19

118 16 4
                                    

Yeonjun, Soobin gittikten sonra yüzü düşmüştü. Onun soğuk davranışları moralini bozmuştu.

Oturduğu koltukta daha fazla yayılmıştı. Gözlerini kapatmış Soobin'e evlilik teklifi ettiği günü düşünüyordu.


𝐘𝐞𝐨𝐧𝐣𝐮𝐧'𝐮𝐧 𝐒𝐨𝐨𝐛𝐢𝐧'𝐞 𝐞𝐯𝐥𝐞𝐧𝐦𝐞 𝐭𝐞𝐤𝐥𝐢𝐟𝐢 𝐞𝐭𝐭𝐢𝐠̆𝐢 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧

Yeonjun Soobin ile 6 aydır sevgiliydi. Ona istediği herşeyi yapıyor alıyordu. Hatta Soobin'in ailesiyle bile tanışmıştı.

Kendi ailesine Soobin'i tanıtmıştı annesi Soobini çok beğenmiş ama babası Soobini hiç sevmemişti.

Yeonjun Soobin'e evlenme teklifi edeciğini ailesine anlatmıştı. annesi oğlunu tebrik etmiş babası ise herzamanki soğuk davranışıyla oğlunun üstüne gelmişti.

'Bu aşkta neyin nesi Kim Yeonjun işine odaklanmalısın aşka değil. SANA BOŞ BOŞUNAMI ŞİRKET VERDİM HAA

'Baba lütfen işime odaklanacağım şirketi hep birinci sırada tutacağım bana güven.

'Eğer şirket birinci sıradan sırf senin aşkın yüzünden düşerse o zaman şirketi elinden alırım beş kuruş para vermem. Birdahada yüzümüzü görmene izin vermem

Yeonjun derince yutkunmuştu. korkmuştu. Ya başaramazsa diye korkmuştu. Ama yapmak zorundaydı Soobin için şirketi birinci sırada tutmak zorundaydı.

'Merak etme baba yüzünü kara çıkarmayacağım

Babasından izin isteyerek kalkmış odasına gidecekken geri yaşlı adamın sesini duymuştu.

'Yeonjun'

Yeonjun babasına geri dönmüştü.

'Efendim

Ellerini önüne koymuş başını eğmişti.'Sakın ucuz ve çirkin bir yüzük alayım deme. En pahalısından ve en gösterişlisinden al. Haberlerde cimrilik yapmış demesinler.'

Yeonjun kafasını kaldırmış birbiriyle bakışmışlardı. Babasına güzel bir gülümseme sunmuştu.

Babası ise eliyle git işareti yapmıştı.

Yeonjun hemen odasına gecmiş kendini hemen yatağa atmıştı. Heyecandan uyuyamıyordu.

Sabah olduğunda Yeonjun hemen kalkmış kahvaltı masasına inmişti. Babası şirkete erkenden gittiği için içi rahattı.

Önünde olan güzel yemekleri aceleyle yiyiyordu.

'Oğlum yavaş ye boğulucaksın'

'Boğolmom onne'

Ağzı dolu bir sekilde konuşurken masadaki herkes gülmüştü -annesi abisi ve yengesi-

'Bari ağzındakilerini bitirip öyle konuşsaydın

Yeonjun ağzındakilerini yutmuş annesine kafa sallamıştı.

'Ne zaman yüzük almaya çıkacaksın' demişti abisi

'Hemen şimdi kahvaltımı bitirdiğimde ve abi yengemide yanınmda götürebilirmiyim

'Neden benim karımı götürüyorsun?'

"Abi Kadınlar her zaman güzel şeyler seçerler. Hem benim yengemin tercihleri en güzeli

'Teşekkürler Yeonjun'

Yeonjun yengesine gülümsemişti yengesinde ona karşılık olarak güzel gülümsemesini sunmuştu.

'İyi peki gidin'

Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin