''Eu si Stiles ne-am..certat? Nu stiu.Nici eu nu stiu..'' spun si deodata izbucnesc in lacrimi.
''Oh draga mea,nu plange. Vino aici!'' spune mama indepartand mainile sa ma imbratise.
''Ma duc in camera mea,bine?Voi fi bine.Eu si Stiles vom rezolva tot.''
''Bine scumpa mea.'' imi spune mama incet.
Intru in camera mea,ma duc in baie,ma demachez,ma imbrac in tinutata mea obisnuita de casa si imi iau telefonul in mana. Vedeam poze pe instagram cu toti distrandu-se la petrecere..Chiar si Stiles a postat o poza. Oh doamne,era atat de frumos.
Stau cateva ore in patul meu uitandu-ma la desene si mancand cereale.
M-ma hotarat. Ma imbrac repede,ma dau cu foarte putin rimel si tus si ies pe usa.Sper ca mama nu m-a auzit..nu vreau sa o supar deloc.
Iau un taxi si incep sa bat la usa lui...
''Lydia ce faci aici?''
''Felix.. imi pare rau pentru mai devreme.Stiles nu te-ar lovi niciodata. ''
Ce naiba ma apucase sa vin la el la usa?
''Stiu. Te iubeste si o face pentru tine,mda stiu..'' isi da ochii peste cap.
''Nici eu nu mai stiu daca ma iubeste...'' mormai foarte incet.
''Sunt singur..vrei sa intri?'' ma intreaba deschizand usa mai tare.
''Cum de nu esti la petrecere?'' intreb in timp ce ma dezbrac de geaca.
''Tu de ce nu esti la petrecere?'' ma tachineaza.
''Ai o casa..frumoasa.'' spun in timp ce admir lucrurile de prin jur.
''Deci..ce te aduce pe aici? ''
''Eu..nu stiam unde altunde sa merg. '' mint.
''Nu stiai unde sa mergi si ai venit direct la usa la mine? Hmm,interesant..'' spune.
''Nu stiu,eu...'' ma opresc pentru ca se apropie foarte tare de mine.
''Felix,nu! Nu vreau asta. Vreau sa fim doar..prieteni,bine?"
''Sigur..'' spune si zambeste. ''Oh,cineva bate la usa.''
Deschide si spune:
''Hei,Stiles! Ce faci aici?''
Incremenesc.
''Ti-ai uitat portofelul. Am vrut sa ti-l aduc. Si scuze pentru mai devreme.''
Incerc sa ma ascund in camera lui dar ma impiedic de masa si cad.
''Lydia,esti bine?Oh doamne!'' striga Felix si vine sa ma ridice.
''Lydia?'' Stiles e incremenit si el.Pot sa vad cum lacrimile lui vor sa apara.
''Stiles,am venit la el doar sa vorbim..'' incerc sa explic dar e prea tarziu.
Avea o cutie de bomboane in mana..O tranteste si fuge pe strada.
Ma duc sa vad ce scria pe biletul de pe cutie..Scria :
''Lydia,imi pare rau pentru mai devreme. I love you!''
Nu pot sa cred.Ce sa fac? Sa raman aici? Sa plec acasa?
''Lydia,te va ierta.Haide,nu mai plange. Ramai aici noaptea asta. Vei fi bine'' spune in timp ce incearca sa ma ridice de pe jos.
*Stiles*
Nu pot sa cred ca mi-a facut asta.
Lydia nu mai e Lydia pe care o stiam eu si de care m-am indragostit.E total schimbata.
Intru in casa si trantesc usa.Nervii ma cuprind si arunc scaunele si toate obicetele de sticla ale mamei. Rup tot ce gasesc si plang in acelas timp. Am fost asa idiot.
*Lydia*
Felix e foarte atent cu mine.Mi-a pregatit o ciocolata calda si m-a invelit din cap pana in picioare.
''Noapte buna,Lydia.'' imi spune si ma saruta pe frunte.Stinge becul si iese din camera.
Ma simt oribil..Nu ma mai puteam abtine asa ca incep sa plang.
Ii dau mesaj mamei ca sunt la Kira si ma culc.
*Dimineata urmatoare*
''Buna dimineata raza de soare.'' il aud e Felix cu sopteste.
Avea o tava in mana cu ceai,sandwichuri si clatite cu miere.
''Multumesc Felix.Chiar nu era nevoie.'' ii multumesc.
Mananc,ma spal pe fata,ma imbrac si plec spre casa. Imi iau ghiozdanul,o salut pe mama si ajung la scoala.
''Hei,Lydia..'' ma saluta Kira.
''Hei Kira.. Scuz ca nu am mai stat aseara la petrecere.Eram obosita.''
''Obosita cu Felix? Stiu ca ai ramas la el aseara.Te-am urmarit..Stiam ca esti suparata.Stai,calma nu voi spune nimanui.'' pleaca si cand se da la oparte il vad pe Stiles.A auzit..a auzit tot ce a spus Kira. Pefect.
Isi tranteste dulapul si pleaca la ora.
Toata ora sta posomarat si observ ca nu vorbeste cu nimeni. Pleaca mai devreme de la scoala si sunt ingrijorata in legatura cu asta.
***
Nu a aparut toata saptamana la scoala.
Ii dau mesaje,ii las bilete,il sun si niciun semn.Ma hotarasc sa ma duc pana acasa la el si sa vad ce se petrece.
''Buna ziua,doamna Stilinski..Stiles e acasa?'' intreb politicos.
''Oh draga,a plecat.''
''Umm,unde?'' intreb injrijorata.
''A plecat in New Haven.''
''Dar in New Haven este Yale.'' oh nu..
''Stiu. Va termina liceul acolo,iar dupa va incepe faculate Yale.Acum daca ma scuzi,trebuie sa plec.Mi se ard clatitele.Mai vorbim,Lydia.'' spune in timp ce imi inchide usa in nas.
''Oh,stati putin.'' reusesc sa imping usa ca sa nu inchida. ''Imi puteti spune va rog unde mai exact il pot gasi? De exemplu,strada sau numarul apartamentului?..Va rog?''
''Uite aici.'' imi spune si imi intinde o mica foita cu tot ce am nevoie pentru a-l putea gasi.
''Multumesc mult,la revedere doamna Stlinski!'' spun si plec.
New Haven? Ce a fost in capul lui? Am gresit,stiu..dar nu am facut nimic cu Felix. Oh doamne imi e asa dor de Stiles.Trebuie sa il gasesc neaparat.
Ajung acasa si imi impachetez cateva haine fiind gata de drum.
''Mama am nevoie de niste bani.'' spun in graba.
''Wow wow wow..stai.Ce e cu bagajele? Si pentru ce iti trebuie bani?''
''Mama,o sa iti explic totul..Maine. Sau...saptamana viitoare. Uite,Stiles este in New Haven,trebuie sa ma duc dupa el,e urgent bine?..Oh hai mama,te roog.''
''De cati bani ai nevoie?'' ma inreaba zambind.
''Cati poti..Dar merg in New Haven si nu stiu cat stau..Voi avea nevoie de cativa.''
''Poftim.Ai grija de tine,Lydia.Suna-ma din ora in ora,bine? ''
''Da,promit.Te iubesc.Pa,mama.''
O imbratisez si in cateva secunde ies pe usa.
CITEȘTI
Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)
FanfictionLydia si Stiles : 2 adolescneti obisnuiti care ajung sa se indragosteasca unul de altul si sa lupte unul pentru altul.Lucrurile se schimba cand el "dispare",iar Lydia ii arata cat de loiala este fata de el.