"Lydia!" aud un strigat infundat. Nu trec 2 minute,iar Stiles,bineînteles ca era el,ma striga din nou. Imi iau telefonul in mana si observ ca a trecut de ora 7 de mult.
"Vin acum." spun si imi trag plamuma peste fata.
"Lydia,ai spus ca vii." intra in camera mea si incearca sa ma ridice din pat.
"Lasa-ma,Stiles." ii spun cu o voce somnoroasa.
"Ok..asta inseamna ca nu ai nevoie de micul dejun pe care ti l-am pregatit cu omleta cu branza,salata si clatite cu miere."
"Ai spus clatite cu miere?" il apuc de mana ca sa nu plece.
"Yep..acum haide." il trag spre mine si il sarut.
Dupa cateva minute,sunt deja imbracata si aranjata,imi iau micul dejun in graba si eu si Stiles plecam spre scoala. Deja ne obisnuisem cu programul asta. Ne tineam de mana in timp ce mergeam ,iar eu incercam sa ii explic niste bazaconii idioate legate de fizica..Bazaconii pe care el nu le invatase deloc.
"Ce m-as face eu fara tine?" ma intreaba in timp ce ma studieaza.
"Mhm,nu stiu. Probabil ai muri de foame cand matusa ta ar fi plecata si n-ai sti sa iti faci temele la fizica.." stie exact ce s-ar face fara mine, dar faptul ca ii reamintesc ma face sa ma simt mai folositoare in casa.
Cum intram in scoala, Larissa,noua mea prietena foarte apropiata,ne face o poza.
"Larissa,puteai sa scoti blitul" spun in timp ce imi frec ochii.
"Scuze. Buna,Stiles" il saluta cu ochi dulci. Imi dreg putin glasul in semn de "Nu-i mai face ochi dulci iubitului meu" si il sarut pe Stiles.
"Ma duc la fizica,Stiles. Ne vedem la biologie in 2 ore"
O trag de mana pe Larissa. Ajunse la etajul 2,in laborator,profesorul Magwari ne intampina cu un zambet prietenos. Cred ca el provenea din Turcia sau ceva de genul asta. Ma asez langa Larissa,iar ea arata cu degetul spre Mario,iubitul ei.
"Uite,nu e asa ca e superb?" ma intreaba si ii face cu mana.
"Da..e,e umm..ok" ma balbai. Ce ar fi trebuit sa spun?
"Ugh..nu ai deloc gusturi." doar pentru ca nu zic ca prietenul tau nu este frumos *al naibii de frumos* nu inseamna ca nu gandesc asta.
Plictisita ascult si notez tot ce ne explica domnul profesor. Din fericire,soneria ma salveaza de la gandurile mele intortochiate.
***
Dupa engleza,urma biologia. Ora pe care mi-o petreceam alaturi de Stiles. Intru nerabdatoare in clasa,dar Stiles e de negasit.
"Umm,doamna profesoara,stiti unde este Stiles? De obicei ajunge printre primii in clasa." ii spun pe un ton agitat.
"Imi pare rau,este la doamna asistenta."
"Cum?" incremenesc.
Fara sa ii ascult explicatiile,ies din clasa si fug pana la cabinet. Stiles era intins pe patul alb,pe care se asezau toti cand aveau o problema. Sangera.
"Stiles? Stieles,ce s-a intamplat?" nu putea raspunde..
"Lydia,stai calma. Nu e nimic foarte grav. " incearca sa ma calmeze asistenta.
Foarte grav? Dar este grav?
"Ce s-a intamplat?"
"Stiles a alunecat si a cazut pe scari. O sa fie bine,Lydia" cred ca glumesti.
"Stiles esti bine?" ma asez langa el.
"Lydia,nu il stresa..Nu este in stare sa vorbeasca acum. Poti sa te intorci aici intr-o ora. O sa ma descurc." nu voiam sa plec. "Lydia? Te rog?.."
"Off,fie. La naiba,Stiles. " il sarut pe frunte si ies din cabinet trantind usa.
Inca ma gandeam daca sa ma duc inapoi in clasa sau sa raman rezemata de usa cabinetului. Dar decid sa ma intorc.
Sunt sigura ca toata clasa va fi cu ochii pe mine cand voi intra in clasa. Imi fac curaj si intru.
"Ma scuzati,doamna profesoara..Stiles va fi bine." arunc un zambet in sila.
"Bine,Lydia. Acum,du-te la locul tau." ii vedeam ofticarea in ochi. Se pare ca i-am stricat ora. Tot ce imi placea la ora ei era Stiles. Acum o sa incerc sa nu cedez psihic.
"Lydia,te simti bine?" ma intreaba un coleg din spate.
"Sunt bine..As avea nevoie de putin aer, dar o sa rezist. Multumesc de intrebare." zambesc..
Bineînteles ca toata ora am fost doar cu gandul la Stiles,iar cum s-a sunat,am si zburat la asistenta. Nici nu bat la usa.
"Buna,Lydia." imi spune Stiles incet.
"Stiles.." ma mai linistesc cand vad ca el este mult mai bine decat acum o ora.
***
Hei..imi pare rau ca nu am mai postat de ceva vreme. Nu o sa ma scuz acum. Promit ca o sa mai postez,doar ca as avea nevoie de suportul vostru si de voturile voastre pentru ca asa ma motivati.
1 ANUNT IMPORTANT: VOI INCEPE ALTA CARTE,ASA CA SA FITI CU OCHII IN 4 PENTRU CA O SA FIE EPICA! puuup.
+imi pare rau ca a fost scurt capitolul!
CITEȘTI
Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)
FanfictionLydia si Stiles : 2 adolescneti obisnuiti care ajung sa se indragosteasca unul de altul si sa lupte unul pentru altul.Lucrurile se schimba cand el "dispare",iar Lydia ii arata cat de loiala este fata de el.