20.bölüm

15 4 0
                                    

"hey saçmalama" Sinem konuşurken onu takmadan dilekçemi bitirdiğimde telefonu suratına kapatıp numarayı engelledim.Bizimkiler bana merakla bakarken ben onlara dönüp "Yu-ri'nin ablası küfür ediyorda onu mahkemeye vermekle tehtit ettim diyelim"
Dedim sakince,Jimin içeriye elinde kahvesiyle girdiğinde "bana yapmadın mı?" Dedim sitem eder bir şekilde "istemedin" dedi gıcık bir şekilde gülümseyerek,sonra onun elindeki kahveyi kaptığım gibi içmeye başladım ama tadı berbattı hepsinin çok kötü tercihleri vardı."öğğgk bu ne ya Tae gibi sende mi şekersiz içiyorsun" dedim kahveyi uzatarak bana alttan alttan sırıtırken kahveyi aldı ve "ne sandın" dedi. "Benim sizin kahvelerinizden yana yüzüm gülmeyecek sanırım" dedim. Yerime oturup kumandayı elime alarak TV'yi açtığımda bir sürü gereksiz erkek işi şeyler çıktı karşıma,bende gidip temizlik videosu açtım ne yapayım çok hoşuma gidiyor.

                               🔥

Akşam olmuştu ve biz hâlâ pür dikkat video izliyorduk benden daha çok ilgilerini çekmişti.
En sonunda Yu-ri ayaklanıp "saat geç oldu artık eve gitmem gerek" dedi. Jin hyung telaşla kalkıp "gitmek zorunda değilsin hem bu  saate yollar güvenli değildir." Dediğinde Yu-ri utanıp "bilmem ki yani sonuçta yer yok" demesiyle bütün üyeler ve ben dahil "hayır bir yer ayarlarız sen kal" falan demeye başladık. "Peki çok ısrar ettiniz kalayım madem he Beyza bir şeyler ayarlayabilir misin?" Dedi üstündekileri göstererek onu onaylayıp odaya çıkarttım ve bir kaç parça bir şey verdim.

                              🌌

Yatmak için yukarı çıktığımızda Tae'yi Jin hyung'un yanına postalamıştık ve Hatice ile birlikte yatıyorduk ancak Tae'yi özlemiştim
"Beyza Tae ile aran nasıl" Hatice'nin sorusuyla irkildiğimde "gayet iyi bir sorun mu var?" Dedim merakla,kafasını olumsuz anlamda sallayıp "hayır yokta ne bileyim biraz tuhaf bir ilişkiniz var sanki,sen diğer üyelerle sarmaş dolaş olsanda karışmıyor" ne demek istiyordu ben hepsine yakın mı davranıyordum "ne demek istiyorsun onlar benim abilerim
Tae neden bunu sorun etsin ki?" Dedim oda sanırım çıkışmamdan telaşlanmış olmalı ki oturur pozisyon alıp "hayır onu kastetmedim Jin beni kıskanıyor ama Tae se-" bir dakika ne demişti o "ne ne ne Jin mi seni mi kıskanmak mı ne zaman nasıl nerede" ardı ardına sorduğum sorularla Hatice derin bir nefes alıp
"Ee şey yani biz sanki flörtleşiyoruz gibi ama değil gibide" cümlesi kafamı karıştırırken o kritik soruyu sordum. "Hiç öpüştünüz mü?" Hatice'nin eli ayağına dolandığında bunun gerçekleştiğini anlamıştım ve hemen ona dönüp "ya salak sen niye buradasın o zaman git sevgilimi de bana gönder" dedim sevinçle,oda bana bir cesaretle "dimi kız ne işim var burada yansın geceler" derken ikimizide gülme almıştı hemen sonra ayağa kalktığında "hadi ben gidiyorum" dedi bende onu yollayıp Tae'yi bekleyeme başladım.

Hatice'den

Kapıyı tıklayıp içeriye girdiğimde ikiside yatakta oturmuş konuşuyordu sanırım bizimle aynı dertten muzdariplerdi "Yu-ri senin ne işin var burada" Jin konuşunca ellerimi arkada birleştirip konuşmaya başladım "ee Tae Jina seni bekliyor" dedim gülümseyerek ikisininde kafasına dank ettiğinde Tae hemen yerinden fırlamıştı "dünyanın en iyi arkadaşısın" sen dedi Tae odadan çıkarken arkasından kapıyı kapattığımda Jin yataktan kalkıp yanıma gelmişti beni duvarla arasına aldığında "Geçen sefer kaçmıştın ama bu defa daha tedbirli davranacağım" dedi dudaklarımı kendininkilere hapsederken sonrasında her şeyi akışına bırakmıştım bir kez olsun mutlu hissetmiştim herkesten herşeyden uzak güzel birkaç saat.








Moralim bozuk sinirlerim darma dağın açlıktan öleceğim sınavlar yaklaşıyor arkadaşım bana engel atıyor kısacası hayat berbat gerçek dünyadan sıyrılıp bu evrende kurduğumuz bir kaç gerçek dışı hayal bir kaç güzel dakika dert olmuş insanlara kendilerine bakmadan o kadar boş yorumlarda bulunuyorlar ki fark etmeden en yakınından soğuyorsun onu seviyorum derken kendini kandırıyorsun sencede artık uyanman gerekmiyor mu?

(Bu arada Fri(end)s klibi ve şarkı hakkında sonraki bölümde konuşacağım yani yeni bölüm değil şarkı ile ilgili olacak"

Kendinize iyi bakın hasta olmayın BTS ile kalın 💜💜💜💜

BTS'in 8. üyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin