"De ce ai făcut asta? Nu am vrut să semenez..nu vreau să colaborez cu tine! M-am săturat să te bagi în viaţa mea! De ce tot apari şi îmi ruinezi viaţa? De ce.."
"Calmează-te! Eu doar..am făcut asta din cauza ..tatălui meu." îi văd lacrimile cum se scurg pe faţa lui atunci când spune asta.
"Tatăl tău? Ce legătură are asta că noi acum colaborăm împreună ?" întreb curioasă..
"M-a..obligat. El a fost cântăreţ la chitară şi acum vrea să îl moşteneasc. Urăsc că întotdeauna părinţii obligă copiii să devină ce au fost ei cândva. Urăsc că..."
Nu! Nuu mai vreau să aud! Are nevoie de nişte buze calde ce să îl încălzească şi liniştească. Mă apropii spre el şi îmi lipesc buzele de ale lui..este aşa confuz. Ştie că ultima oară cand s-a întâmplat asta totul a ieşit rău,dar era trist şi merita asta. Buzele lui încetinesc dar ale mele o iau la fugă din ce în ce mai tare. Se opreşte şi se retrage din sărut. Mă înroşesc şi inima începe să îmi bată tare. M-a respins! Nu pot să cred.
"Lidya,îmi pare rău,nu te simţi prost,dar e mai bine..vei regreta din nou şi îmi vei reproşa că nu te-am respins şi.."
"Taci! Nu mai vreau să îmi spui nimic." încep să plâng şi plec..fug şi aud cum mă strigă de la depărtare..nu mai îmi pasă. Sunt sătulă! Până peste cap. Vreau să îmi schimb sentimentele! Nu mai.vreau să simt nimic. Teamă,bucurie,tristeţe,nimic!
Ajung în casă şi trântesc uşa. Mă refugiez în camera mea unde stau jumătate de oră pe jos,plângând,gândindu-mă ce să fac. Abia acum mă gândesc că Alison nu e aici şi o sun.
"Alo,Alison unde eşti?" întreb cu vocea răguşită
"Am ieşit cu Isaac. Dar promit că în jumătate de oră sunt la tine,ok?"
Stau câteva secunde şi răspund:
"Ok!"
****
E ora 8 şi Alison nu e aici încă. Luna deja mângâie cereul ce îşi aştepta stelele iar eu privesc îngândurată pe fereastră. Mă ridic de pe scaun,deschid dulapul şi văd rochia neagră. Mă dezbrac,îmi scot sutienul nergru cu fudiţă la mijloc şi mă îmbrac cu rochia scurtă,până la genunchi şi intru în baie. Îmi iau pudra şi o aplic pe faţă încet. Îmi scot şi rujul roşu aprins şi mi-l întind pe buze. Fardul negru îl aplic cu pensula micuţă şi mă privesc în oglindă. Părul îl cifulesc şi îl las desprins dezordonat. Arăt atât de..rebelă. Niciodată nu am fost aşa! Am citit în cărţi,am văzut în filme..şi parcă..îmi lipseşte ceva. Tuşul negru. Asta lipsea. Îmi trag o linie groasă la un ochi,şi la celălalt şi arăt ..rebelă încă. Îmi scot ghetele negre cu toc şi acum ..încă lipseşte ceva. Accesorii. Cercei,lanţ şi inel. Îmi iau geanta şi paltonul şi sunt gata de plecare. Stai..care plecare? Ies pe uşă şi acum abia îmi dau seama că nu ştiu unde merg. Ştiu că la câţiva paşi este un club aşa că..sunt hotărâtă să merg acolo chiar dacă mă voi îmbăta,voi fii ameţită,voi cunoaşte pe cineva nou şi voi face lucruri nepermise unei fete finuţe ca mine. Nu am băut nici-o picătură de alcool,dar deja mă simt beată.Intru şi încerc să mă strecor cât de tare pot până când mă ciocnesc de un băiat.
"Uuu,şi tu eşti..?" îmi vine să vomit. Băiatul ăsta căruia îi miroase gura de la o poştă a alcool,tocmai m-a abordat.
"Ăăă..eu sunt..Lidya."
"Mhm..Lidya,da..frumos nume. Ce zici vii la masa mea? Sunt cu nişte prieteni."
"Nu pot.Sunt...ocupată" nici măcar nu ştiu cu ce scop am venit,dar nici nu vreau să vorbesc cu străini deocamdată.
"Chiar eşti? Haide..doar câteva minute. Cu cine eşti aici?" oh..
"Singură" răspund.
"Atunci? Haide! Nu pierzi nimic..nu o să te mâncăm!" mă convinge.
"Bine..stai să îmi pun paltonul în cuier." of..a doua greşeală pe ziua de azi când sunt de acord cu ceva ce nu trebuie. De ce sunt aşa influenţabilă?
CITEȘTI
Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)
FanfictionLydia si Stiles : 2 adolescneti obisnuiti care ajung sa se indragosteasca unul de altul si sa lupte unul pentru altul.Lucrurile se schimba cand el "dispare",iar Lydia ii arata cat de loiala este fata de el.