Bu bölümün tamamı mektuplardan oluşmaktadır.
İyi okumalar ve oy vermeyi unutmayın !
02/01/2022
Bugün kendime yeniden Bir söz verdim. Sana karşı içimde ne varsa yakıp kül etmeyi istedim.
Her zamanki gibi.
Biliyorum sende Her şey bitti. Nasıl bitti ? Ne zaman bitti bilmiyorum ama bitmiş bir şekilde.
Çünkü sen beni severdin.
Eskiden.
Bana kıyamazdın.
Eskiden.
Benim hakkımda öyle konuşmazdın sen. Sen sen değilsin, benim aşık olduğum başka birisi.
Uzay... Sen bana bugün ilk defa canımı yakmaktanda öteye gittin.
Bana bir zavvallıymışım gibi davrandın.
Öyleymişim senin gözünde.
Sitenin havuzunda tek başıma yüzerken geldin.
Yanında Bir kızla.
Beraber yüzdünüz, beraber güldünüz.
Karşımda deli dolu flörtlerinizi izlemek...
Bir bıçak elindeki, acımasızca kalbime geçirdin. Yerden oluk oluk akan kan varken sen gitmeyi seçtin..
Kayla/ ruhu ölen biri
◇
08/01/2022
Bugün kulaklarımda duyduğum sözler. Tek tek gerçek olmamasını diledim.
Zehirdi.
Dudaklarından çıkan sözler birer zehirdi.
Cem'e konuşuyordun. Sorun onunla konuşman değildi. Sorun beni istememen, beni görmekten bu kadar nefret içinde bahsetmem.
Öncelikle bilmeni isterim ki; ben senin karşına bilhassa çıkmıyordum. Hayat bizi bir şekilde karşılaştırıyordu.
Kütüphanede, spor salonunda, öylesine gittiğim bir partide.
Kaderin cilvesimi denir bu duruma?
Sen söyle.
Kayla / ruhu ölen biri
◇
16/02/2022
Yine sana yazarken buluyorum kendimi. Yazma Kayla! Diyor kafamdaki ses.
Onun hiç bir zaman okumayacağını bildiğin o mektupları ağlayarak yazma!
Bugün bana mesaj attın. Sarhoştun. Beni özlediğini içeren bir mesaj. Kendimi kaptırmamak için çok uğraş verdim içimde. En sonunda o akşam kendimi attım dışarı.
Sen emindin, geleceğimden.
Nede olsa Uzay çağırır Kayla gider. Bu oyunun kuralı böyleydi değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIÇAK VE YARABANDI
Genç Kurguİki genç aşık. İki yaralı kalp lakin biri katil biri maktül. Kayla, ilk aşkı için yapamayacağı hiç bir şey yokken ihanet ile sarsılır. Geçmişin kapısı aralanıyor yavaş yavaş. Uzay Doğu; kendini kalpsiz diye nitelendiren bir genç adam. Gerçekten kalp...