Cum poti sa iubesti o persoana intr-o zi,iar in urmatoarea zi sa te indragostesti lulea de o alta? Totul parea un vis.
Dupa baia fierbine Cu Felix nu mai pot gandi limpede. Eram doar in halatul meu pufos,iar Felix la fel si el.Gasisem un halat mai vechi de al tatei. Ma saruta continuu..Intr-adevar,trebuia sa recunosc ca aratam destul de bine intr-un halat si parul ud.
In scurt timp aud soneria.Trebuie sa fie Alison. A spus ca o sa treaca pe la noi.
"Stai!" ma atentioneaza Felix razand. "Hai sa deschidem asa veseli si cu un zambet si sa spunem 'Resedinta Martin'. Haideee,va fi amuzant."
"Esti nebun." rad.
Coboram,si pentru ca ideea lui nu era asa rea,zic dupa el si spunem amandoi odata deschizand usa:
"Resedinta Ma..."
Eram amandoi in halat si uzi,iar Felix era aproape sa ma sarute.
Da,el era.
"Imi pare rau ca v-am deranjat." spune Stiles cu lacrimi in ochi.
"Stai." strig dupa el.
Felix imi sopteste asigurandu-se ca Stiles nu aude: "Ce faci? Lasa-l sa plece."
"Ce vrei,Lydia?" intreaba Stiles.
"M-am saturat de imaturitate. Vei intra aici,in casa mea,pentru ultima oara,Felix va pleca si vom discuta doar noi doi."
Simteam ca ii am la picioare. Niemni nu mai spunea nimic,iar ei ma ascultau. Felix plecase,sarutandu-ma,iar Stiles,logic,se uitase foarte urat.
Ne asezam la masa eu si Stiles si decid sa incep eu,vazand ca el nu are cuvinte.
"Stiles,o sa-ti raspund la intrebarile care sigur urmau. Da,sunt cu Felix,da,ma simt putin vinovata,dar Felix ma face sa ma simt minunat si da,inca te iubesc,dar nu pot trece peste ce mi-ai facut. Te voi uita."
"Lydia..e prea mult de digerat. Eu nu pot." ii dau cateva minute,iar el continua: "Sa o luam cu inceputul: 1-wow,nu-mi vine sa cred ca intr-o zi ti-ai facut un iubit. Ieri un iubit,azi altul. Super. 3-*pentru ca las a doua confirmatie la sfarsit* Nu se vede ca inca ma iubesti. De fapt,pentru ce ai facut,cred ca nu m-ai iubit niciodata. O persoana indragostita nu putea face asta. Si ultima,dar nu cea din urma: raspunde sincer. Te-ai culcat cu el? Cireasa de pe tort,huh?" Devenise nervo. La naiba,era asa sexy nervos.
"Stiles..nu,nu ne-am culcat impreuna." nu puteam spune adevarul.
"Nu te cred. Ai facut-o,stiu asta. O vad prin tine,Lydia! " a tipat la mine. Tare.
"Stiles..ok,bine. Da! Ne-am culcat impreuna !" of doamne.
"Stiam.." spune plimbandu-se prin bucatarie dandu-si cu mana prin par.
Incep sa respir greu. Simt ca ametesc. In scurt timp,cad si simt cum lesin...
*Stiles's pov*
"Lydia? LYDIA?" o doamne!
Trebuie sa sun la 991!
Alo? Buna ziua! O prietena..fata..ma rog..a lesinat. Va voi da mesaj cu adresa ajungeti repede va rog!
In scurt timp acestia ajung. Lydia a lesina din cauza mea? Nu cred ca era asa emotionata. Parea sigura pe ce spunea.In scurt timp ajung la spital,i se ia sange Lydiei,este anesteziata pentru injectii,iar eu incerc sa-mi revin. Nu stiu ce voi face in continuare. Sanatatea Lydiei era acum pe primul loc,dar serios? S-au culcat impreuna? Wow,nici nu-mi venea sa cred. Saptamana trecuta s-a culcat cu mine.Nu inteleg.Sunt confuz. Bineinteles ca nu l-am sunat pe dobitoc,dar nu stiu cum acesta ajunge la spital.
