Yeonjun bir yandan dolgun kalçayı sıkıyor diğer taraftanda Soobin'in alt dudağını emiyordu.
Soobin ise inlememek için Yeonjun'un kaslı kolunu sıkıyordu.
"Yeonjun dur"
"Şuan durucak gibimi gözüküyorum"
Yeonjun Soobin'in elini tuttu kasıklarının üstüne minik eli yerleştirdi.
Soobin elinin üstündeki şişmiş alete şaşırdı. Şimdidenmi Soobin'i arzulamıştı.
"bu durumda seni nasıl bırakabilirim"
Minik beden şımarık bir şekilde gülümsemişti.
"Babacık benimi istiyor"
Demişti Soobin elini Yeonjun'un göğsüne hayali daireler çizerken. Yeonjun un sızlayan alet Soobinin sözleriyle daha fazla sızlamaya başlamıştı.
"Babacık bebeğini istiyor"
Dedi Yeonjun Soobinin üstüne çıkarken.
Soobin ellerini Yeonjun'un boynuna dolamıştı. Daha yeni Yeonjun'u istemiyordu ama şuan herşeyden çok istiyordu.
Yeonjun'un dolgun dudaklarını kendi dolgun dudaklarının arasında ezmeye başlamıştı. Ayaklarını büyük bedenin beline sarmış kendine bastırıyordu.
Yeonjun altındaki arsız bedene gülümsemişti.
Soobin ince dudakları öperken Yeonjun geri çekilmişti. Hemen üstünü çıkarmış Soobin belirli olan baklavalara bakmış eliyle tek tek üstünde gezmeye başlamıştı.
Yeonjun Soobin'i kaldırmış onunda üstündeki elbiseyi çıkarıp gelişi güzel bir şekilde atmıştı.
"Kemerin varmı bebeğim"
Soobin yüzünü buruşturmuştu. Eğer kemer verirse Yeonjun a dokunamayacağı anlama geliyordu.
"Ama Junnie ben sana dokunmak istiyorum"
"Hayır birtanem. Şuan ipler benim elimde. Kemerlerin nerde"
Soobin mızmızlanmaya başlamıştı. Ama Yeonjun onu dinlemedi dolaba ilerleyip kemer aramıştı. Bulduğu kemerle Soobin'e doğru dönüp elinde sallamıştı.
"Getir elini"
Soobin ellerini Yeonjun'un önüne getirmişti. Yeonjun hemen minik elleri bağlayıp Soobin'in kafasını üzerinde tutmuştu.
Soobin ayaklarını kaldırmıştı.
"Soymayacakmısın beni babacık~"
Yeonjun yüzüne piç gülümsemesini takmış ardından Soobin'in pijamasını ve boksırını çıkarmıştı. Kendininkinide aynı şekilde çıkarmıştı.
Yeonjun Soobin'in bacaklarının arasına girmişti. Geri dolgun dudaklara yönelmiş ve güzelce öpmeye başlamıştı. Yavaş yavaş aşağılara doğru inmişti. Pürüzsüz boyuna gelmiş ilk önce ısırmış ardından emmeye başlamıştı. Her yerini emdiğinden emin olunca daha da aşağılara inmişti.
Soobin'in bir göğüsünü emerken diğerinide eliyle sıkıyor du. Kafasını Soobin'e baktığında inlememek için kendini sıktığını görmüştü. Dahada aşağıya inerken Soobin'in aletinin üstünde durmuştu.
Eline alarak yavaşça okşamıştı. Soobin dudaklarını ısırmıştı. Ama dayanamamış ve inlemişti.
"Ahh-mhhh"
Yeonjun elinde olan aletin ucuna küçük bir öpücük kondurmuştu. Sonra yavaşça ağzına almaya başlamıştı. Soobin kesik kesik inlemeye başlamıştı. Her ne kadar Ailesi duymasın diye çaba sarf etsede yapamıyordu. Aleti sızlamaya başlamıştı.
