Iesim amandoi din cabinet,iar eu eram cam nervoasa.
"Ce s-a intamplat de fapt,Stiles? " il interoghez .
"Exact ce ai auzit. Ma poti duce acasa te rog?" abia vorbea.
"Stiles,sigur?"
Il vedeam nedumerit.
"Sigur." nu il credeam nicio secunda,dar nu aveam dispozitia necesara sa ma cert cu el.
Dupa ce ma scuz la fiecare profesor in parte,iesim din scoala si mergem incet spre casa. Oare ma mintea? Si daca da,de ce ar fi facut asta? Locuim impreuna,mancam impreuna. Nu ar avea de ce sa se ascunda de mine. Ajungem,iar el intra si merge direct in camera lui.
Cu ce i-am gresit? Sau imi ascunde ceva?
Bat la usa camerei lui.
"Stiles,pot sa intru?"
"Nu,te rog." nepasandu-mi de decizia lui,intru.
Isi dadea tricoul jos..o,doamnd ce mine arata. Ia-ti gandul,Lydia,nu la asta trebuie sa te gandesti.
"Ti-am zis sa nu intrii,Lydia. Si nu ii spune matusii,te rog." vorbea in timp ce se dezbraca. Voia doar sa se schimbe,dar era irezistibil.
"Ok,in primul rand,nu te mai dezbraca in fata mea,si in al doilea.." sunt oprita de buzele lui. Ma saruta cu un aer rece si simteam ca sartul era fortat doar ca sa tac. Gafaie destul de tare,dar nu se opreste. Ajunge pe gat,iar mie mi se zburleste pielea. Ah,se simtea atat de bine.Scot un mic sunet,iar el ma indruma spre pat. Imi da bluza jos,dar stai putin. Incerca doar sa ma distraga de la subiect.
"Stiles,nu o fac sex cu tine daca nu imi spui ce se intampla." ma revolt,iar el inca incerca sa ma dezbrace. "Stiles,opreste-te." se supara. "Adica nu opreste-te,opreste-te..Putem continua dupa dar trebuie sa imi spui ce s-a intamplat,bine?" se aseaza langa mine.
"Malia m-a impins. Cand a vrut sa se mute aici cu prietena ei,mi-am dat seama ca nu e o idee buna. Adica,de ce ar fi venit pana in New Haven? A venit sa ne distruga noua vietile,la naiba!''
Acum inteleg totul. Nu a vrut sa imi spuna pentru ca stia ca ma voi duce la ea,in scoala si sa fac vreo scena in fata tuturor. Oh...
"Stiles,nu ma voi duce la ea.." nu stiam ce sa fac. Trebuia macar sa vorbesc cu ea,dar Stiles s-ar fi enervat.
"Promiti?" ma intreaba vrand sa ma sarute,dar astepta raspunsul meu afirmativ.
"Promit." nu voiam sa spun asta ,dar chiar voiam sa il sarut.
Ma saruta din nou,iar dupa...stiti si voi ce a urmat.
Se aseaza peste mine,iar eu il sarut din ce in ce mai tare. Dupa cele cateva minute in rai,adormim. Cand realizez ca am dormit cateva ore bune,ma ridic din pat. In timp ce mergeam spre bucatarie,matusa lui Stiles ma striga.
"Lydia,aici erai. Ce face Stiles?" oops.
"Um..nu puteti..adica,doarme." nu stiu cum Stiles se poate ascunde de matusa lui.
"Oh,ii spui sa vina la servici la mine in seara asta?" oh,ce bine. In seara asta era la servici,la scimbul 3. Deci casa era doar a noastra.
"O sa ii spun,da. La revedere! Oh si bafta la servici."
"Multumesc. Pa,Lydia."
Fix cum aud usa de la intrare trantindu-se,il vad pe Stiles razand.
"Stileeees,in seara asta suntem doar noi. "
"Te iubesc,Lydia." ma saruta si ma lipeste de perete.
Ii soptesc ca il iubesc si eu,iar el imi da sutienul cu fundita jos.Iubirea noastra era neconditionata si stiam sigur asta. L-am luat de cap,dar din pacate l-am lovit putin in locul unde era lovit.''Scuze,Stiles.Haide pana in camera la mine. ''
Cum ajungem, ma duc la cutiuta unde imi tineam absorbantele,pastilele si rivanolul. Iau o bucatica de tifon si rivanol si incerc sa ii ameliorez durerea.
