın💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in 8. üyesi
Teen FictionBu hikaye'de Beyza ARMY olarak çıktığı yolda kendisini BTS grubunun ve aşkın tam ortasında bulur