Yeonjun ağzındaki aleti daha hızlı emmeye başlamıştı. Soobin geleceğini anlamıştı kafasını geri atmıştı. Bir anda Yeonjun'un ağzına boşalmıştı. Yeonjun ağzında tuttuğu menileri Soobin'in ağzına götürmüş oraya aktarmıştı.
"Bu kadar hızlımı boşaldın bebeğim"
"Ü-üzgünüm tutam- mhhhh"
Yeonjun bir parmağını Soobin'in deliğine sokmuştu. Yavaşça hareket ettirmişti. İkinci parmağını da deliğe göndermiş ve hızlıca hareket ettirmeye başlamıştı. Soobin'i n dudaklarına geri kapanmıştı.
Soobin başının üstündeki ellerini Yeonjun'un boynuna atacakken Yeonjun tek eliyle geri tutmuştu.
"Bu eller burada kalacak"
Soobin kafasını sallamıştı.
Yeonjun ellerini daha hızlandırmıştı. Soobin'in inlememsi için dudaklarını emiyordu. Elleri makas haraketleri yapmış ve iyice genişletmişti.
Geri doğrulmuş ve penisini geniş deliğe konumlandırmıştı.
"Babacık canını yakabilir"
Yavaşça penisini deliğe sokmaya başlamıştı. Soobin yine elini aşağıya indirecekken Yeonjun tutmuştu.
"Sakın dedim"
Soobin geri kaldırmış elini ama Yeonjun hiç bırakmamıştı. Aletinin hepsini deliğine sokmuştu.
"AHHmm"
Yeonjun hemen dudaklarıyla Soobin'i susturmuştu. Soobin'in alışmasını beklemişti. Soobin alıştığını belli etmek için Yeonjun'un dudağını ısırmıştı ama Yeonjun geri çekilmiş Soobin'in yüzüne bakmıştı.
"Hareket etmelimiyim"
"Hadi Yeonjun har-hareket et"
"Hımm bu çok sıkıcı. Daha deminki Soobin nerde arsız olan. Babacığım diye yalvaran"
"Babacığım l-lütfen"
Yeonjun sırıtmıştı. Yavaşça hareket etmiş ama yavaşça. Soobin delirmek üzereydi deli gibi hızlanmasını istiyordu ama Yeonjun hızlanmıyordu.
"H-hadi babacık hızlan"
Yeonjun her babacık kelimesini duyunca yavaşça hızlanmaya başlıyordu.
"B-babacık lütfen hızlan lütfen bebeğin zor durumda"
Yeonjun hızlanmaya başlamıştı. İyice hızlandığında Soobin bayılacakmış gibi hissetti. Yeonjun'un kasıkları Soobin'in zevkten ıslanmış kalçalarına değince ıslak sesler bırakıyordu.
Yeonjun bir kaç vuruş ardından geleceğini hissetmişti.
"Babacık geliyor ihmm"
Dahada hızlanıp vuruşlarını arttırmış ve ardından Soobin'in içine boşalmıştı. Soobin de aynı şekilde karnının üstüne boşalmıştı. Kendini hemen yana atmıştı. İkiside derin nefesler alıyordu. Yeonjun Soobin'in elindeki kemeri çözmüş ve bir yere fırlatmıştı. Elleri serbest kalan Soobin kollarını Yeonjun'un boynuna dolamıştı. Yeonjun Soobin'in ince belinden tutmuş ve kendine faha fazla çekmişti.
"Çok güzeldin birtanem"
Soobin gülümsemiş ve kafasını Yeonjun'un kaslı göğüsüne koyarak kendini uykuya bırakmıştı. Yeonjun Soobin'in kafasına öpücükler bırakmış ardından oda kendini uykunun kollarına bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~
Hayran KurguYeonjun: O adama niye o kadar yakındın Kim Soobin!!! Soobin: Yeonjun lütfen şu kıskançlığını bir kenara at Yeonjun: KES SESİNİ... eve git Ficin Yeonbin versiyonunu yazmama izin veren @xxx_BadTrip e çok teşekkür ederim 💓