11

402 18 2
                                    

Aud alarma şi mă uit la ceas. Trebuia să fiu la şcoală de trei ore. Am lipsit deja două zile ,deci de ce nu aş putea să lipsesc toată săptămâna!? Alison abia a venit şi vreau să petrecem mult timp împreună.

"Trezeşte-te Alison,e 11. "

"Mnu. Mie prea somn." spune cu o voce somnoroasă.

"Haide Alison." încerc să o conving.

"Dar unde ne grăbim? Ai zis că nu mergem la şcoală."

"Poate ai uitat că mergem azi ls shopping. Abia ai venit. Ce crezi că am de gând să stau în pat să lenevesc?" spun râzând.

"Off,bine. Mă ridic."

Ne pregătim,ne îmbracăm,machiem,mâncăm şi ieşim pe uşă. Eu sunt îmbrăcată într-un top roşu scurt,o geacă neagră de piele, ştrampii negrii,fusta neagră si ghetele negre cu lanţuri. Alison e cu o pereche de blugi albi,simplii,o bluză portocalie lălâie şi un pulover negru pe deasupra,ghete negre,şi amândouă câte o pereche de ochelari rotunzi verzi

"Uuu. Prima te zi aici,prima agăţare aici " spun amuzată.

"Hmm,unde mergem?"

"Nu ştiu. La mall cred."

Ajungem la mall şi ne oprim la o terasă.

"Bună ziua. Doriţi să va aduc ceva?"

"Un suc de portocale şi..tu Alison?"

"O cafea."

"Vă aducem imediat sucul si cafeaua" răspunde cu un zâmbet inocent pe faţă.

"Ăăăm..Ăla nu e Stiles?" întreabă Alison şi mie îmi pică faţa.

"Mda..cred." înghit în sec. Încerc să mă uit mai atent,dar nu pot din cauza soarelui.E imbrăcat cu o geacă neagră de piele,cu nişte ochelari de soare,iar părul lui e aranjat superb. Arată atât de bine şi îmi pare atât de rău că nici prietenei mele nu îi pot spune asta.Nu pot împărtăşi cu nimeni că îmi place de el. Soarele îi pătrunde în ochi atunci când îşi dă ochelarii jos,şi coboară din motocicletă. Se apropie de masa noastră şi mă calmez ştiind că la terasa unde sunt eu,sunt doar două scaune. Dar îşi trage unul fix lângă noi şi mi se întoarce stomacul pe dos,din nou.

"Alison! Doamne ce dor mi-a fost de tine. "

Încearcă să o ia in braţe dar ea îl respinge.

"Haide,doar o îmbrăţişare. Ce s-a întâmplat?"

O văd puţin palidă şi îsi deschide gura scoţând un sunet de moarte. Îşi pune mâna pe spate şi când şi-o aduce din nou in faţă mâna îi e plină de sânge. Cade pe jos şi adevărată mască din spate se adevereşte. E Kai. Un criminal în serie pe care îl ştiu de mult timp probabil şi sub numele de "Kai distrugătorul". Încep să îi strig numele cu vocea răguşită şi Stiles încearcă să o prindă,dar prea târziu.

"Hello,girls" spune cu un zâmbet de britanic maniac. Îi ador accentul doar pentru că e din America,dar îl urăsc ppentru ce este.

"I am sorry for that,i just..i like to play with my knife. This is my hobby." spune cu un zâmbet oribil şi în câteva secunde dispare.

"Alison,eşti bine?" spun speriată fugind spre ea. Are deja ochii închişi,aproape pulsul oprit. Nu,nu o pot pierde din nou!

"Trezeşte-te" urlu.

"Haide la spital. Repede" spune Stiles punând mâna pe telefon sunând la taxi.

In jumătate de oră suntem deja la spital. Alison e înăuntru,dar eu şi Stiles stăm pe coridor,le scaun.

"Stai liniştită,se va face bine."

"Cum ştiu asta sigur? În momentul ăsta am nevoie doar de o îmbrăţişare." zic.

Se apropie de mine,şi îsi lipeşte buzele de ale mele. Sărutul ăsta durează cam un minut. Minut care aş vrea să se transforme in ore,luni şi poate ani. Dar el nu ştie asta,şi nici nu o să afle. Ador sentimentul,dar din păcate îşi retrage buzele şi mă întreabă:

"Mai bine?"

"Mai bine" răspund.

Faţa lui rămâne mască pentru că ştie că nu îmi place de el. Crede că îl urăsc,dar nu e aşa.

"Ăăă,adică..nu,cum ai îndrăznit?" mint.

"Nu pot să cred. Lidya? Îţi place de mine?"

"Nu,pff. Normal că nu!" mint. Din nou.

"Lidya,răspunde sincer."

Faţa mi se innroşeşte şi respir greu.

Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum