Onu görür görmez herkes çığlık atmıştı. "Beyza bu kim?" Dedi Tae Hatice'yi kolundan tutup odasına çıkardım."ya napıyosun Allah aşkına ne zaman geldin sen"dedim telaşla.
"Kızım nereden bileyim ben senin eve erkek attığını insan gibi evime geldim ne var bunda?" derken bizimkileri aşağıda unuttuğum aklıma geldi.Yemen aşağıya indim nefes nefese kalmıştım,"ee arkadaşım aslında birlikte yaşıyorduk ama bir süreliğine Türkiye'ye gitmişti.Geldiğimizide duymamış." Dedim yerime otururken.Hatice üstünü giyinip aşağıya indiğinde bizimkilere gülümseyip selam vermişti sonrasında ise yanıma oturdu.Bizimkilerde ona selam vermişlerdi.Hatice👆
"Ee ben Jin" dedi Jin hyung "bende Hatice" dedi Hatice "Ama Korece Kim Yu-ri" bunu söylemesi iyi olmuştu Hatice onlar için zor bir isimdi."Beyza'nın hem ortağı hemde ev arkadaşıyım kendinizi tanıtmanıza gerek yok Jina soğolsun Army olduğu zamanlar annenize kadar anlatırdı" dediğinde öksürmeye başladım ne diyordu bu ya "yaa öyle mi?" Dedi Tae gülerek "Yok canım o abartıyor klasik bir T-army idim işte "Ne abartıyor muyum Biasın Kook'i olmasına rağmen Tae'nin fotoğraflarını öpmüyor muydun?"
Yuri konuşurken yerin dibine girmek istiyordum.Hemen kalkıp "ben odalarınızı hazırlayayım" dedim.Koşarak uzaklaştım.Ve yukarıya çıktım.Odaları tek tek gezdim toplumu diye bakıp ısıtıcıları açtım evde beş oda vardı 3'ünde çocuklar yatacaktı diğer ikisi Yuri ve benim odam dı zaten.
🌚
Akşam olduğunda konuşup barışmıştık ve oyun oynamaya karar vermiştik aynı zamanda da bir şeyler içiyorduk D/C oynuyorduk Ben Yoongi hyung'a soruyordum. "Hyung d mi c mi" dedim heyecanla "d tabiki sana güvenir miyim hiç" ofladığımda "tamam soruyorum. Siz sünnet oldunuz mu geldiğimden beri çok merak ediyorum." Dedim gerçektende çok merak ediyordum.
"O ne ya?" Dedi Yoongi hyung "yani şey erkekler 3-4 yaşındayken azıcık kestiriyorlar bu sağlık için çok önemli dedim" ay keşke merakıma yenik düşmeseydim "Neyi kestirmekten bahsediyorsun yoksa..." Elimle yüzümü kapatıp "evet ondan bahsediyorum" dedim utanarak "hayır neden kestirelim manyak mıyız biz ya bir şey olursa bu bir facia olur." Dedi "Siz ne anlatıyorsunuz ya" dedi Kooki bizde açıklamasını yaptık Tae'de dönüp demesin mi? Savunmaya geçerek.
"Kızlar neden
kestirmiyor!"
Yuri ve ben şaşkın şaşkın bakıyorduk savunayım derken ne diyeceğini şaşırmıştıp. "Neyi aşkım" dedim o da ne dediğinin farkına varmış gibi "he pardon yoktu dimi" dedi bense onunla dalga geçmek için "yoğ olmadığını da nereden çıkardın 56 cm" dedim kahkaha atarak diğerleri de Tae'ye gülüyorlardı. "NE! NASIL OLABİLİR" gülmemi durduramıyodum."Ya salak mısın sevgilim sen, tabiki yok dalga geçiyorum" gidip ona sarıldığımda "yavrum nasılda korktu" dedim dalga geçerek,bunu öcünü almak ister gibi kulağıma "otursana" dedi kucağını göstererek yerde oturduğumuz için sıkıntı olmazdı bende bir cesaret oturmuştum. "Ohooo noluyo olum aile var aile" demeye başladı Jimin hyung diğerlerinin pek umrunda değildi ama Yoongi hyung bir bana bir Tae'ye ölümcül bakışlar atıyordu.Çok korkunç olduğu kesindi ona bakmayı kesip Yuri'ye döndüğümde "Hadi sıra sende" dedim Jin hyung soruyordu Yuri cevaplıyordu."En utanç verici anını anlat" dedi Jin hyung ,"doğruluk diyeceğimi nereden bildin" dedi Yuri "bilmem hissettim diyelim evet cevabını alalım" Yuri bir süre düşünüp "sanırım koskoca Bts'in önüne bornozla çıkmam olabilir."dedi sanki o anı tekrar yaşıyordu.Hepsi gülerken "Emin ol koskaca Bts'te Jina'nın odasına daldığında çok utanmıştı" dedi Jin hyung onu rahatlatmak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in 8. üyesi
Roman pour AdolescentsBu hikaye'de Beyza ARMY olarak çıktığı yolda kendisini BTS grubunun ve aşkın tam ortasında bulur