2. bölüm

51 5 1
                                    

Ardımdan Tae'nin gözleri fal taşı gibi açılmıştı sanırım beni yanlış anlamıştı "Ne ne diyosun Jina  ben sen biz bir-" daha fazla konuşmasına izin vermeden "şşş sakin ol yanlış anladın film falan izleriz diyecektim yada konuşada biliriz nasıl istersen" içi rahatlamış gibiydi ve bir anda neşeyle yataktan kalktı "hadi o zaman salona inip bizimkiler uyuyorken oyun oynayalım" teklifini kabul edip aşağıya indiğimizde karnımda bir ağrı hissettim reglim düzensizdi ve bazen çok erken oluyordum.

                                   ❄️

Yaklaşık 2 saattir oyun oynuyorduk saat 2:30 olmuştu ve ikimizinde çok uykusu gelmişti ve sonrası karanlık.

Gözümü açtığımda karşımda Jimin hyung duruyordu "Jina uyanmayı düşünüyor musun güzelim?"
"Hiç düşünmüyorum" benim ardımdan jimin hyung beni omzuna atıp mutfaktaki sandalyeye oturttu herkes sofradaydı ancak benim karnım yüzünden gece rahat uyuyamamıştım ben bunları düşünürken Nanjoon hyung söze girdi
"Evet karnınızı iyi doyurun bu gün provamız var bütün gün şirkette olacağız" herkes kafasıyla onaylamıştı yemeğimiz bitmeye yakın su almak için ayağa kalkacaktım ki yanımda oturan Jin hyung ayağa kalkıp "dur kalkma ben getiririm sakın ayağa kalkma" dedi biraz garipti ama olsun bu  arada Yoongi hyung sabah şirkete geçmiş kahvaltı bile etmemiş ne kadar kavga etsekte enerjiye ihtiyacı vardı.Jin hyung suyu getirdiğinde teşekkür edip suyu içtim ve odama çıkacağım sırada Jin hyung beni hızlıca geri oturttu "nereye canım"
"Odaya" dedim hepsi benim gibi hiç bir şey anlamıyordu Jin hyung'un hareketlerinden sonra "siz hazırlanın biz Jina ile biraz konuşacağız" dedi Jin hyung kafamı sallayıp diğerlerinin çıkması bekledim ve "evet sorun ne hyung"
"Sorun Tae sen geldiğinden beri hiç bir şeye odaklanamıyor nedenini anlayamıyoruz hala" ona hızlıca gülüp yerimden kalktım "cazibeme dayanamamıştır" diyip kaçamak bir cevap verdim sonuçta bende ne olduğunu bilmiyordum odaya gidip üstümüzü değiştirdikten sonra şikete geçtik ve provaya başladık en önde ben dans ediyordum ve Tae'nin beni kucağında ters çevirip omuzuna  aldığı bir sahne vardı ve bir türlü beceremiyorduk hatta bir seferinde yanlışlıkla ben onu kucağıma almaya kalkmıştım ve hala kasıklarım ağrıyordu molada onlar Pd'nim'in yanına gitmişlerdi gelirkende kahve alacaklardı bende en köşeye oturup bedenimi uykuya teslim ettim.

                                 ❄️
Yavaşça gözlerimi araladığımda Jk'in bağırış sesini duydum "koşun Jina'ya bir şey olmuş gelin ambulansı arayın" hepsi içeriye doluştuğunda Tae yanıma gelip "Jina iyi misin noldu sana" dedi ben hala ne olduğunu anlamamıştım taki Yoongi hyung'un sesini duyana kadar "her yer kan olmuş" what?dedin gülüm aşağıya doğru baktığımda oturduğum yeri. Hep kan olduğunu gördüm ve regl olduğumu anladım utançtan yerin dibine girmek istedim  o an hepsi bana bön bön bakıyordu.
"Eee şey bu kötü bir kan değil yaralan madım iyiyim yalnızca özel günüm biraz erken başlamış sanırım kusura bakmayın siz çıkın ben bir şuraları temizleyeyim üzerimide değişip geleyim olur mu? Hepsi kafasını sallayıp utançla uzaklaşırken ben kendimi idam etmek istiyordum koskoca BTS'in önünde regl olmuştum
Ağlamak istiyordum.İşimi halledip dışarı çıktığımda  herkes hazırdı

