M: M-mert?B: Bu mu o ?
M: Evet.
Mert bana ve Barışa doğru yaklaştı. Bana uzun uzun baktı, ben ona tiksinircesine baktım...
Kolumdan sertçe çekti.
"Yürü, gidiyoruz."
B: Hoooop! Hoop! nereye götürüyorsun kardeşim kızı? hayırdır ulan!
Mert: Sanane lan? sanane! kimsin sen
B: Esas sen kimsin oğlum, bu saatten sonra nesisin sen bu kızın?
Mert: Kim lan bu, Melis?
Melis: Sanane? sa-na-ne! defol git gelmiyorum hiç bir yere zorluk çıkartma. Öğrendim her şeyi. ihanetinizi öğrendim. Bitti tamam? ayrıldık. şimdi defol git çünkü bu saatten sonra hiçbir şeyim değilsin.
Mert: Oooo, cesaretler gelmiş, yeni 'boy friend' edinilmiiş, kim napsın Mert'i. Haklısın tabi canım sende. Ama bu iş burda bitmedi. Bu futbolcu bozuntusunun soyunu kuruturum! Duydun mu? SOYUNU!
arabaya binip gitmişti. Ellerim titriyordu. Kasılmıştım. Zaten midem bulanıyordu. Barış hemen beni oturtturmuştu.
B: İyi misin? Duyuyor musun beni? sakin ol bak gitti zaten, şoktasın. Sakinleeşş.
M: B-ben, iyiyim evet. İyiyim. Şok oldum sadece. Hazırlıksız yakalandım. beklemiyordum açıkçası.
B: evet, biliyorum ben de beklemiyordum
dedi gülerek.
M: Barış, bir şey soracağım.B : Sor fıstık.
M: Az önce Mert "Futbolcu Bozuntusu" derken neyi kasteddi?
B : Bahsetmeyi unuttum. Ben profesyonel futbolcuyum. Galatasaray'da oynuyorum ayrıca. O da beni tanıyordu muhtemelen.
M : Oha! ciddi misin? Mert fanatik fenerbahçelidir. O yüzden illa tanımıştır seni. Çok garip bir denkleşme.
B : Evet gerçekten, Fıstık sohbetine doyum olmuyor fakat çok üzülerek söylüyorum ki kalkmam gerek. Antremanım var demiştim ya saat 10'da.
M: Aa, doğru. Ben bir lavaboya gideyim sonra çıkalım olur mu?
B : Yemeezzlerr canım. Hesabı hallettim ayrıca.
M: Of Barış ya! Bınu telafi edeceğimden şüphen olmasın.
B: Ya hayydee hayde da geç kalıyoruz.
M: Aa barış beni bırakmayı düşünmüyorsun herhalde, lütfen boşuna dil döktürme eve taksiyle dönmek istiyorum.
B: Ya kızım saçmalama, Hem Florya'da oturuyorum demedin mi ? Ee daha ne ! atla hadi yorma beni.
M: oof barış alper oof!
yolculuk boyu Bwrış'ın playlistinden şarkı seçip dinlemiştik. Müzik zevklerimiz çok benziyordu cidden.
B: Ee, sen ne işle meşgulsün Melisciğim ?
M : Ben Tercüman'ım. Yani Tercümandım. Mert'in globale açılan bir tekstil şirketi var. Çoğu zaman moda haftalarında modeller ve yapımcılar arasında iletişim kolaylığı için ben de gidiyordum. Ancak bu saatten sonra işsizim gibi duruyor. Yakına Yakına iş arayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bilmiş , barış alper yılmaz
Fanfiction"Barış ile aramızda hiçbir şey yok, onu sevmiyorum ve hiçbir zamanda sevmeyeceğim. Beni rahat bırak."