28| sevdiğimin, sevdiği her şey.
[ Sacrifice , Black atlass ]
˝Bu yüzden izin ver
izin ver seni yere bırakayım
beni baştan çıkart
hepsini bu gece al.˝
//jungkook🕷
Kafamın içinde hazırlıksız yakalandığım bir lodos vardı. Arabayı öylesine hızlı sürüyordum ki ellerimin parmak boğumları titriyordu. Ve yanımda oturan beden ise bana hiç yardımcı olmuyor, canavarımı memnun ederek onun oradan çıkmasını ister gibi sağ koltukta oturmuş bir şekilde bacaklarını birbirine bastırarak kesik kesik nefesler veriyordu.
Her saniye akıp gittiğinde yakınlığımızı biraz daha arttırmak istiyordum. Fakat bu arabayı delirmiş gibi sürerken kontrolüm arasında sağlanamıyordu. Ona dokunacak olmak düşüncesi artık yetmiyordu.
Ellerimin her bir noktasında gezinmesi ve derin nefesler bıraktığı ağzının ağzımın içinde erirken onu tatmin ettiğimi gösteren iniltilerinin boğazımdan akıp gitmesi, beni kendisine itaat edeceğim konuma getirecek cilveli hareketlerini tam olarak kucağımın üstündeyken göstermesi gerekiyordu.
En sonunda arabayı bir çöpmüş gibi hızla durdurup direksiyonu sağa kırdığımda yamuk olmasını bile umursamadan park etmiştim. Beynimin içerisi o kadar kirliydi ki arkamdan gelecek olan düşmanların sıkıntısını bile o düşüncelerle buluşturmamak için diğerlerine emir vermiştim.
Bu gece tamamen izinliydim.
"İn arabadan."
Sesimin çıktığı ton ve emir gibi gözüken cümlem yüzünden bana kırılmamalıydı çünkü ben bu arabayı deli düşüncelerle sürerken bana yardımcı olmak yerine o bacaklarını birbirine bastırmayı ve beni daha da kudurtmayı tercih eden, kendisinden başkası da değildi.
Ve pekte şikayetçi gibi değildi. Söylediğim iki kelime arabadan hızla inmesi için büyük bir emir olmuş, hızla yerine getirmişti. Bunu memnuniyetle yapmıştı. Büyük bir istekle. Ve bu beni daha da delirtiyordu. Beni istekle beklemesi. Bu yüzdendi önümde yürürken dolgun bir şekilde manzara yaratan kalçalarının kıvrılması. Geldiğimden beri giydiği kısa şortlar beni çıldırtacak konuma getiriyor, bunu sadece benim görmüyor olmayaşım ise cabası oluyordu. Büyük bir sıkıntı içindeydim.
Ve gayet iyi sabretmiştim.
Benden daha fazla sabır bekleyemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a litte death | taekook
FanfictionO gece belki de hiç yaşanmamalıydı. Ya da yaşanması gereken en önemli gecelerdendi? Basit bir oyunun içine düştüğünü sanan Taehyung, aslında sırlarla dolu hayatının anahtarını kilidine sokmuş, kendisini bambaşka duygularla tanışırken aynı zamanda da...