Yeonjun telefonun alarm sesiyle uyanmıştı. Yanında olan telefonu hemen alıp kapattı. Yatağından doğrularak banyoya ilerledi. Günlük rutinini yaptıktan sonra elbise dolabına ilerledi. Günlük bir şeyler giymişti.
Aşağıya inip kendine güzel bir kahvaltı hazırlamıştı. Kahvaltısı bittikten sonra hemen dışarı çıkıp arabasına binmişti. Biran önce şirkete gidip Soobinle konuşmak istiyordu.
Şirkete gelmiş arabasını garaja park etmişti.
İçeri girdiğinde nerdeyse bütün çalışanlar ona 'günaydın' demişti.
Asansöre binmiş ve Soobinin ofisine gitmişti. Kapının önünse durdu derin bir nefes alıp kapıyı tıkladı. İçerden 'gir' sesini duyunca hemen girmişti.
Soobinin yüzüne bakmış göz altları mor olmuş ve gözlerinin içi kıpkırmızıydı. Uyumamış ve ağlamıştı.
Hemen kapıyı kitlemişti.
(Soobinin ofisi)
Soobin ilk Yeonjun u gördüğünde şaşırmış ardından hemen kalkıp yanına gitmişti. Ellerini boynuna sarmıştı kafasını boynuna gömmüş derince kokusunu içine çekmişti.
Yeonjun da ellerini Soobin in ince beline sarmış onu kendine daha Fazla çekmişti. Kafasını Soobin in boynuna gömmüştü
"Yeonjun ben söylediklerim için özür dilerim cidden öyle demek istemedim. Seni her ne olursa olsun çok sevdiğimi biliyorsun sadece koca bir aptalım"
Soobin Ağlamaya başlamıştı.
"Şhhh bebeğim gel buraya ağlama"
Yeonjun Soobini kucağına almış koltuğa oturmuştu. Soobin Yeonjun un kucağına iyice sokulmuştu derin nefesler alıyordu.
Yeonjun önünde olan sarı saçları öpüyordu.
"Bebeğim daha iyimisin"
"Hıhı"
Yeonjun burnunu bir kez çekmişti ardından kafasını boyundan kaldırmış Yeonjun un dudaklarına bir buse kondurmuştu.
Yeonjun ince bele masaj yapmaya başlamıştı.
Soobin ise iki elinide Yeonjun un yanağını okşuyordu.
"dün seni odamda hiçbişey demeden bıraktığım için üzgünüm"
"Seni aradım ama bulamadım nereye gittin Yeonjun"
"B-ben artık tedavi görüyorum yani psikoloğa gidiyorum kıskançlığımı bırakıp iyi bir aile olalım diye"
Soobin duyduğu sözlerle gözleri yine dolmuştu. Kocası onun için tedavi görüyordu hoşuna gitmişti.
Ellerini indirip Yeonjun un boyuna geri sarmıştı.
"Teşekkür ederim Yeonjun seni gerçekten çok seviyorum"
"Bende seni çok seviyorum bebeğim"
Yeonjun da Soobinin boynuna öpücüklerini dizmeye başlamıştı.
"Soobin-shi hani sana bebek yapalım mı dediğinde sende olur demiştin onu yapalım mı."
"Olur Yeonjun"
Yeonjun sevinçle Soobinin dudaklarını öpmeye başlamıştı. İlk önce alt dudağını iyice emip ısırmış ardından üst dudağada aynısını yapmıştı.
Soobin ısırmalara karşı odaya sesli bir inleme bırkamıştı. Ağzı açılınca Yeonjun dilini Soobinin ağzının içine göndermişti. Soobin Yeonjun un dilini iyice emiyor bi yandanda kalçasını Yeonjun un üyesine sürtüyordu.
Yeonjun Soobin in kalçasını tutmuş orayı sıkmaya başlamıştı.İlk çekilen Soobin olmuştu.
"N'oldu meleğim"
"Yeonjun şirketteyiz aniden kapı açarlar"
"Kapıyı kitledim bitanem birşey olmaz. Hem şirket benim onlara ne"
"Hayır Yeonjun burda olmaz lütfen"
"Tamam tamam ama yine yapacağız tamam mı"
"Tamam"
Soobin Yeonjun un kucağından kalkıcakken Yeonjun un kolları buna izin vermemişti.
"Hayır biraz daha böyle kalalım"
Soobin sırıtmıştı. Kafasını Yeonjun un omzuna koymuştu.
Dün gece ağlamaktan hiç uyuyamadığı İçin gözleri kapanmaya başlamıştı.
"Yeonjun biraz uyusam rahatsız olmazsın değilmi"
"Rahatsız olmam bitanem istediğin gibi uyuyabilirsin"
Soobin kafasını olumlu anlamda sallamış ve kendini uykunun kollarına bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~
FanfictionYeonjun: O adama niye o kadar yakındın Kim Soobin!!! Soobin: Yeonjun lütfen şu kıskançlığını bir kenara at Yeonjun: KES SESİNİ... eve git Ficin Yeonbin versiyonunu yazmama izin veren @xxx_BadTrip e çok teşekkür ederim 💓