''Pe bune,Felix?Cine ti-a spus?'' il intreb repezindu-ma la el.
''Am pandit la usa. Chiar credeai ca te voi lasa singur cu Lydia? Nici gand.'' zambeste ca un idiot.
Ne uitam amandoi la Lydia de dupa usa camerei in care era internata,iar el radea.Minunat.Se vede cat ii pasa de ea.E un nesimtit,idiot,pro..Ceva imi intrerupe gandul.Era asistenta.
''Este vreunul iubitul Lydiei?'' ne intreaba uitandu-se in foaia ei.
''Da,eu sunt.'' spunem amandoi in acelas timp.Se uita la noi dubios. Cred si eu ca e confuza acum.
''Da,domnisoara,eu sunt.'' raspunde Felix inaintea mea. La naiba.
''Veniti cu mine va rog.''
''Stati nu!'' imi dau cu mana prin par inca cu lacrimi si ochii rosii.
''Imi pare rau,doar el va veni cu mine.'' spune si pleaca amandoi.
Iti bati joc de mine? Ce pot sa fac? Oare pot intra la Lydia?O sa intru fara sa ma vada cineva.Incerc sa ma strecor si reusesc.
''Lydia?'' soptesc.''Te rog,Lydia!Trezeste-te!'' e foarte periculos ce fac acum.
''Ugh.'' se trezeste incet scotand sunete ciudate. Cred ca e putin cam pierduta.
''Lydia.Lydia?Esti bine?O doamne..ce s-a intamplat?'' vreau sa o imbratisez,dar nu pot din cauza aparatelor si branulelor.
''Nu..Nu sunt bine. Ce s-a intamplat?'' incerca sa se ridice.
''Nunununu,stai! Nu te poti ridica.Esti la spital,tot va fi bine,eu sunt ilegal aici,simt ca o sa turbez,tatal meu ma suna continuu,iar tu te-ai culcat cu fucking Felix. Asta s-a intamplat.Ai dreptate,totul e ruinat.Nimic nu e ok.Lydia,te urasc.''
''CE?Ce tot spui acolo,Stiles? Poftim? ....'' ce se intampla?Nu-si aducea aminte?Umm,oh doamne.
''M-am culcat cu Felix?O doamne. Da,imi amintesc.'' se uita putin prin jur,amintirile rascolind-o. ''O doamne,m-am indragostit de el intr-o zi. Am facut-o in cada! Nu-mi vine sa cred.''
''Ati facut-o in cada? Stai ce? Poftim?...Nu-ti aduci aminte?De ce esti asa suprinsa?Ai facut-o intenionat. Si pe bune?Nici cu mine nu ai facut asta...''
Eram total confuz.
''Felix..m-a otravit cred.Mi-a pus in cafeaua de la Starbucks ceva.De asta am dormit tot drumul spre acasa.Eram molesita.Nu constentizam ce fac.Eww,nu-mi vine sa cred ca ne-am culcat impreuna.Ew,ew si din nou ew.Il urasc.M-a drogat in adevaratul sens al cuvantului.Nu cred asa ceva.Ma simt atat de ametita.''
Totul era un vis,sincer.
*Un capitol mai scurt,scuzati-ma,dar capitolul viitor vreau sa fie mai lung si complex.Sper ca nu v-am lasat in suspant prea mult si sper ca imi apreciati munca.V-am pupat si lectura placuta!*
CITEȘTI
Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)
FanfictionLydia si Stiles : 2 adolescneti obisnuiti care ajung sa se indragosteasca unul de altul si sa lupte unul pentru altul.Lucrurile se schimba cand el "dispare",iar Lydia ii arata cat de loiala este fata de el.