Soobin Yeonjun'un yanına gelmişti Yeonjun kafasını dosyadan kaldırmış önünde duran minik bebeğine bakıyordu.
Soobin'i görür görmez ciddi olduğu suratı biraz da olsun gitmişti.
"Bay Kim beni dinli-"
Yeonjun elini lisaya 'dur' anlamında kaldırmıştı. Lisada bunu anlamış olucakki susmuştu ve Soobin'e bakmıştı.
Yeonjun elini geri indirmiş Soobin'in açık olan düğmelerine bakmıştı. Yeonjun'a göre çok açıkta bırakmıştı.
"Yeonjun bu elbise çizimine karar veremiyorun. Sence eteğinin boyu uzun mu olsun yoksa kısamı. Uzun olsa yırtmaç ekleyeyimmi yada dekoltesi açık olsunmu offf karar veremiyorum lütfen bana yardım et"
Soobin sahte siniri ve kafa karışıklıkta güzel bir rol oynamıştı kendi kendine gurur duyuyordu.
"Üzgünüm ama Kim bey bu çizimi bitirmesi gerekiyor. Onu değil"
Soobin ona cevap veren kızın yüzüne alaycı bir bakış atıp bir elini beline koymuştu.
"Sana sorduğumu hatırlamıyorum"
Yeonjun Soobin'insinirlendiğini anlamıştı.
"Bay Kim'in asistanı benim-"
"Asistanısın diye kararları sen mi veriyorsun."
Lisada sinirlenmişti ikiside birbirlerini öldürecekmiş gibi bakıyorlardı.
Soobin kafasını lisadan çevirmiş Yeonjun a bakmıştı.
"Yeonjun ilk önce bu dosyayı halledecek"
Bu söz karşısında Soobin kafasını yine lisaya çevirmişti.
"Hayır benimkini halledecek öyle değilmi Yeonjun"
Soobin Yeonjun'a sinirli bakışlarını atıyordu. Yeonjun bu bakışlar altında durmak istememişti.
"Tamam Soobin'inkini yapayım sonra buna devam ederiz"
"Ama Kim bey 3 tane daha var bunun gibi dosya yarına kadar yetiştiremezsiniz"
"Olsun sabahlama yaparım"
Lisa ağzı açık kalmıştı Soobin ise memnun bir şekilde gülümsemişti.
"Hadi benim odama geçelim"
"Tamam"
Yeonjun önden gitmişti Soobinde onun arkasından ilerlemişti.
Ofise geldiklerinde Yeonjun Soobin'in girmesini beklemişti. Soobin içeri girdiğinde Yeonjun ardından kapıyı kapattı.
Yeonjun Soobin'e döndü.
"Bu halin ne?!"
Yeonjunun kaşları çatılmıştı. Soobin'in üstündeki kıyafet hem açık hemde dardı.
"Ne varmış halimde?"
Yeonjun alay edermiş gibi kahkaha attı.
"Ne mi varmış baksana pantolonunun darlığına kalçalarını ortaya çıkarmış. Gömleğininde düğmelerini kapat vücudunu ortaya çıkarıyor"
"Çirkin olmuşum yani bunu öylede söyleye bilirdin"
Soobin kafasını yere eğmişti. Yeonjun karşısındaki başını eğmiş küçük meleğine bakmıştı. Ona kızmaya kıyamıyordu. Hemen pişman oluyordu.
"Bebeğim öyle demek istemedim. Yani vücudun çok seksi herkes sana aç gözlerle bakıyor ve bu beni sinir ediyor"
Soobin kafasını geri ona kaldırmıştı. Yeonjun ona gülümsemişti.
Soobin'e doğru yakınlaştı. elindeki dosyaları Soobin'den aldı masasına bıraktı. Soobinin ince beline ellerini yerleştirdi kafasını Soobinin kafasının üstüne koydu.
"Özür dikerim bitanem"
Soobin kafasını Yeonjunun kaslı göğsüne yerleştirmişti hiçbirşey demedi sadece sustu.
"Tatlım özür dilerim çok güzelsin gerçekten."
Soobin yine susmuştu.
Yeonjun bu sessizliği çok iyi biliyordu. Genelde Soobin'i sinir etse yada üzse böyle sessizleşiyordu. Bi çeşit tirip gibi birşeydi. Ama Yeonjun onu konuşturmayı bilirdi.
Büyük beden küçüğü kucağına aldı Soobin aniden havaya kalkınca şaşırmıştı.
Soobin'i masasının üstüne bıraktı onun yüzüyle aynı hizada olmak için kalçasını geriye atmıştı Yeonjun.
Soobin kısa bir şaşkınlık gerçirdikten sonra kendine gelmişti. Yeonjun la göz göze gelmemek için kafasını eğmiş parmaklarıyla oynamaya başlamıştı.
Yeonjun ellerini Soobin'in belinden hiç çekmemiş oraya masaj yapmıştı. Burnunu Soobin'in burnuna değdiriyordu.
"Diyorumki bebek yapalımmı ama hazır hissediyorsan"
İkisi iki yıldır evlilerdi ama bir çocukları yoktu. Çünkü Soobin korkuyordu Yeonjun da hazır hissettiğinde yaparız demişti. ve her seviştiklerinde koruma takıyorlardı.
"Hmm hazırmısın bir bebeğe"
Yeonjun dudaklarını küçük küçük Soobininkine değdiriyordu.
Soobin sevinemeye başlamıştı. Gülümsememek için kendini zor tutuyordu.
Yeonjun hemen doğruldu huzurlarını bozan kapının arkasındaki kişiye sinirlenmişti.
"Gel"
Kapı açıldı içeri lisa girmişti Soobin gözlerini devirdi.
"Şey bay Kim bir kaç dosyaya bakmam lazım izninizle"
"Tamam gir"
Aslında lisada onları yanlız bırakmamak için bir bahane uydurmuştu.
Lisa arka dolaba gitmiş orda dosyaları karıştırıyordu. Yeonjun ise Soobin'e geri dönmüştü.
Soobin ile göz göze gelmişlerdi. Soobin iki kolunu açmış Yeonjun u bekliyordu. Yeonjun bunu anlamıştı ve Soobinin yanına gidip birlikte birbirlerine sarılmıştılar.
Lisa ise arkası dönük olduğundan görmemişti.
"Aslında kendimi hazır hissediyorum"
Yeonjun kafasını hemen kaldırmış Soobin'in yüzüne bakıyordu.
"Gerçekten hazır mısın"
Soobin kafasını olumlu anlamda sallamıştı
Yeonjun gülümsemişti kafasını Soobin'in boynuna gömmüştü.
Sevinçten ve heyecandan ne yapacağını bilmiyordu.
Lisa bunu duyunca tam anlamıyla sinir krizi geçirecekti.
Hemen arkasını döndü lisa.
İkisini sarılmış ve Soobin'in boynunda olan Yeonjun u görünce dahada sinirlenmiş ve üzülmüştü.
Soobin kafasını kaldırmış sinirli lisayı görünce gülümsemişti.
Lisaya dilini çıkarmıştı. Lisa elini yumruk yapmış onları izliyordu.
Neydi bu şimdi Yeonjun için savaşıcaklarmıydı?.
✮
Bölümleri geç atıyorum kusura bakmayın bu aralar mental çöküşteyim
♡♥︎♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~
FanficYeonjun: O adama niye o kadar yakındın Kim Soobin!!! Soobin: Yeonjun lütfen şu kıskançlığını bir kenara at Yeonjun: KES SESİNİ... eve git Ficin Yeonbin versiyonunu yazmama izin veren @xxx_BadTrip e çok teşekkür ederim 💓