''Multumesc.''imi saruta mana.
''Acum vrei sa mergem sa mancam?'' il intreb inca frecandu-i fruntea.
''Da,haide.''
Intram in bucatarie,ne dam putina muzica de la radio si scoatem ingredientele necesare.
''Gatim snitele si piure de cartofi?'' il intreb.
''Ohh,da..yummy abia astept.''
Gatim amandoi,ne mai sarutam si in final,ne punem la masa. Savuram din mancare mai mult facuta de mine,pentru ca el nu stie sa gateasca. Cum terminam,el se ofera sa spele vasele.
''Ma duc sa pregatesc un film,bine?''
''Bine,Lydia.''
In timp ce mergeam spre camera aud o bataie la usa.
''Deschid eu,Stiles.''
Cum deschid usa...
''Felix? Ce naiba cauti aici? Cum ne-ai...''
''Lasa astea,Lydia. Unde e Stiles?''
''Malia te-a trimis aici?'' voia sa intre. ''Raspunde,Felix! Malia te-a trimis pana aici?''
''Trebuie sa vorbesc cu Stiles.Mai bine te dai,Lydia. E mai bine pentru tine.''
''Vorbesti serios? Chiar crezi ca o sa te las sa..'' ma impinge si intra.
Stiles iese din bucatarie,iar eu sunt toatal pieruduta.
''Ai ceva sa ii spui Lydiei?'' poftim? Ce naiba,Felix?
''Felix. Ce dracu cauti aici? Dispari,acum. ''
''Nu pana nu ii spui cum ai facut-o cu Malia in timp ce erai inca cu Lydia. Imi pasa de ea si vreau sa stiu ca nu o ranesti.''
''Stai..ce?'' Nu nu nu nu,Felix minte. Doar vrea sa se bage intre noi ..Nu,asta nu e adevarat nici macar o secunda.
''Oh,haide,Stiles!Seara in care ai venit la mine la usa sa imi aduci portofelul..Ai crezut ca Lydia si eu am facut ceva asa ca te-ai suparat si te-ai dus direct la usa Maliei. Credeai ca scumpa ta iubita,Lydia,te-a inselat..In schimb ea a fost foarte loiala fata de tine. Bravo,Stiles.Bravo.''
''Si tu de unde ai aflat toate chestiile astea mai exact?Si de ce acum?Asta s-a intamplat acum ceva vreme. Ai venit sa ne strici relatia? Nu te-ai oprit o secunda din a te gandi la iubita mea,nu?''
Eu nu mai spuneam nimic.Pentru o secunda am crezut ca Felix minte,dar Stiles nu a negat asta nici macar o secunda.Era adevarat? Stiles si Malia au avut o noapte impreuna in timp ce noi eram inca impreuna?De asta cand am venit in New Haven m-a iertat prea repede. Am fost chiar mirata.M-a iertat repede stiind ca si el a gresit si ca daca voi afla asta,sa il iert si eu.
''Felix,iesi.Acum.''
''Asa o sa fac acum ca stii adevarul. O seara placuta,Lydia.'' spune si pleaca.
Stiles fierbea de nervi.Ma simteam pierduta si...
''Lydia..'' Stiles imi intrerupe gandurile.
''Spune-mi ca nu e adevarat.'' stam cateva secunde ,dar el nu spune nimic.''Spune-mi,Stiles!Spune-mi!''tip si imi dau lacrimile.
Vine sa ma ia in brate ,dar il resping.
''Imi pare asa rau,Lydia.'' si lui ii vine sa planga.''Eram distrus si am crezut ca tu ai facut deja asta cu Felix si am crezut ca facand asta o sa ma simt mai bine,dar nu a fost asa.M-am simtit oribil si mi-a fost prea frica sa iti spun.''
''Daca nu inseamna nimic,imi spuneai. La naiba,Stiles! Am lasat totul pentru tine. Prietenii,mama mea..Pe absolut toata lumea.''
Ne asezam pe canapea si stam fara sa spunem nimic...Orele trec si trec..si trec....
CITEȘTI
Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)
FanfictionLydia si Stiles : 2 adolescneti obisnuiti care ajung sa se indragosteasca unul de altul si sa lupte unul pentru altul.Lucrurile se schimba cand el "dispare",iar Lydia ii arata cat de loiala este fata de el.