Îl aşez şi după îmi iau telefonul,cheile şi lucrurile importante,ca machiajul,pudra şi oglinda micuţă ce conţine o perie micuţă şi mă îndrept cu greu spre masă.
"Hei,noi suntem.."
"Eu sunt Nick" spune băiatul creţ.
"Eu Amanda" blondă,ochi albaştrii..e frumoasă.
"Liam." blond,ochii verzi..wow,băieţii ăştia mă tentează.
" Nu îmi place numele meu." stai ce?
"Glumeşte.. El e Zack." îmi spune băiatul de care m-am izbit.
"Iar pe cel din dreapta cum îl cheamă?" întreb.
"Patrick." hm..
"Heei dragă" dra..ce? Înghit şi fac ochii mari când o văd pe chelneriţă cum se apleacă cu fundul spre el.
"Ee e..iubita lui.. Sunt împreună de aproximativ 3 ani.
"Toţi sunteţi în anul ..III?"
"Păi da..mai puţin Amanda. Ea e anul I. Iar eu sunt Mike."
"Eu Lidya. " mă prezint în faţa tuturor.
"Comandăm ceva de băut?" întreabă Mike.
"Sigur." răspund convingătoare.
"Deci..prezintă-te Lidya."
"Păi sunt cam timidă și puțin retrasă dar înerc să schimb asta.Acuș înplinesc 19 ani și sunt încă la liceu". Mă simt puţin ruşinată pentru că sunt cea mai mică de aici,dar sigur o să observe că sunt mai matură decât par.
"Hm..îl cunoşti pe Stiles? Stiles Stilinski mai exact! " poftim?
"E colegul meu. Sincer nu vreau să vorbesc despre băieţi sau în special el. "
Nu pot să cred. Rămân câteva secunde cu o faţă încremenită şi simt că lacrimile vor să apară. Nu pot fugi din nou ca atunci. Nu mai vreau sa arăt că sunt slabă şi neputincioasă.
"Scuze,eu.." începe.
"E ok" răspund.
Berile,whisky-urile şi toate tipurile de băuturi alcoolice îşi fac apariţia pe masă. Gura mea se face uscată şi abia aştept să beau ceva. Ziua asta a fost oribilă şi o merit.
"Lydia,ce bei?"
"Prefer vin. " spun.
Îmi pun într-un pahar puţin vin şi îl văd pe cel de mai devreme că îmi face un semn să vin spre el. El avea un pic de ţuică într-un pahar micuţ,de sticlă. Mă ridic de la masă şi merg spre el. Îmi întinde mâna şi eu îmi aşez elegant mâna mea peste a lui.
"Mă urmezi?" întreabă.
"Sigur" zic cu un zâmbet foarte înşelător pe faţă.
Urcăm câteva scări şi văd o uşa mică,din lemn şi el o deschide..face o semiplecaciune în semn de politeţe şi mă lasă să intru eu prima. Încep să mă speri puţin dar sper că totul va fi bine.
"Aşează-te te rog" arată spre scaunul mic din colţul camerei.
Mă aşez iar el se pune pe pat. Încă nu ştiu ce caut aici.
"Nici nu te-ai prezentat. " îi spun.
"Ăă,da..eu sunt Felix. "
***
Doamne deci îmi pare atât de rău..Nu am mai postat de atât de mult timp,scuze pentru asta o să mai postez un capitol foarte repede..Sper să nu vă supăraţi. :* Nu uitati
CITEȘTI
Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)
FanfictionLydia si Stiles : 2 adolescneti obisnuiti care ajung sa se indragosteasca unul de altul si sa lupte unul pentru altul.Lucrurile se schimba cand el "dispare",iar Lydia ii arata cat de loiala este fata de el.