"Hei frumoşilor. Cum e prima zi de clasa a12-a?"
Vomit. Simt un glonţ în stomac care mă face să fug până în China şi înapoi. Aud voci..din nou,şi din nou şi din nou. Probabil asta e doar în capul meu. 'frumoşilor'? Visez? Ori Derek a avut un accident,ori ceva sigur îi înveseleşte zilele. Încerc să zâmbesc drăguţ. Dar în loc de drăguţ,zici că tocmai mi-a murit pisica.
"Haideţi. Ce faceţi? Urcaţi? "
"Urcăm,desigur. Maşină nouă?" spune Scott. Derek şi Scott chiar se înţeleg,probabil pentru că sunt varcolaci..sau probabil doar pentru că se cunosc de mult timp.
"Nu încerc să mă laud sau ceva de genul..dar eu şi Derek tomai avem o maşină nouă cu care am putea veni în fiecare zii să va luăm'
"Nu,nu e nevoie" spun nervoasă şi totuşi presimt că aşa se va întâmpla.
"Nu mai fii impertinentă şi urcă o dată"
Restul urcase de vreo două minute dar eu şi Peter mereu ne certăm. Mă decid şi eu să urc,însfârşit.
"Deschide ventilatorul ,te rog" spun.
"Ţie cald?" întreabă amuzat.
"Ăăăă,nu.. Las-o aşa' spun bîlbîită..Derek poate să spună un singur cuvânt şi deja te face să te simţi oribil. Nu ştiu cum,dar ştiu că e îngrozitor să ţi se întâmple.
"Am ajuns"
Maşina opreşte la mine în faţă.
"Lydia,ne vedem mai târziu?" Întreabă Stiles.
"Da,sigur"
"Off,tocmai ce mi-am amintit..adică nu pot. Trebuie să merg până la verişorii mei în două ore"
"Nici-o problemă..Ştii,mă gândeam dacă ai vrea să..nu ştiu,bem o cafea? Acum,la mine?"
"Sigur,sună perfect"
"Noi mergem. Ne vedem mâine"
Intrăm în casă. O,nu. La mine în cameră e groaznic de dezordonat. Trebuie să fac puţin curat. Dar cum să trag de timp?Ăăă..
"Stiles,ce spui? Mergi să faci tu cafeaua cât merg să mă schimb?"
"Da,desigur"
Fug repede pe scări. Intru,trântesc uşa,strâng puţin hainele,machiajele,cărţile şi îmi trag repede pantalonii de trening pe mine. Îmi fac un coc dezordonat şi cobor la Stiles. Cafelele sunt gata. Simt asta de pe scări. Miroase perfect a cafea proaspătă.
"Deci,anul acesta ai de gând să înveţi mult?"
Poftim? Aud rău sau chiar m-a întrebat asta? Tocmai venim de la şcoală..mă gândeam că vom vorbi despre altceva ...chestii..nu ştiu. Ceva! Dar întrebarea sună stupid. Dar totuşi voi răspunde.
"Da,desigur.. Sper să nu fie foarte greu. "
Bine,discuţia asta devine patetică. Merg spre el şi îl sărut.
"Lydia,sunt cu Malia. Ai uitat?"
Ce m-a apucat? Nu îmi place de Stiles.. Adică ba da..Adică..off. Mă opresc.
"O doamne îmi pare atât de rău,nu am vrut..."
"Stai liniştită..Nu e nimic. Probabil erai .. Speriată din cauza şcolii."
"Nu,e doar vina mea. Cred că.. Ar trebui să te duci acasă. Părinţii tăi te aşteaptă."
CITEȘTI
Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)
FanfictionLydia si Stiles : 2 adolescneti obisnuiti care ajung sa se indragosteasca unul de altul si sa lupte unul pentru altul.Lucrurile se schimba cand el "dispare",iar Lydia ii arata cat de loiala este fata de el.