Soobin ve Yeonjun mutfakta oturmuş pastalarını yiyiyorlardı.
Soobin'in telefonunun bildirim sesiyle ikisininde gözü oraya takılmıştı.
Soobin telefonunu açtı gördüğü isimle gülümsemişti mesaj atan kişi Beomgyu idi..
Telefonundan isme tıkladı ve Beomgyu'nun attığı mesajı okudu okuduğunda yüzü düşmüştü
"Soobin dışarı çıkalımmı hava çok güzel"
Soobin sabahki soracağı soruyu Beomgyu söylemişti ama Yeonjun ona izin vermemişti Soobin yine sormak istesede yine aynı şey olucaktı Yeonjun sinirlenecekti.
"Kim mesaj attı"
"Arkadaşım"
"Hangisi"Yeonjun elindeki çatalı bırakmış Soobin'in gözlerinin içine bakıyordu.
"Beomgyu"
Yeonjun duyduğu isimle sinirlenmişti. Kaşlarını çatıp Dilini yanağına bastırıyordu.
"Ne diyiyor"
"Boşver"
"Soobin sana soru sordum ne diyiyor cevabını versene"
"D-dışarı çıkalımmı diyiyor"
Soobin'in sesi titremiş ve kekelemişti çünkü Yeonjun çok sert bakıyordu.
"Sen ne dedin"
"Daha bişey demedim"
"hayır de"
"Yeonjun n'olur gits-"
"Sana hayır dedim sabahta aynı şeyi söyledim hayır gitmeyeceksin."
Soobin kaşlarını çattı.
"NEDENMİŞ O arkadaşım değilmi istediğim yere giderim"
Yeonjun gözlerini kocaman açtı dudağının kenarı kıvrıldı.
"Bak bak sen bana cevap vermelerde başlamış"
"Veremezmiyim sen kimsin ki sana cevap vermiyeceğim"
"BEN SENİN KOCANIM KİM SOOBİN HATIRLATAYIM"
"kocamsın diye senin istediğini yapmak zorunda değilim istediğim yere giderim istediğim kişiyle görüşürüm sanane"
Soobin içini tamamen dökmüş ve rahatlamıştı.
"Demek öyle"Yeonjun ayağa kalkmış Soobin'in yanına ilerlemişti. Soobin yutkunmuştu.
Yeonjun Soobin'in yanına gelmiş kolundan sıkıca tutup Soobin'i üst kata odalarına getirmişti.
"Y-Yeonjun bırak acıtıyorsun"
Yeonjun Soobin'in kolunu bırakmış onu yatağa atmıştı.
"Bugün Burda kalacaksın hiç bir yere gitmeyeceksin"
Yeonjun odadan çıktı ve kapıyı kitlemişti. Soobin zor tuttuğu göz yaşlarını bırakmış ağlıyordu.
Kocasının ona böyle davranması hoşuna gitmiyordu onla boşanmak istesede vaz geçiyordu.
Soobin koluna bakmıştı kolu kızarmıştı Yeonjun gerçekten ona sert davranmıştı.
Çarşafın altına girmiş kendini minicik yapmış ağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~
أدب الهواةYeonjun: O adama niye o kadar yakındın Kim Soobin!!! Soobin: Yeonjun lütfen şu kıskançlığını bir kenara at Yeonjun: KES SESİNİ... eve git Ficin Yeonbin versiyonunu yazmama izin veren @xxx_BadTrip e çok teşekkür ederim 💓