13

360 13 3
                                    

Mă trezesc şi îmi spun de câteva ori in gând:" Azi va fii bine,nu îl vei întâlni pe Stiles."

Mă ridic din pat şi greu mă pregătesc de plecare. Am uitat să menţionez ceva? Tocmai ce am început cursuri de canto,cred că va fi bine atâta timp cât o să fiu doar eu,o profesoară şi câteva instrumente ponosite pline de colb cu miros înţepător. Mănânc un sandwich,fac un duş şi mă îmbrac şi sunt gata de plecare. E deja 10 şi Alison doarme,bineînţeles. Nu uit să îmi iau cheile şi cât ai zice peşte ajung la locul cu pricina.

"Bună ziua,doamnă Crew." spun in timp ce îmi las geanta şi geaca în cuier.

"Sunt bine,mulţumesc. Tu ce faci? Eşti gata de cântat?"

"Nu ştiu,sincer sunt puţin speriată."

"Ai mai făcut canto până acum?"

"Nu. Niciodată."

"Fredonează o melodie te rog."

Spun câteva versuri şi o văd pe profesoară cu gura căscată.

"Am cântat rău,nu e aşa?" spun ruşinată.

"Nu,Lidya. Eşti incredibilă. Te-a mai auzit cineva până acum cântând? "

"Nimeni."

Problema e că până acum nici eu nu ştiam că am voce. Nu am cântat niciodată şi nici nu m-am gândit vreodată să o fac. În sfârşit m-am auzit şi chiar cred că am.

"Bine,putem începe cursurile. Câteva vocalize: ma me mi mo mu mo." ascult şi repet:

"Ma me mi mo mu mo."

"Încă o dată: do re mi fa so la si,do si la sol fa mi re do."

Data asta cântă mai sus aşa că încerc să mă iau după ea şi spun:

"Do re mi fa so la şi do"

"Bravo.." mă laudă şi simt fiori.

"Lidya,el este cel care de acum te va ajuta să compui melodii acompaniându-te cu chitara. El este Stiles!"

Nu. Asta e o minciună. Nu..nu pot.

"Nu pot colabora cu el." spun şi ma înroseşc la faţă.

"De ce nu? Aveţi timp să vă cunoaşteţi."

"Ne ştim. Suntem colegi. " adăugă Stiles iar eu încep să tremur.

"Oh. Asta e şi mai bine. Deci înseamnă că ca ştiţi. Atunci totul este rezolvat. Trebuie doar să semnaţi ceva şi contractul e gata."

Eu şi Stiles ne uităm câteva secunde bune unul la altul,niciun neştiind ce să facă.

"Haideţi. Trebuie să semnaţi aici." ne îndrumă.

Sunt eu cea care îmi fac curaj şi mă ridic de pe scaun. Îmi acopăr faţa cu mâinile şi intru în baie. Nu prea ştiu clădirea,dar nu vroiam să fac ceva ce după voi regreta. Îmi trebuie timp să ma hotărăsc. Mi-am promis că nu voi mai vorbi cu Stiles şi am cedat. O să refuz. Mă calmez 5 minute şi mă ridic de pe jos.Ies din baie şi mă întorc.

"Lidya,eşti bine?" întreabă profesoara speriată.

"Da,sunt..sunt bine. Vroiam doar să mă gândesc mai bine. Răspunsul e.."

Stiles mă calcă pe picior şi zâmbeşte.

Îşi încolăceşte mâna cu mâna mâna şi simt ce vrea să îmi transmită.

"Răspunsul e da. " răspunde în locul meu şi semnează.

"îţi explic după,doar te rog semnează." îmi spune încet.

Nu ştiu ce vrea dar poate e un motiv destul de bun. Sper să merite. Şi hei! Nu îmi pasă cu cine colaborez. Dacă am voce ..de ce să nu o arăt?

"Semnez." zic hotărâtă.

Iau pixul în mână,încerc să găsesc rubrica în care trebuie să semnez,şi o fac. Gata!

"Bine. Ne vedem,mâine copiii. La revedere!"

"La revedere doamnă Crew!" zicem.amândoi odată.

Simt cum Stiles e mult mai uşurat. Mergem 20 de minute şi niciul nu scoate niciun cuvânt..mă gândesc la ce am făcut,că am semnat doar pentru el fără să ştiu de ce,aşa că îmi fac curaj din nou şi întreb:...

Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum