Sunt puţin cam speriată . Malia trebuia să fie la şcoala. Ce caută aici..Nu ştiu. Ar trebui să fie la şcoală.
"Hei" zice cu un zâmbet prietenos.Prea prietenos.Dar totuşi îi voi răspunde.
"Heii..Ce..cauti aici?" înghit în sec şi încep să nu îmî mai recunosc vocea.
Mă împinge.Ooo,nu.A doua pereche de blugi ruptă intr-o singură zi.Încep să îmi fac giriji.Ce se întâmplă cu mine astăzi?Am mai multe vânatăi pe picioare de cât mai devreme. Am dărâmat vaza si m-am tăiat in cioburile ei. Încă stau plină de sânge şi vânătăi in boscheţi.Revin la realitate.Ce a apucat-o? Ooo,nu. Stiles ia spus despre sărut.O,doamne.De ce nu şi-a ţinut gura?Am crezut că a şi uitat.Ce era aşa mare scofală?Nu am omis o crimă.
"Data viitoare stai departe de iubiţii altora" pune în timp ce îşi scoate colţii. Mereu face asta când e nervoasă.Ar trebui să ştie să îşi potolească puterile de vârcolac.O dată era să îşi scoată colţii in public.Atunci i-am pus mâna la gură să tacă şi m-a muşcat. Încă am o cicatrice. După ce spune asta,pleacă.
Ştiu că nu mai am cum să ajung la şcoală.E prea târziu. Intru în cameră,fac un duş, mă imbrac intr-o costumaţie lejeră şi mă gandesc la tot ce mi s-a întâmplat azi.Mă aşez pe pat şi incep sa plâng.Trec 2 minute,3,10..20..o oră. Cineva intră in casă.Cred că e mama.Nu îmi şterg lacrimile uscate de pe faţă. Cobor şi încremensc când îl văd pe Stiles.
"Treuia sa fii la ore.Ce cauţi aici?" întreb cu o voce foarte răguşită.
"Ce s-a întâmplat? Este pauză şi m-am gândit să vin sa te iau la şcoală.De ce nu eşti îmrăcată?De ce plângi?Şi de ce ai mai multe răni şi vânătăi ca mai devreme? Ce s-a întâmplat, Lydia"
Mă bucur ca îi pasă.Dar a venit prea târziu...
"Sunt bine.." mint mai rău ca niciodată.
"Lydia,nu sunt prost..Eşti chiar in faţa mea!Cum poţi să ma minţi in halul ăsta?"
Faţa i se înroşeşte de nervi.
"Ok.Nu sunt bine.Ai dreptate. Dar e prea târziu..."
"Târziu pentru ce?..O,doamne..Ai vânătăi şi răni mai multe si plângi..Asta inseamnă ca ai fost rănită de cineva."
"În special de tine..De ce iei spus Maliei despre..sărut?" întreb furioasă.
"Malia ţi-a făcu asta? Nu credeam că o să se întâmple asta."
Îmi place că înţelege de la bun încpeut situaţia fără să mai trebuiască să stau să explic ce s-a întâmplat.
"Haide aici."
Îşi deschide braţele să mă duc să îl îmbrăţişez.Uit pentru un moment ce ia spus Mlaiei şi ma duc în braţele lui. Aş putea sta o veşnicie..
CITEȘTI
Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)
FanfictionLydia si Stiles : 2 adolescneti obisnuiti care ajung sa se indragosteasca unul de altul si sa lupte unul pentru altul.Lucrurile se schimba cand el "dispare",iar Lydia ii arata cat de loiala este fata de el.