26 LOVE SCENE

144 2 1
                                    

"Lydia,esti bine?" ma intinsesem putin in pat si incercam sa uit de probeleme,dar acum le aveam in cap si mai mult. Felix era destul de grijuliu..Imi adusese un ceai caldut,ma invelise si ma pazea non-stop.
"Mmhm,nu prea,dar stiu ce ma va face sa ma simt bine..." ma opresc putin. "Saruta-ma." stiam ce voiam sa fac. Saruturile ma faceau sa ma simt mai bine de fiecare data. Voiam sa ma sarute.
"Poftim? Glumsesti sau..?" era uimit.
"Deloc.." ma apropii de el. "Haide,saruta-ma."
Nu mai sta pe ganduri si o face. se apropie de mine si imi atinge buzele cu buzele sale,care aveau un gust minunat. Ma simteam in al noulea cer. Saruta mai mult decat bine. Ma lasa usor pe spate si da patura jos de pe mine. Trece de pe buze pe gat si simt o mica durere. Stiles nu era chiar atat de senzual,Felix facand chestia asta cu atat de multa usurinta.Sigur are experienta..
"Iti place?" ma intreaba in timp ce imi da hanoracul jos de pe mine si pantalonii in scurt timp.
"Îhâm.." nu spun un 'da' serios ca sa nu ii dau satisfactie asa ca scot doar un mic sunet ce aproba.
Intr-adevar,imi placea. Era un sentiment nemaiexplorat.Da,Stiles era super si el cand venea vorba de asta,dar Felix..e pur si simplu minunat.
Ma zgarie putin pe spate,dar nu ma deranjeaza.Nu m-am mai simtit niciodata atat de bine si totusi avand atatea probleme pe cap.
"Lydia,nu imi vine sa cred ca mi-ai cerut asta" imi spune sarutandu-ma.
Imi musc putin buza.
"Aveam nevoie de asta." Nu era corect ceea ce faceam. Daca ar fi stiut Stiles...
Ma pune sa ma ridic putin si ma impinge in peret,fiind in pat inca.Ma atinge pe tot corpul si ma ia de gat. Trebuia sa ma opresc? Nu..Imi placea.Ugh doamne..
"Lydia,pot?" era cu mana pe sutienul meu si voia sa il deschida. Aprob din cap si mi-l deschide.
Stiles..e singurul lucru la care ma puteam gandi acum. Dar trebuia sa imi iau gandul si sa traiesc momentul. Fiind aproape dezbracata,singurul lucru de pe mine fiind chilotii,ma asez peste el si il musc de buza. Ii las o mica vanataie si decid sa il dezbrac si eu. Ii dau pantalonii jos,iar dupa tricoul.
''Ah,Lydia.." ii placea. Ii ating pectoralii si imi dau putin ochii peste cap in semn de placere.
"Vrei sa ajungem la acel punct?" ma intreaba asezandu-se peste mine.
"Nu stiu,tu vrei?" ma simteam ca la camin cand trebuia sa imi impart jucaria cu crush-ul meu de 4 ani.
Nu mai raspunde,in schimb imi dau seama dupa fata. Isi scoate si boxerii si ii scoate si pe ai mei. Nici in fata Lui Stiles nu eram atat de indecenta.
"Stai." il opresc
Ma ridic si ma duc sa trag jaluzelele. Acum era complet intuneric. Imi aprind lumanerilele parfumate si ma intorc la el. Prima oara a decis sa fie placut si confortabil,dar dupa..A inceput sa imi atinga sanii si sa intre din ce in ce mai tare. Senzatia era cea mai placuta de pana acum. Ma trage de par si imi sopteste la ureche "hai pe birou." Arunc toate lucrurile de pe birou si ma urc pe el. Era exact ca in filme,ceva ce Stiles nu imi putea oferi. Aveam o ciocolata calda pe birou. Oh doamne,a curs pe mine. Acum ma simt jenata.
"E ok.." imi da parul dupa ureche. "Imi place de tine asa. Acum esti si mai senzuala."
Imi linge aproape toate ciocoalta calda de pe mine pe care o aveam pe burta,picioare si in zona intima. Nu imi puteam imagina ceva mai placut. Ma intinde de tot pe masa si intra din nou in mine,de data asta mai placut si totusi mai tare. Inceapeam sa simt ca il iubesc. Oamenii au dreptate cand spun ca dupa o noapte de sex te poti indragosti de cineva mai mult chiar daca aveati deja sentimente unul pentru celelalt. Nu imi puteam da seama daca ce faceam era corect,dar stiu ca imi placea..mult.
Ma uit direct in ochii lui,iar acesta se indreapta spre urechea mea. O musca putin,iar eu scot un sunet de data asta ceva mai puternic. Incepeam sa scot din ce in ce mai multe sunete,acesta intrand in mine si sarutandu-ma in acelas timp.
"ah.." se auzea frecvent.
"Nu vreau sa te ranesc,Lydia.." ma saruta si mai pasional.
"E ok,Felix..Continua. Imi place."
Dupa cateva minute bune,iese din mine incet. Ma uit in jurul camerei si vad cum tot era un dezastru. Incep sa rad.
"Nu mai rade" spune in timp ce rade si el. "Nu credeam ca imi vei cere vreodat asta."
"Nici eu,sincer.."
Ma plimb putin prin camera,dezbracata fiind..Imi placea sa fiu eu. Dezbracata. Eu cea reala. Ma simt bine.
"Vrei sa facem o baie impreuna?" intreb pregatind prosoapele.
"Desigur." ranjeste putin.
Asteptam sa se infierbante apa,punem cateva petale de trandafiri si spuma,iar eu ma bag in cada.
"Te astept.." tip dupa el.
Intra in baie si o incuie. Avea un pachetel mic in mana.
"In apa?" intreb nedumerita.
"Nu ai mai facut-o in apa?" din nou,pare ca e un guru al dragostei.
"Nu..dar vreau sa incerc"
Rade si se aseaza si el in cada. Ce bine ca am o cada mare. Deschide "pachetelul" si incepe sa faca ce stie el mai bine. Ma balacesc putin si deodata..Ah,doamne. Avea dreptate..Se simte minunat,nu pot sa cred. De ce nu  am mai facut asta niciodata? Eram uda toata *din cauza apei* si la fel si parul. Totul era atat de senzual si placut. Il iubesc.

Se incinge atmosfera,huh? Nu ati mai vazut-o asa pe Lydia niciodata. :> Spuneti-mi daca v-a placut si o sa mai fac capitole de genul. Va pup!

Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum