30

99 12 0
                                    

Yeonjun ve Soobin doktora gitmişler ve şuanda minik bebeklerinin kalp atışlarını dinliyorlardı.

"Çok güzel"

Dedi Yeonjun büyülenmiş bir şekilde Soobin de kafasını sallamıştı.

Doktor elindeki aleti Soobin'in karnından çekmiş onları büyüleyen ses gittikten sonra ikili gerçek dünyaya dönmüşlerdi.

"Dediğim gibi bebek şuan iki aylık bir ay sonra cinsiyeti belli olucak ve kalp atışları dahada net olacak."

İkiside kafa sallamışlardı. Doktor peçete koparıp Yeonjun'a uzatmıştı. Yeonjun hemen peçeteyi alıp Soobin'in karnını silmiş ardından Soobin'in kalkmasına yardım etmişti.

"Yeonjun daha bebek iki aylık tek başımada kalkabilirim"

"Olsun aşkım bundan sonra herşeyinde ben yardım edeceğim"

"Yandık desene"

Sessizce söylemişti ama Yeonjun çoktan duymuştu. Dolgun dudaklara küçük bir öpücük bırakmıştı. O arada doktor bebeklerin fotoğrafını çıkarıp uzatmıştı. Soobin hemen doktordan alıp incelemeye başlamıştı. Zaten daha yeni bakmıştı ama o yine bakmak istiyordu.

Araba yolculuğundan sonra sonunda ece gelmişlerdi. Kendilerini koltuğa atmışlardı.

"Ailemize ve arkadaşlarımıza haber vermeliyiz."

"Sonra söyleriz"

Yeonjun kollarını Soobin'e dolayıp kendine çekmişti.

"Hayır Yeonjun şimdi söyleyelim"

"Of of tamam söyleriz"

İkili telefonlarına uzanmış bütün herkese heyecanlı haberi vermişlerdi. Nerdeyse herkes çığlık atmış kulakları sağır etmişlerdi. Sadece bir kişiyi armamıştı Yeonjun.Ailesini.

"Yeonjun ailenide aramalısın"

"Hiç istemiyorum"

"Hadi ama senin aileninde bilme hakkı var"

"Tamam anneme söylerim o zaten herkese haber verir"

"Ama-"

"Lütfen aşkım babamla konuşmak istemiyorum. ailediki herkesle konuşursam babamla konuşmazsam beni rezil eder"

Soobin kafasını sallamış ve susmuştu. Yeonjun telefonundan annesini aramış ve bebek haberini ruhsuz gibi vermişti. Annesi heyecanla konuşurken Yeonjun da soğuk sesle cevap veriyordu. Ailesini seviyordu ama babası sağ olsun kendi ailesindende soğutmuştu.

Telefonu kapatıp masaya atmıştı. Soobin onun üzüldüğünü anlamıştı. Yeonjun'un göğsüne kafasını uzatmış yatar pozisyona gelmişti. Kemikli eli karnının üstüne koymuştu. Yeonjun geri gelen mutluluğuyla karnı okşamıştı.

6 ay sonra

Günler su gibi geçip gitmişti Soobin ilk başlarda zorlansada Yeonjun onun yanında durmuştu. Ondan dolayı acısını unutmuştu. 1 ay sonra doğumu olucaktı Soobin'in. küçük kızını ve oğlunu dünyaya getirecekti. Evet Soobin ikiz hamileydi. İlk kontrolde küçük bebekleri diğer kardeşinin arkasında saklanmıştı. 4 aylıkken görmüşlerdi. Yaramaz kızını.İkiz olucağını duyunca ikiside ilk günkü gibi sevinmişlerdi. Soobin şişmiş karnın okşarken Yeonjun banyodan yeni çıkmış altına sadece baksır ını giymişti. Yatakta uzanan eşinin yanına geçmişti. Kemikli ellerini küçük tonbul ellerin üstüne koymuş birlikte bebeklerine dokunmaya başlamışlardı.

Sanki bebekler onları hissetmiş gibi büyük karnı yumruklamışlardı. İkiside hissedince yüzlerinde güzel gülümsemeleri belirmişti. Yeonjun elini çekmeden kafasını karına hizalayıp minik öpücüklerini bırakmıştı. Kafasını geri kaldırıp büyük bebeğinin dudağından öpmeye başlamıştı. Dolgun dudakları kendi ince dudakları arasında eziyordu.

Nefesleri tükenince ikiside geri çekildi. Yeonjun bebeğini kendine çekip güzel kokusunu ciğerlerine doldurmuştu.

"Umarım kızımız senin gibi güzel olsun"

"Oğlumuzda senin gibi yakışıklı olsun"

Yeonjun Soobin'in kafasına bir sürü öpücüğünü koyuyordu karnınıda okşuyordu. Bu Soobin'in en sevdiği şeydi çünkü böyle kendini rahat hissediyordu ve hemen mayışmasını sağlıyordu. Aynı şuan olduğu gibi.

Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin