19

1.7K 129 153
                                    

19 | aşk bize benziyor, aşk yarı yarıya

[ Charlotte cardin, dirty dirty ]

˝ Elbisemi bedenimden yırtıp çıkarmalısın
beni yükseltiyorsun, beni sadece aşağı gönderiyorsun, beni dizlerimin üzerine çöktürüyorsun
biraz da alay ediyorsun ˝

˝ Elbisemi bedenimden yırtıp çıkarmalısınbeni yükseltiyorsun, beni sadece aşağı gönderiyorsun, beni dizlerimin üzerine çöktürüyorsunbiraz da alay ediyorsun ˝

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




//

yazar 🦋


Renkli ışıkların içe içe girmiş görüntüsü, yüksek sesli müzik ve elleri arasında tuttuğu içkiyle birlikte stres içerisinde oturuyordu jimin. Kafasında dönen tek bir şey vardı. Nasıl olacak?

Tam olarak arkasında duran bedeni bile farketmiyor, yanına kim gelirse gelsin tersleyerek geri gönderiyordu. Hoseok'un nerede kaldığını da merak ediyordu. Yalnız kalması hiç iyi hissettirmemişti.

"Ne yapıyorsun be?!"

Birisinin omzuna dokunduğunu hissettiğinde anında arkasına dönmüş, sinirli mimikleri maskesine rağmen yüzünde ki yerini almıştı.

"Belki benimle bir içecek içmek istersin?" Demişti karşısında duran beden. Fakat, ingilizce konuşmuştu. Pekala, bu jiminin garipsemesine neden olmuştu.

"Ne bu? Yeni yavşama taktiği mi? Ana dilini kullandığında red yedin de başka bir dil kullanayım mı dedin? Hadi git öteye ya."

"Bayıldım," Diye mırıldandı yoongi. Daha çok kendi içine doğru sessizce konuştuğundan jimin ne dediğini pekte anlayamamıştı.

"Fazla cana yakın birisin." Yoongi alayla gülümsemişti. Halbuki verdiği sert cevap hoşuna gitmişti.

"Öyleyimdir," Diyerek elinde ki içkisinden bir yudum almıştı jimin. Bu sefer karşısında ki adamın oyununa uyarak ingilizce cevaplamıştı. "Dikkat et ateşe vermeyeyim seni."

"Ateş," Kaşlarını kaldırarak arsızca gülümseyen yoongi halinden gayet memnundu. "Ateşe bayılırım."

"Çattık ya." Homurdanmasına rağmen bıyık altından tebessüm eden jimin'in bakışları daha derinden incelemişti karşısında ki adamı.

Siyah maskesi gözlerinin etrafını sarıyor, koyu kırmızıya yakın saçları gözlerine garip gelse de güzel gözüküyordu. Dudaklarında yayılan o tebessüm bir yerlerden fazlasıyla tanıdıktı fakat şu an da bu adamla zaman öldürmemesi gerektiğini de biliyordu. Ne yapmalıydı yani? Böylece oturacak mıydı?

a litte death | taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin