28

108 11 0
                                    

3 Ay Sonra

Soobin yine bir mide bulantısıyla lavaboya koşmuş içindeki bütün herşeyi çıkarmıştı. Yatağına geri gitmek için kalkmıştı ama keskin bir baş dönmesiyle geri yerine oturmuştu.

Son bir kaç haftadòr midesi böyle bulanıyordu. Yeonjun her ne kadar doktora gitmesini istesede o inatla gitmiyordu. Bugün kendini iyi hissetmediği için evde kalmış şirkete gitmemişti.

Oturduğu yerden geri kalkmaya çalışsa da başaramamıştı.

"Minho!"

Minho Yeonjun'un güvenliklerindendi.

İsmini duyunca hemen banyoya Soobin'in yanına gelmişti. Yerdeki bedeni görünce hemen yanına gelip Soobin'i kaldırmış be yatağına götürüp onu yatırmıştı. hemen çekmeceyi açıp ilaçları çıkarmış ve bir bardak su koymuştu. Soobin yatakta dikleşerek ilacı ağzına atmış ve sudan içmişti.

"Minho bana hamilelik testi getirir misin"

Soobin pek emin değildi ama olma ihtimalı vardı. Çünkü Yeonjun herzaman onla sevişir olmuştu. Minho kafasını olumlu anlamda sallamıştı.

"Yeonjun a birşey söyleme"

Dedi giden bedenin arkasından Kafasını geri yastığa koymuş ve içinden binlerce defa dua etmişti bir bebeği olmasını çok istiyordu.

Banyonun içinde bir sağ bir sola
gidiyordu Soobin. Testin sonucu 5 dakikaya çıkması gerekiyordu. Telefondaki alarm çaldığında hemen telfonundaki alarmı kapatmıştı. Gözlerini kapatarak testi titreyen elleriyle almıştı.Yavaşça gözlerini açmış ce iki çift çizgiyi görünce mutluluktan bir göz yaşı düşmüştü. Ağzı açık kalmış ve şaşkınlıktan ne yapacağını şaşırmıştı. Bir kaç dakika daha öyle durmuştu. Aniden gülmeye başlamıştı. Kendini çok mutlu hissediyordu. Ellerini karnına koymuş ve orayı okşamaya başlamıştı.

"Merhaba küçüğüm"

Dedi mutluluktan ağlamaya başlamıştı.

Banyodan çıktığında Minho ona bakmıştı. Oda merak etmişti. Soobin elindekini Minho ya göstermişti. Oda aynı Soobin gibi durmuş ardından yüzünde güzel bir gülümseme oluşmuştu.

"Tebrik ederim efendim"

"Teşekkür ederim Minho ama bana efendim deme."

Minho kafasını sallamıştı.

"Ailenize haber vericekmisiniz"

"Yeonjun'a gösterdikten Sonra vereceğim"

Minho yine kafa sallamıştı. Soobin ise yine başı döndüğünü hissetmiş ve yatağına ilerlemişti. Tabii Minho ona yardım etmişti. Soobin yatağa girdiğinde elindeki testi çekmecesine koymuştu. Sonra üstünü iyice örtmüş elini karnına koymuş ve gözlerini kapatmış.

Gözlerini kapatınca Minho da odadan çıkmıştı.

Sizi birazcık(!) bekletmiş olabilirim özür dilerim😔💓

Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin