Bu ficte Soobin minik olucak. İyi okumalar 💓
Yeonjun ve Soobin 2 yıldır evlilerdi. Yeonjun Soobin'i çok kıskanırdı yanında kimsenin olmasını istemezdi.
Soobin bu durumdan her ne kadar rahatsız olsada kocasına bir şey diyemiyordu.
---------------------------------------------
Soobin Yeonjun'un göğsüne kafasını koymuş kollarının arasında yatıyordu. Yeonjun ise Soobin'in saçlarını koklayarak yatıyordu.Bu güzel uykularını alarm bozmuştu. Yeonjun alarm sesiyle uyanmıştı Soobin ise Yeonjun'un kollarının arasından çıkmış ona sırtını dönmüştü.Yeonjun eliyle alarmı arıyordu. Bulamayınca küçük bir küfür savurmuştu yatakta doğrularak alarmı kapattı.
Yatağın yan tarafına baktığında biricik kocası sırtı dönük bir şekilde yatıyordu. Soobin'in yanına ilerledi onun yanağına bir öpücük bıraktı."Bebeğim hadi kalk bitanem şirkete gitmemiz gerkiyor" Soobin Yeonjun'un sesiyle birlikte uyanmıştı.
Yarı açık gözleriyle Yeonjun'a bakıyordu Soobin. Dudaklarını büzdü "Yeonjun şirketin sahibi sen değilmisin geç gitsen kimse bir şey demez lütfen biraz daha uyuyalım"
Yeonjun Soobin'in bu tatlı haline gülümsedi ve Soobin'in büzdüğü dudaklarına bir öpücük bıraktı. "Olmaz bebeğim bugün şirkete önemli adamlar gelecek onlarla toplantı yapacağim"
"Aishh toplantını sen yap bana gerek yok lütfen biraz daha uyumama izin ver." soobin Yeonjun'a sırtını döndü ve yatmaya devam etti.
"Ahh bebeğim neden bu kadar uykucusun"
"nedenmi? Benimle 3 defa aralıksız seviştiğin için olabilirmi kıçım hala acıyor"
"Tamam bugün sana izin vericem ama bir şartla"
"Neymiş o şartın"
"Akşam gelince o mini eteğini giyiceksin"
"Yeonjun akşam yaptın zaten sana yetmezmi"
"Birdaha istiyorum olamazmı?"
"Olamaz"
"Nedenmiş o"
"Kıç benim değili mi kardeşim izin vermiyorum"
"O kıçın sahibi yanlızca senin değil Kim Soobin (Bu ficte Yeonjun'un soy adı kim olucak MSMDKDKDK) unutmaki benim soy ismimi taşıyorsun"
"Hala hala yok öyle şey ben izin vermiyorum""Öyleyse çabucak kalkıyorsun hazırlanıyorsun ve doğruca şirkete gidiyorsun"
"Hayırrrr Yeonjun lütfen kalçam bu kadar acırken nasıl çalışabilirim."
"Çok mu acıyor?"
"Evet öküz gibiydin yırtıldı sanki amk"
yeonjun Soobin'in ağzına yavaşça vurdu ve yataktan kalktı dolabından elbise çıkarıp giyinmeye başladı.
"Tamam tamam sen kazandın bugün dinlen ama akşam o etek giyelecek"
"Ama Yeonjun kalçam acırken ben nasıl yapabilirim"
yeonjun Soobin'in yanına ilerledi yatağın yanındaki dolaptan bir krem çıkrdı. Soobin'in üstündeki çarşafı açtı. Soobin'in bacaklarını açtı ve kızarmış deliğine kremi sürdü."Bugün altına birşey giyinme ve her acıdığında kendine bu kremi sür eğer çok acırsa canın beni ara bir tanem. şimdi sana kahvaltı getireceğim"
"Tamam"
yeonjun Soobin'in dudağından öptü hemen elini yıkadı aşağı inip ilk önce kendi kahvaltısını yaptı ardından Soobin'e kahvlatı hazırladı.
Elinde tepsiyle birlikte Yukarı çıktı küçük beden yatakta uyuyordu Yeonjun onu görünce gülümsemişti. Hemen yanına ilerledi tepsiyi dolabın üstüne koyup Soobin'in yüzüne bakmak için eğilmişti.
Soobin'in yüzü gerçekten kusursuzdu çekik gözleri, minicik burnu ve Yeonjun'un en sevdiği yer o dolgun dudakları gerçekten çok güzeldi tombul yanaklarına her baktığında ısırası geliyordu.
Soobin'in dudağından öptü. Öptüğünde Soobin gözlerini açmıştı ve ona gülümsemişti.
"Hadi kahvaltını yap""Tamam"
Soobin kahvaltısını yapmıştı Yeonjun tepsiyi hemen almış ve mutfağa koymuştu.
Yeonjun arabasına doğru ilerlemişti arabasına binmiş ve şirketine doğru sürmüştü.
Soobin ise yatakta dinlenirken ne kadar pis olduğunu farketti kalçasının ağrısı krem sayesinde geçmişti ondan dolayı yataktan hemen kalkmıştı banyoya ilerleyip küvetine suyu doldurmuştu. İçine girdi iki elini yanına attı ve banyonun keyfini çıkardı
Banyosu bittikten sonra rahat olamsı için altına mini bir etek onun üstünede bir sweatshirt giyinmişti.
Hemen yatağından çarşaflarını değiştirdi. Mutfağa gidip kendine abur cubur tabağı yaptı yatağına geri girdi Yeonjun'un laptopunu aldı ve kendine film seçip izlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~
FanfictionYeonjun: O adama niye o kadar yakındın Kim Soobin!!! Soobin: Yeonjun lütfen şu kıskançlığını bir kenara at Yeonjun: KES SESİNİ... eve git Ficin Yeonbin versiyonunu yazmama izin veren @xxx_BadTrip e çok teşekkür ederim 💓