''Deci te-ai culcat cu ea..'' spun dezamgita si scarbita. Nu spunea nimic...''Bine,Stiles. Bine...''
*Stiles pov*
Am fost un idiot,damn it. Doar stie ca o iubesc,stie ca o iubesc si ca nu pot trai fara ea. A fost o greseala mai mare decat orice,dar off... Nu puteam sa ii raspund. S-a retras in camera ei si pot sa jur ca nu va mai iesi de acolo niciodata. Are dreptate,totusi..Daca nu ar fi insemnat nimic i-as fi spus,dar imi era frica de reactia ei..
''Lydia,deschide.'' bat la usa si incerc sa o fac sa iasa de acolo. ''Lydia,des..''
''Stiles,plec.''
Am ramas incremenit..Avea in mana geamantele pline care la avea si cand s-a mutat aici prima oara.
''Am nevoie de spatiu..Stiles,nu spun ca ma despart de tine,dar sigur mamei ii e foarte dor de mine.Am lasat tot ca sa fiu cu tine,dar chiar am nevoie de o pauza." iese din camera si vorbeste in timp ce isi pune chestiile ei in geanta..Dar avea dreptate..Chiar avea. Nu stiam ce sa fac. Era prea tarziu.
Inainte sa iasa pe usa ma saruta tare,sta cateva secunde si iese. Eu nu am mai putut spune nimic...
*Lydia's pov*
Asteptam sa ies ca sa pot plange,dar il vad pe Felix. Era intuneric,nu vedeam prea bine. Ma duc langa el si il iau in brate. Asta nu insemna nimic,doar aveam nevoie de el. Miroase...a un parfum foarte scump. Il strang tare si ma abtin sa nu plang.
"Esti bine?" ma intreaba uitandu-se la mine de sus. Era foarte inalt.
"Nu..mi-ai stricat relatia."
"Lydia,nu fi penibila. Acum nu mai e ceata in relatia voastra. Chiar voiai sa traiesti cu el in miciuna?"
"Mda,am inteles. Atunci,multumesc. " il pup pe obraz.
Ma ia de par si vrea sa ma sarute.
"Nu,Felix.Nu acum..Vreau doar sa ajung acasa. Ai venit cu masina?"
"Da,o sa avem ceva de mers. O gramada de ore."
"Ok,sa mergem." spun hotarata.Orele trec foarte repede avand in vedere ca mai mult am dormit..Nu prea realizez ce mi se intampla..Probabil cand voi ajunge acasa o voi face.
'' 'Neata,ai dormit bine?'' intreaba grijuliu.
''Cam inghesuita,dar destul de bine..''
''Ma bucur..Mai avem foarte putin si ajungem.'' se opreste putin. ''Imi pare rau pentru ce s-a intamplat intre tine si Stiles..Nu am vrut sa se intample asta,dar totusi sunt fericit..Sunt fericit ca esti cu mine,ci nu cu el.''
''Felix,credeam ca ai facut asta cu un alt scop.Nu ma face sa imi schimb parerea despre tine chiar acum pentru ca ce imi spui suna foarte egoist si pare ca ai facut-o intentionat.''
''Lydia,imi pare rau,nu asta am vrut. Spun doar ca sunt fericit ca suntem impreuna acum,nu in sensul ala..''
Nu stiu ce incerca sa spuna,dar nici nu voiam sa stiu..Eram prea bulversata acum.Trebuie sa ajung acasa si atunci voi analiza totul.
In scurt timp ajungem. Imi vad casa.. Oh,ce dor mi-a fost de ea. Ma ajuta sa scoatem bagajele din portbagaj si ma ia in brate.
''Lydia,eu sunt aici daca ai nevoie de mine,bine?'' era prea aproape de mine..''Haide,lasa-ma sa te ajut.Le car eu pana in fata usii.''
Deschid usa si il invit sa intre ca sa imi lase bagajele jos.
''Mama?'' .. Nu auzeam niciun raspund,deci presupun ca sunt singura acasa,iar mama e la servici. ''Um,sunt singura si nu mi-ar strica putina companie.Vrei sa ramai putin?'' intreb si simt ca ma inrosesc.
''Sigur..'' ii citeam fericirea de pe fata.
Ma schimb in haine comode,imi despachetez hainele si toate lucrurile si ma asez pe pat langa el.
''Cat ai de gand sa stai aici? Adica..Nu il poti lasa pe Stiles singur,nu?'' ma intreaba uitandu-se in jos.
''Pff,nu am nici cea mai mica idee..Chiar nu stiu.''
Nu stiu ce o sa fac..A fost o decizie pe moment si lucrurile au mers prea repede.
''De ce m-ai chemat? Pare ca vrei sa pastrezi distanta fata de mine pentru a nu ne indragosti unul de celalat,corect? Se vede ca ma placi,simt asta. E o conexiune intre noi,iar tu trebuie sa o recunosti.''
''Felix,de ce faci asta acum? Nu vreau sa fiu Bella,iar voi sa fiti Edward si Jacob..Nu vreau sa fiu la mijloc. Da,recunosc..Ma pierd putin in preajma ta,dar pe Stiles il iubesc.''
''Iti pot oferi mai multe decat poate el.De cate ori ti-a gresit,iar tu l-ai iertat? E gresit ce faci.Trebuie sa inveti sa iubesti ce e bine in viata,nu doar ce pare frumos sau interesant. Lydia,te plac..Si in scurt timp,daca mi-ai da timp si m-ai lasa sa ma apropii de tine mai mult,te-ai indragosti de mine,iar eu de tine.Iti pot oferi asta. Dragoste..Una puternica si speciala.Trebuie doar sa ma lasi.Daca nu eram eu,nu stiai in momentul de fata ce ti-a facut Stiles si traiai cu ideea ca e barbatul perfect si ca nu te-a inselat niciodata.Daca nu ti-a spus atunci cu ce a gresit si ca te-a inselat,crede-ma ..Nu ti-ar fi spus chiar acum.''
Wow...Niciun baiat nu mi-a mai vorbit atat de frumos,delicat si direct. Stiles mereu era subtil,dar el e sincer si imi place asta de mor la persoanele din jurul meu.
''Felix...M-ai lasat fara cuvinte. Totusi,ai dreptate,sa stii. Stiles a gresit si nu mi-ar fi spus niciodata ce a facut.Sunt confuza si nu stiu ce ar trebui sa fac,sincer.Am nevoie de ajutorul tau,dar nu vreau sa il uit.Inca il iubesc,Felix si nu iti pot explica cat de mult. Tot ce mi-ai spus e foarte frumos,nimeni nu a mai facut-o pana acum,dar..'' ma oprisem..
''Dar?'' avea o fata ingrijorata.
''Dar trebuie sa astepti.Nu vreau sa te las sa ma astepti ca un catelus,dar nici nu vreau sa fac o decizie pe moment pe care probabil dupa o voi regreta. Ma intelegi?''
''Da,ai dreptate..Ai nevoie de timp..Trebuie sa te hotarasti,e ok,Lydia. Te voi astepta.''
CITEȘTI
Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)
FanfictionLydia si Stiles : 2 adolescneti obisnuiti care ajung sa se indragosteasca unul de altul si sa lupte unul pentru altul.Lucrurile se schimba cand el "dispare",iar Lydia ii arata cat de loiala este fata de el.