Ben utançla kafamı eğerken Namjoon hyung yanıma gelip "sorun değil hafızamızdan silindi bile,bu tarz şeylerden çekinmene gerek yok sen bizim kız kardeşimizsin" diyerek sarıldı Jin hyung hemen onu geri çektiBende daha fazla bu duruma katlanamayıp "...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben utançla kafamı eğerken Namjoon hyung yanıma gelip "sorun değil hafızamızdan silindi bile,bu tarz şeylerden çekinmene gerek yok sen bizim kız kardeşimizsin" diyerek sarıldı Jin hyung hemen onu geri çekti
Bende daha fazla bu duruma katlanamayıp "Sarılabilirsiniz menajerin söylediklerini duydum asıl siz benden çekinmeyin sizde benim abilerimsiniz.Ben konuşurken yan odadan Yoongi hyung çıkıp bana sarıldı ve "Jina çok üzgünüm beni affedebilecek misin?" Geçen gün Tae konuşurken hissettiklerim ve yumuşamam gelmişti aklıma hemen Tae'ye bakıp gözlerimle kabul etmeli miyim?  Dedim sanki,oda bana kafasıyla işaret verince içim yine o tarif etmesi zor hisle doldu ve bende Yoongi hyung'a sarılıp "kabul ediyorum ama lütfen bir daha böyle yanlış düşüncelere kapılma hepimiz kardeşiz.Bu arada eğer saygısız davrandıysam üzgünüm hyung" o bana mahcubiyetle bakıyordu "tamamen benim suçumdu fazlasını hakediyordum" çok mutluydum artık aramız iyiydi ve diğerlerine dönüp "hadi yemeğe gidelim bu günde benden barışmamızın şerefine" hepsi aynı anda "olmaz" diyince "neden?" Dedim Jin hyung "sana para ödetemeyiz Yoongi ödeyecek küçük bir ceza gibi düşün" dedi "saçmalamayın kızım diye para ödemekdemi yasak yarında hyung'um ısmarlar olur biter hâlâ benden çekiniyorsunuz yapmayın hadi çıkalım bebeklerim" Hepsi son kelimeme şok olmuştu hele Tae far görmüş tavşan gibiydi bende bir cesaret yanına gidip kolumu omzuna koydum ve yanağından makas alıp "ne far görmüş tavşan gibi bakıyorsun canım bebek dedik alt üstü bizim oralarda yakışıklı erkeklerede öyle diyorlar takılmayın sevgi sözcüğü işte hadi çok acıktım"

                                ❄️

Yemek yemeye şık bir restorana gelmiştik menüde mantıyı görünce hemen mantı sipariş verdim kimse sipariş vermiyordu büyük ihtimal pahalı bir yer olduğu için çekiniyorlardı bende onları ikna edemeyeceğimi bildiğim için "pardon bakar mısınız,biz karar veremedikte siz bize menüde ne varsa getirir misiniz?" Garson ve bizimkiler bana bön bön bakıyordu garson "hepsi mi emin misiniz?" Bende kafamı sallayıp onayladım garson gittiğinde bizimkilere döndüm pek birşey değişmemişti bakışlarında "E napsaydım hâlâ yok öyle yok böyle diyip beni bezdirmeye çalışıyordunuz ve bende bezip hepsini istedim sevdeklerinizi bilmediğim için" Jin hyung öne atılıp "Kardeşim benim be he bu arada sen daha çıkış bile yapmadın özel değilse sana bu para nereden geliyor?" Bende hafifçe sırıtıp "belki bir idol değiliz ama var bizimde kendimize göre numaralarımız" dedim alaylı bir şekilde.Haberleri yoktu ***** markasının sabi olduğumuzun ama bir süre söylemeyi düşünmüyordum.Onlarda bunu fark edip üstelememişlerdi.

                                   ❄️

Yemekten döndüğümüzde paket yaptırdığımız yemekleri mutfağa bırakıp odaya çıktım ve pijamalarımı giyindim.

Herkes bana bakıp dururken Jk "bu sıcakta neden bu kadar kalın giyindin birde çorap" koltukta çuval gibi oturan ben onlara dönüp "regl günlerinde genelde böyle giynirim ve biz bu günlerde çok üşürüz yani sorun sizde değil" dediğimde gülmüşlerdi el...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkes bana bakıp dururken Jk "bu sıcakta neden bu kadar kalın giyindin birde çorap" koltukta çuval gibi oturan ben onlara dönüp "regl günlerinde genelde böyle giynirim ve biz bu günlerde çok üşürüz yani sorun sizde değil" dediğimde gülmüşlerdi elime telefonumu alıp Instagram'da gezinmeye başladığımda bir mesaj geldi mesajda "Beyzacığım güzel sevgilim benden kaçarken yolunu şaşırdın herhalde" bu mesaj Semih'ten gelmişti içim korkuyla dolarken kimseye belli etmemeye çalışsamda yüzüm beni ele vermiş olmalıydı ki Jimin hyung"Jina iyi misin?" Dediğinde "e-evet iyiyim sıkıldım biraz oyun falan mı oynasak" sorumun üzerine Jk "evet ya bende sıkıldım Tabu mu oynasak?"




Evet ilk iki bölüm nasıldı ben emin olamadım kafamda kileri hemen yazmak istiyorum ancak böylede bölüm çıkmıyor.Umarım beğenirsiniz
Düşünün bakalım Semih kim ve ne işler karıştırıyor? Klasik şeyler geçiyor olabilir aklınız dan ama benim ortaya ne atacağım belli olmaz❄️❄️❄️❄️❄️

BTS'in 8. üyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin