Tae söylediği şeyin farkına varınca afallamıştı ama artık çok geçti bunu nereden biliyordu hepsi doğruydu ama bir yanlışı vardı ben o adamı tanıyordum...
Ona baktığımda "daha ne kadar saklamayı düşünüyordun duşa girdiğinde telefonunu odada bırakmıştın ve o adamdan mesajlar geliyordu ama sen yinede bana bir şey anlatmadın herşeyi yanlız başına çözemezsin" onu dinlerken gözlerim daha fazla dayanamıyordu hızla kalkıp dışarı çıktım ve lavaboya gittim.
⭐⭐⭐⭐
Jk'den
Jina lavaboya gitmişti bir hışımla,bu kadar olayı kaldıramamış olmalıydı bunları düşünürken koridorda Namjoon ve Tae hyung kavga ediyorlardı "asıl sen neden bize söylemedin amacın neydi" dedi Namjoon hyung Tae "nasıl bir amacım olabilir o anlatmadan anlatmak istemedim,bu ona saygısızlık olurdu" onları daha fazla dinlemeyip kadınlar tuvaletine doğru gittim Jina içerde saçını topluyordu gözlerindeki kızarıklı gözle görülür biçimdeydi, ağlamıştı içerisinin boş olduğunu görünce girdim Jina beni görünce üzerine çeki düzen verip "karıştırdın herhalde"dedi bunu oldukça soğuk bir tavırla söylemişti üzerinde bir ceket vardı elini ceketinin cebine atıp bir kapatıcı çıkardı ve göz altlarına sürmeye başladı "mutlumusunuz? Herşeyimi öğrendiniz" Jina konuşurken çok kötü hissetmiştim ancak bildiğim bir şey vardı ve sormalıydım."o adamı tanıyorsun sana mesaj göndereni çok belli" bir anda kas katı kesilmişti ne diyeceğini bilemez bir halde bana döndü "sanane bundan ayrıca tanımıyorum" yalan söylüyordu demek ki yakın olduğu birisiydi aklımda türlü türlü düşünceler gezerken dışardan bir ses duydum "Beyza!! nerdesin çık dışarı" bu da kimdi 50 li yaşlarda bir adam buraya geliyordu Jina sesi duyunca çok korkmuştu hemen dışarıya çıktı tabi bende peşinden adam onu görünce hepimizin önünde saçından tutup geriye çekti Tae adama yumruk attığında hepimiz ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk Jina çok korkuyordu "yeter dur artık bitti buraya kadar artık bir idol oldum hayalimi gerçekleştirdim ama sen hala beni bırakmadın" adama adeta yalvarıyordu kimdi bu bunak güvenlikler gelip adamı götürürken adam hâlâ bağırıyordu "Hatırla güzel kızım o günü hatırla" cümlesi ima doluydu bu adam ne yapmıştı ona umarım düşüncelerimde yanılırdım.Hepimiz Jinanın başına toplandığımızda o dizlerini karnına doğru çekmiş yerde oturuyordu yüzünü bacaklarına gömmüştü ne yapacağımızı bilmiyorduk içerden BangPd çıkıp "Gelin buraya yeon-na sen Jina ile ilgilen sizinle konuşmam gerek" hepimiz Pd nin yanına gitmiştik konuşmaya başlamıştı "bu adam Jina'nın babasıymış yanlızca bir babası olduğunu biliyoruz ailesini babası öldürmüş 2 ay önce hapisten çıkmış ve ilk onu bulmuş mesajları atanda o sanırım ve bunu söylemek istemezdim ancak ona 16 yaşında iken t*ca#üz etmiş ve şiddette uyguluyormuş ancak Jina 19 yaşında bir arkadaşının yanında Kore'de yaşamaya başlamış arkadaşı ve kendisi **** markasının sahibi" duyduklarımız bizi mahvetmişti ne yapmalıydık...
🖤🖤🖤🖤🖤
Tae'denEve geldiğimizde Jina odaya çıkmıştı bizde bu konuyu bir daha açmamıştık evin her yerinde kameralar vardı ve dışarısı güvenlik doluydu,bizimkilerin yanından ayrılıp yukarıya Jina'nın yanına çıkmıştım yatağında oturmuş öylece etrafa bakıyordu çok kötüydü kendinde olduğundan emin değildim yanına oturduğumda kafasını omzuma koydu çok huzurlu bir andı bende bir casaretle kolumu ona doladım.
🦋🦋🦋🦋🦋
Jina'danTae kolunu bana sarmıştı bende ona sokulmuştum şuan bana iyi gelecek tek kişi oydu kafamı kaldırıp baktığımda gözlerim dudaklarına kaymıştı kendimi ona yaklaştırıp "sencede fazla uzatmadık mı?" Dedim şuan ne yaptığımın farkında değildim şuursuzca davranıyordum umarım pişman olmazdım Tae belimden tutup beni kendine çektiğinde dudaklarını dudaklarımda hissettim ona karşılık verdiğimde beni yorgun ve yumuşak bir şekilde öpmeye başladı bende aynı şekilde ona karşılık veriyordum sonra geri çekildi "üzgünüm böyle olsun istememiştim şey yanlış anla-" yakasından tutup ona tutkulu bir öpücük verdiğimde ayağa kalkıp lavaboya girdim kendimi hiç olmadığım kadar huzurlu hissediyordum belkide artık ona bağlanıyordum beni etkiliyordu üzerimi değiştirip dışarı çıktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in 8. üyesi
Teen FictionBu hikaye'de Beyza ARMY olarak çıktığı yolda kendisini BTS grubunun ve aşkın tam ortasında bulur