2

666 34 4
                                    

Mergem încet spre şcoală. Sper să nu ne întâlnim cu colegii sau prietenii. Îmi place de Stiles,dar nu vreau să am de aface cu el. Adică anul acesta trebuie să învăţ. Sunt clasa a 12-a şi,trebuie să fiu cu capul pe umeri.

"Uite!Acolo sunt Scott şi Kira!" spune fugind.

"Heii. Ce faceţi? Întreabă Scott.

"Noi suntem binee,dar voi?"

"Tocmai ce mergeam spre şcoală."

Nu am putut să nu remarc îmbracămintea celor doi. Kira avea o fustă bej,dressurile de culoare albastră,o bluză neagră,o geacă portocalie şi nişte tenişi butucănoşi albi. Ea o obişnuită să se îmbrace aşa,ciudat. Faţă de Kira,Scott avea o bluză simplă albă,un hanorac negru,nişte blugi simplii şi nişte tenişi.

În sfârşit ajunsesem în clasă. Profesorul începe să vorbească..

"Haideţi copii,intraţi. E aici toată lumea?"

"Lipseşte Malia." spun toţi în cor.

Mă întreb unde este?

"Sunt chiar aici,mă scuzaţi de întârziere"

Malia! Îmi spun în gând. Uitasem complet de ea. Acum va trebui să aştept o oră să ne îmbrăţişam şi ne spunem chestii siropoase.

"Acum că toată lumea e aici,vom împărţii manualele" spune profesorul nostru pitic şi gras. E mereu îmbrăcat la costum. Niciunul dintre noi nu l-a văzut vreodată cu un pulover,sau o bluză sau orice altceva. Manualele se împart. Simt fluturi în stomac. Am nevoie de aer. Sunt atât de groase manualele încât leşin la gândul că voi trebui să învăţ la bac din ele. Sunt destul de bună la toate materiile,dar fiind un Benshee,mintea îmi poate fugi în altă parte şi pot scrie numai prostii şi semne pe care nimeni nu şi le poate explica.

"Toate manualele şi orarele au fost împărţite,ne vedem mâine" spune profesorul de chimie. Nu pot să cred că anul acesta îl avem ca diriginte.

"Lydia,mi-a fost aşa de dor de tine" spune Malia în timp ce mă sugrumă cu îmbrăţişarea ei care te lasă fără aer.

"Şi mie" spun simplu. Eu şi Malia nu putem spune că suntem cele mai bune prietene. La fel şi cu Kira. Probabil cu ea mă înţeleg mai bine. Dar nimic nu poate să învingă prietenia mea care a fost cu Alison. Încă este,dar mai am trei săptămâni până Alison va veni din Suedia. Mor de nerăbdare. Mi-ar plăcea să fiu un urs care ar putea să hiberneze până Alison se întoarce,iar când mă trezesc Alison să fie la mine la uşă. Ieşim din şcoală. Ooo,nu. Derek şi Peter ne aşteaptă într-o maşină. Ne fac semn să intrăm...ce putea fii mai bine?

Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum