*V-as sfatui sa asculati melodia What do you mean sau Neon Lights de la Demi Lovato la partea cu Stiles si Lydia. E doar o sugestie. *
Pot sa spun ca nici nu stiu incotro merg. Imi e frica de cum va reactiona Stiles. Daca ma va ignora? Daca imi va inchide usa in nas? Eu am facut un sacrificiu atat de mare..Am lipsit de la scoala,am plans ore in sir iar acum plec in New Haven la atatia km departare..
Imi pun atatea intrebari incat nici nu realizez ca sunt in aeroport. Sunt toatal confuza in legatura cu multe lucruri dar exact acesta este si motivul pentru care ma duc sa clarific totul. Oh,trebuie sa intru in avion. Doamne sunt atat de speriata.Mi-ar fi placut sa fi mers cu un prieten,ca de exemplu Kira.
***
Dormeam foarte linistita,cand deodata aud o sonerie foarte putrnica ce ma trezeste. Era o doamna inalta,pe tocuri si foarte frumoasa cu un megafon in mana.''Trezeste-te,scumpa.Ai ajuns.'' imi spune cu un zambet foarte prietenos.
Imi iau bagajele,ma asigur ca am luat tot si cobor din avion. Am ramas cateva secunde bune sa ma uit in jur..era asa frumos orasul. Ma trezesc la realitate si imi ridic bagajele de jos. Trebuia sa ma cazez la un hotel dar nu stiam unde pot gasi unul.Vad o fata tare draguta,blonda si foarte inalta.
''Hei.'' ma adresez catre ea si zambesc.
''Buna.'' ma saluta si ea la randul ei.
''Ma poti ajuta cu ceva?Caut un hotel unde sa ma cazez. Sunt noua in oras.''
'Umm,sigur..Vino cu mine.''
Mergem cam jumatate de ora si deja ma simt obosita..Vorbim despre tot felul de lucruri,radem si spunem glume. Anne pare chiar de treaba..Da,Anne o cheama.
''Am ajuns.New Haven Hotel '' imi spune si arata cu degetul. ''Uite aici numarul meu de telefon.Putem tine legatura,acum trebuie sa plec.Pa,Lydia.''
''Pa,Anne.'' spun si zambesc.
Intru in hotel si ii cer domnului de acolo cheia cu numarul 357,respectiv si numarul camerei.Intru in lift si apas butonul pe care scrie cifra 8 si urc. Pe jos era numai sclipici,acel lucru aratand cat de ingrijit si sofisticat este hotelul. Tot liftul era de culoare rosie iar fata in fata cu usa liftului,se afla o oglinda mare si patrata. Astept cateva secunde si ies din lift. Caut camera 357,descui usa si intru. Arata...simplu dar foarte curat. Un pat mic,cu cearceaf alb,un televizor,1 dulap foarte mic si 2 noptiere in stanga si in drapta patului. Despachetez toate lucrurile si le asez in dulap. Imi placea ca si aici era o mica in baie in camera.Ma facea sa ma simt ca acasa pentru ca si eu aveam una in camera.
Imi deschid portofelul si caut prin miile de foite cu numere de telefon,carde de credit si carti de vizita,biletelul pe care mi l-a dat mama lu Stiles. Oh,l-am gasit.Imi strang ochii si la fel si biletulul intre degete si ma gandesc sa plec.Stiu ca de abia am ajuns dar nu vreau sa pierd timp mergand in magazine scumpe si iesind la cafea. Vreau sa il vad pe Stiles.
Ies din camera si fug spre lift.Procedeul se repeta.Apas pe buton,astept cateva secunde si ies din lift.Oh,cred ca la un momentdat ma voi plictisi de asta.
Ies si din hotel si iau un taxi.
''Buna ziua.Sunt cam noua pe aici si as avea nevoie sa ajung..umm,aici.'' spun si ii dau biletelul cu adresa.
''S-a facut dulceata.'' imi spune taximetristul care cred ca avea in jur de 50 de ani.
Simt ca adorm.Au trecut 20 de minute..30,40..o ora.
''Am ajuns papusa. Te va costa ceva. '' oh nu stiam ca e atat de departe de hotelul meu.
''Cat trebuie sa va dau?'' intreb dandu-mi ochii peste cap.
CITEȘTI
Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)
FanfictionLydia si Stiles : 2 adolescneti obisnuiti care ajung sa se indragosteasca unul de altul si sa lupte unul pentru altul.Lucrurile se schimba cand el "dispare",iar Lydia ii arata cat de loiala este fata de el.