"Siktir..."
Baekhyun şaşkınlıkla koltuğuna oturup bana baktı.
"Profesör Min değil miymiş?"
"Değil."
"Kim o zaman?"
"Bilmiyorum."
Limonatasından birkaç yudum içip geriye yaslanarak bilgisayarına döndü.Kahve bardağını alıp yudumladıktan sonra ayağa kalktım.Odanın içinde yürürken öfkelenmeye başladım.Bunca zamanı bir hiç uğruna harcamıştım.
O gece gördüğüm gözleri düşündüm ama karanlıkta kim olduğunu anlayamadım.Boy farkımız pek yoktu ve bedeni güçlüydü.Fakültede bu özelliklere uygun olabilecek profesörleri düşündüm.
Baekhyun'un yanına adımlayıp ekrana döndüm.
"Bütün profesörlerin ismini hastane ve kliniklerde arat."
"Hemen patron."
Parmakları klavyede hareket etmeye başladığında elimdeki bardağı sıktım.İsimleri tek tek aratırken bir eşleşme çıkmasını umdum.Bir süre sonra yaptığı aramayı bitirdi,hiçbir profesörün ismi çıkmadı.
"Patron."
Sandalyesini bana çevirdi.
"Katil tarafından bıçaklandığını anladığı için hastaneye ya da kliniğe gitmez.Sonuçta yıllardır yakalanmadın,seni koruyan biri olduğunu biliyor.İyi bir hacker olduğumu düşünerek,ki öyleyim gideceğini sanmam.Onu hemen bulabileceğimi düşünür."
"Yarası benimki gibiydi,ölümcül değildi.Onu koruyan kişi de profesyonel olabilir,yarasını dikmiştir.Değilse de başka bir şekilde müdahale etmiştir."
"Kesinlikle."
Kollarını birbirine bağladı.
"Profesör Min değilse kim olabilir?"
"Yara izini görmediğimden beri bunu düşünüyorum."
"Bahsettiğin fiziksel özelliklere uygun tek kişi o.Güçlü olduğunu da söyledin.En genç erkek Profesör Min."
Gözlerini kısıp ekrana döndü.Bir fotoğraf açıp tekrar bana baktı.
"Profesör Kim-"
"Sana kadın olmadığını söyledim."
"İyi bir spor geçmişi var.Kadın diye güçlü olamaz mı yani?"
Kahve bardağını masaya bırakıp eldivenlerimi taktım.Ceketimi giydiğimde ayağa kalktı.
"Nereye gidiyorsun?"
"Yeonjun'un aptal arkadaşları evde.Onlarla ve boğucu sorularıyla uğraşamam.Bu gece otelde kalacağım."
"Burada kalsana."
Bakışlarımı etrafta gezdirdim.Fazla olmasa da önem verdiğim temizliği bu evde göremedim.
"Kalmasam daha iyi."
"Senin malikanene benzemez tabii ama-"
"Temiz değil."
"Ne?"
Kaşlarını çattı.
"Ben pis değilim sadece biraz dağınığım.İkisi farklı şeyler tamam mı?"
Gözlerimi devirdiğimde elini kaldırıp arkasını işaret etti.
"Pek fazla girmediğim bir odam var.Senin için hazırlarım."
"Tamam."
Kafasını sallayıp arkasına döndü.Koridora girdiğinde hemen soldaki kapıyı açtı.Koltuğuna oturup bilgisayara baktım.Profesör Min'in fotoğrafını açarak ekrana yaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Copycat | Sope
FanfictionAynı yöntemleri kullanan iki katil. Biri taklitçi,diğeri cinayetlerin sahibi.