''Imi face placere sa te cunosc,eu sunt Lydia.'' rosesc.
Se apropie de mine,iar eu ma ridic.
''Eu...eu,nu pot. Imi cer scuze.'' imi pare rau pentru el dar gandul meu sta doar la Stiles.
''Dar...'' Ies din camera asa ca nu pot auzi continuarea.
Cobor si fug repede spre cuierul unde mi-am lasat haina. Unul din cei de la masa se ridica spre mine panicat si ma intreaba:
''Lydia? Unde pleci? Esti ok ?''
''Plec...departe. ''
Fug pe strazi si fac semn unui taxi.
''Hei,Jone. Vreau acasa,te rog.''
''Acasa sa fie.'' zambeste.
Il cunosc de ani de zile si ma bucur ca mereu dau de el atunci cand am nevoie.
In 3 minute ajung.Apartamentul meu nu e departe de bar dar nu aveam deloc dispozitia necesara de a face plimbari acum.
Cand ajung in fata usii o zaresc pe Alison ce ma astepta cu o cutie de bomboane in mana.
''Ugh,lasa-ma Alison'' spun suparata,aproape cu lacrimi in ochi.
''Imi pare rau ca nu am putut ajunge,chiar imi pare rau dar Isaac a insistat. '' incerca sa-mi explice.
''E ok,bine? Dar nu imi trebuie bomboane acum,scuze.''
''Tu esti ok? '' se ingrijoreaza.
''De ce n-as fii? Nu am fost niciodata mai bine..'' mint.
''Opreste-te din mintit,ceva e in neregula cu tine. Unde ai fost ?''
''M-am plimbat.'' mint in continuare.
''Imbracata asa? '' Urasc cand trebuie sa ii explic lucruri la care nu a fost prezenta in momentele in care chiar aveam nevoie de ea.
''Alison,aveam nevoie de tine,dar tu stateai cu Isaac. Acum tu ai nevoie de mine? De ce trebuie sa apelezi la mine doar cand tu ai timp pentru mine? Vreau sa fiu singura.''
Descui usa si incerc sa intru in casa dar aud o voce strigandu-ma de pe scari. Oh,nu. E Felix..
''Lydia,asteapta.''
Deschid usa si intreb :
''Ce vrei,Felix? ''
''El cine mai e? '' mimeaza Alison.
''Lydia,imi pare rau,ok ? Nu aveam de gand sa te sarut,iti jur. Haide te rog,acorda-mi o a doua sansa.'' spune Felix intinzandu-mi o foita mica cu numarul lui de telefon.
''Vorbim maine.'' iau foita si inchid usa ''in nas'' ambilor.
Ma schimb intr-o tinuta comoda de casa si merg in camera mea.
In seara asta voi fi singura asa ca nu stiu cum imi voi petrece seara..
Tin in mana foita cu numarul lui Felix si incep sa strang pumnul..ii dau drumul sa cada lin pe covor si iau telefonul in mana.
''Alo..'' spune cu o voce inceata.
''Lydia? oh, ce ma bucur sa iti aud vocea,esti bine?'' imi raspunde Stiles.
''Sunt bine..esti ocupat?''
''Nu,deloc chiar..''
Fata mea se insenineaza de o data si imi fac curaj sa intreb :
''Poti veni la mine in seara asta? Un film bun,niste snaks-uri bune..''
''In 10 minute e ok?''
''Perfect. ''
Inchid apelul si incep sa rad de una singura..nu am baut prea mult deci sigur nu asta e motivul..
Ultima oara cand ne-am vazut a fost un dezastru dar sper ca acum lucrurile sa mearga mult mai bine.
***
*Knock-knock*
Asta trebuie sa fie Stiles.
CITEȘTI
Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)
FanfictionLydia si Stiles : 2 adolescneti obisnuiti care ajung sa se indragosteasca unul de altul si sa lupte unul pentru altul.Lucrurile se schimba cand el "dispare",iar Lydia ii arata cat de loiala este fata de el.