İstek

303 57 70
                                    

"Her şey için teşekkürler Profesör Jung."

"Geldiğiniz için ben teşekkür ederim."

"Görüşmek üzere."

"Görüşürüz Profesör Jeong."

Giden birkaç profesörü yolcu edip kapıyı kapattım.Aynaya baktığımda lensimin kaydığını görmemle duraksadım.Yaklaşan ayak seslerini duyduğumda bir elimi gözüme kapattım.

"Bay Jung?"

Birkaç adım atarak görüş alanına girdim.Profesör Min elindeki tabaklarla karşımda durdu.

"İyi misiniz?"

"İyiyim."

Hızlı adımlarla banyoya yürüyüp kapıyı açtım.İçeri girdiğimde Profesör Kim'i ruj sürerken gördüm.Yan bir şekilde gülerek rujunu makyaj çantasına koydu.

Geriye doğru bir adım attım.

"Afedersiniz."

"Önemli değil."

Kapıyı kapatıp karşıdakini açarak odama girdim.Dolabıma yürüyerek aynanın önüne geçtim.Elimi gözümden çekip lensimi çıkardım.Gözümü bir kaç kere kırpıştırıp tekrar taktım.Buz grisi kısmın görünmediğine emin olduğumda odamdan çıktım.

Mutfaktan gelen seslere doğru adımladım.Profesör Min'in dağınıklığı toplamaya çalıştığını görmemle yanına yaklaştım.

"Yarın halledeceğim."

Kafasını sallayıp bana döndü.

"Yemekleri siz mi yaptınız?"

"Evet."

"İyi bir aşçısınız."

"Sizin ilginiz var mı?"

"Sanırım fena sayılmam."

Bir bardak su alıp tezgaha yaslanarak içmeye başladım.Halsiz ve yorgun hissetmem artmıştı.Profesör Kim makyajını tazelemeyi bitirmiş olmalı ki mutfağa girdi.

Kapının önünde durup bir eliyle saçını geriye attı.

"Geceye nerede devam ediyoruz?"

Bu kadını çok fena kesmek istesem de şimdilik isteklerimi bir kenara bıraktım.Gözlerimi birkaç saniye kapatıp açtıktan sonra ona baktım.

"Gece bitti Profesör Kim."

"Saat daha-"

"Üzgünüm,yorgunum."

"Ah,afedersiniz."

Yapmacık bir şekilde gülümsedi.

"Sabah ders var tabii.Ben de gideyim."

Arkasına dönüp gittiğinde Profesör Min de mutfaktan çıktı,onu takip ettim.Paltosunu giyip kapıyı açarken bana baktı.

"Güzel bir yemekti."

"Beğenmenize sevindim."

Profesör Kim'e paltosunu tuttuğumda o da giydi ve tam önümde durdu.

"İyi geceler Bay Jung."

"İyi geceler."

Topuklu ayakkabısının sesi beynimde yankılanmaya başlamıştı.Evden çıktığında Profesör Min'le beraber bahçeye adımladı.Kapıyı kapatıp kafamı yasladım.

Ellerimi başıma götürerek birkaç saniye duraksadım.Kalabalıktan hiçbir zaman hoşlanmazdım.Şimdiyse o hırsızı bulmak için bunlara katlanmak zorundaydım.

Copycat | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin