17 | ben kanarım, herkes kanar yeterki sen kanama.
[ Intro (infected) , Sickick ] ♪
˝ Ben yeni albümüm, sen aynı şarkı
hasta olduğumu ve
uzun sürmeyeceğini söylüyorlar
sadece izle ˝
//yazar, iki hafta öncesi🦋
Bazen, hayat istediğimiz gibi gitmezdi. Bunun sebebi kişinin kendisiyle mi alakalıydı yoksa bu dünyanın içinde eşit dağılan bir yaşam mı yoktu? Bilinmiyordu. Bilinen tek bir şey vardı; Dünya üzerinde ki yaşam bir savaştan ibaretti. Hamle sırası kime geçerse, o kazanacağını sanıyordu.
Şimdi ise hamle sırası Savcı Kim'e devredilmişti.
Arkasına yaslandığı deri koltuğunda dizlerini sallıyor, bir sonraki hamlesi için bir şeyler düşünüyordu. Bu sefer basit bir hamle olmamalıydı. Çünkü, çok yaklaştığını hissediyordu.
"Belki de basit bir saçmalık?" Karşı koltuğuna oturan arkadaşıyla birlikte başını kaldırmıştı. Hafifçe gülerek gözlerini açtığında kafasını yana eğmiş ve kendinden emin bakışlar atmıştı.
"Ben bir Savcıyım, Park." İddialı cümlesi dudaklarından çıktığında cümlesine devam etmek için biraz öne doğru eğilmiş, ellerini önünde birleştirmişti.
"Tüm bunları bir aydır gözlemliyorum. İki erkeğin arasında bir aşk olabilme ihtimali tamamen saçmayken, ortada sadece tek bir ihtimal kalıyor; Canım Oğlum bana ihanet etmekte fazlasıyla iyi."
"Peki, diyelim ki dediğin gibi. Neden?" Avukat Park söze girdiğinde tek kaşını kaldırmıştı. "Ve nasıl? Ya birisi bize gerçekten bir oyun oynuyorsa? Bunu bilemeyiz, Kim. O yangından kimsenin sağ çıkmadığını en iyi biz bilmiyor muyduk?"
"Bu dosyayı da en iyi biz biliyorduk. Hatta tek biz!" Savcı Kim aniden parladığında sesi yükselmiş, öfkeden damarları belirginleşmişti.
"O yangından kimsenin haberi yoktu. Bu yıla kadar.. Tek bir kişi bile konuşmadı, hatırlamadı. O zamanlarda ki çoğu kişi de öldü. Bana söyle o zaman Avukat Park, bunca yıl sonra kim, bu konuyla alakam olduğunu bilerek uğraşsın ki benimle?"
"Tanrı aşkına, tamam! Ama bu işin içinde Taehyung'un isteyerek olduğunu pek sanmıyorum. Gerizekalı bir çoçuktan başkası değil o. Belki de tehtid ediliyordur?"
Savcı Kim sıkıntıyla ayağa kalktığında odasının içerisinde bir kaç kez öfkeyle dolaşmıştı. Her ihtimal olasılıklar içerisindeydi. Fakat, o bir savcıydı. Aynı zamanda ise savcılığından daha fazlası vardı. Haftalardır biricik oğlunu öylece salmasının, darlamamasının tek bir sebebi vardı; Bir nefes kadar yakınında onu takip ediyor olması.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a litte death | taekook
FanfictionO gece belki de hiç yaşanmamalıydı. Ya da yaşanması gereken en önemli gecelerdendi? Basit bir oyunun içine düştüğünü sanan Taehyung, aslında sırlarla dolu hayatının anahtarını kilidine sokmuş, kendisini bambaşka duygularla tanışırken aynı zamanda da...