17

203 11 1
                                    

Deschid usa si deodata fata mi se insenineaza.

''Doamne Stiles,ce ma bucur sa te vad''

''Lydia!'' spune si ma strange tare in brate. ''Unde ai fost? Am vazut-o pe Alison in drum dpre tine si mi-a spus ca nu te simti prea bine.''

''Sincer,Stiles,nu vreau sa vorbesc despre asta acum,bine? Eu doar..ma bucur ca esti aici si asta e tot ce conteaza.''

''Tin cont de deciziile tale si daca asta e ceea ce vrei,nu voi fi impotriva.Dar Lydia..''

''Da...'' spun neabdatoare.

''Stii ca poti conta pe mine oricand,bine?''

''Da Stiles,stiu..''

Incep sa simt fiori in tot corpul.dar cand se apropie de mine sa ma sarute pe frunte,simt ca nimeni si nimic nu imi poate strica dispozitita.

Peste cateva secunde,realizez ca eram inca in pragul usii de la intrare si spun:

''Umm,ai vrea sa intri? '' ugh,nu pot sa cred ca am intrebat asta,era si logic..asta era motivul pentru care si venise. Urasc cand sunt in preajma lui.

''Desigur.''

Ii spun sa isi lase haina in cuier si il invit in camera mea.

''Ma duc pana in bucatarie,ma intorc repede,bine?''

''Umm,da..te astept'' raspunde cu un zambet pe fata.

Chiar nu stiu ce sa spun,ce sa fac ,ce discutii sa avem..Ugh,am ajuns sa vorbesc singura..Chestia cu bucataria era doar o scuza de a scapa putin de presiune,dar cum nu aveam de ales,trebuia sa para ca totusi am fost la bucatarie.Deschid sertarul si pun cateva cereale intr-un bol.

In timp ce urc scarile,ma gandesc ce voi discuta cu Stiles toata noaptea..

''Te-ai intors'' imi spune pe un ton calm.

''Yep..''

''Si..ai vreoun plan? Ce vom face toata seara? Vom manca cereale ieftine?'' imi spune razand.

''Hmm..'' incep sa rad.

''Ai un zambet frumos'' imi spune.

Rosesc,ma panichez si incep sa imi pierd glasul.

''Umm,mul..Mulumesc'' ii raspund intr-un final.

''Deci,ce spui de 'Love,Rosie' ? E un film foarte dragut..''

''Sigur,suna chiar bine.''

In timp ce el cauta filmul pe internet,eu inca eram cu gandul la complimetul legat de zambetul meu de mai devreme..Nu puteam sa imi iau deloc gandul de la asta.

''Oh,am gasit.'' spune Stiles fericit.

''L-ai mai vazut?'' il intreb curioasa.

''Da. Dar cred ca merita vazut din nou.'' spune.

Filmul incepe iar eu deja incep sa casc. Fusese o zi foarte lunga si eram extrem de obosita.

*Peste jumatate de ora*

''Lydia?'' intreaba Stiles incet.

Vede ca nu raspund si opreste filmul..Eram sprijinita de umarul lui si dupa ce se uita mai bine,observa ca sunt cu ochii inchisi..Atipisem.

Ne inveleste pe amandoi si la un momentdat,atipeste si el.

*Dimineata urmatoare*

''Stiles? '' soptesc incet.

''Mm..'' mormaie in somn.

''Stiles,trezeste-te'' il ghiontesc si cade din pat.

''Ugh,Lydia!'' spune nervos si somnoros de pe podea.

''Nu aveam alta alternativa . '' incep sa rad,dupa care incepe si el.

Il iau de mana si incerc sa il ridic.

''Ugh,haideee! Trebuie sa mancam. '' spun.

''Da,da imediat. '' raspunde,din nou,somnoros.

Plec din camera,merg la baie,ma spal pe fata,dinti si intru in bucatarie.

''Stiiiles! '' tip din bucatarie sperand ca se va auzi pana in camera.

''Acuuum.'' raspunde.

Pregatesc niste omleta,o salata si sunt gata sa ma asez la masa.

''Ugh,in sfarsit ai venit si tu.'' spun pufnind.

''Yummy,ce avem noi aiciii? '' spune asezandu-se la masa.

Mancam,spalam vasele si ne intoarcem inapoi in camera.

''Felix Lauwers,cine este?'' intreaba.

Poftim? De unde stie? Ugh stai,a vazut biletul cu numarul de teleon.

''Doar un amic.'' raspund incercand sa nu ma panichez.

Soneria de la usa ma salveaza.

''Oh,ma duc sa raspund'' scap repede.

Cobor repede scarile si deschid usa. Era doar postasul.

''Uite aici,un bilet de la o persoana pe nume Felix Lauwers. '' imi spune.

''Multumesc,o zi buna.'' raspund politicos.

Il deschis repede si incep sa citesc.

''Hei Lydia,imi pare rau pentru ieri. Ma gandeam sa ne vedem,azi..la ora 20:00 P.M? Vin sa te iau daca vrei,putem bea o cafea,sa mancam ceva. Platesc eu. Astept sa imi raspunzi..

-Felix . ''

Oh,perfect..Eram blocata intre Felix si Stiles. Nu voiam sa se intample asta. Felix a fost doar..o cale de evadare din lumea supararilor mele,in schimb Stiles..imi place de Stiles..chiar muult.

Rup biletul si il arunc la gunoi,dupa care ma intorc inapoi in camera.

''Crezi ca e bine ca ai ramas toata noaptea la mine?'' intreb.

''De ce spui asta? Mie unul mi-a placut.'' spune zambind.

''Dar cu Malia cum ramane?''

''Ne-am..umm... despartit.'' raspunde incet.

''Oh doamne,Stiles..de ce? '' intreb ingrijorata,sufletul meu explodand de fericire.

''I-am spus..i-am spus tot. I-am spus ca nu imi pot lua gandul de la tine,ca de fiecare data cand te privesc imi imaginez doar cum ar fi daca ai fi iubita mea, i-am spus ca..ca sunt indragostit de tine,Lydia.''

Nu,nu se poate..explodez pe dinauntru..nu stiu ce sa fac,ce sa spun..sunt scoata.

''Stiles..''incerc sa spun ceva.

''Nu,nu e nevoie sa spui nimic..stiu ca tu nu simti la fel ca mine,imi pare rau.Chiar nu voiam sa vorbim despre asta acum.'' se scuza.

''Stiles,eu..eu simt la fel.Am vrut sa iti spun de foarte multa vreme dar n-am avut curajul.'' raspund si simt cum rosesc.

Se apropie de mine si incepe sa ma sarute..in sfarsit,am avut curajul sa recunosc si eu asta.

Eram fericita,eram...ma simteam perfect. Sarutul si felul in care ma atingea..era totul atat de perfect..pana o aud pe mama strigand :

''Lydiaaa,am ajuns scumpo! ''

Oh,nu..







Teen wolf - New Haven (Lydia and Stiles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum