4

205 19 7
                                    

Soobin kolunda hissettiği el ile uyanmıştı. Yeonjun Soobin'in kızarmış koluna krem sürüyordu.

Soobin'in uyandığını görünce dudaklarına yaklaşıp minik bir buse kondurup geri çekildi.

"Birtanem özür dilerim canını yaktığım İçin"

Soobin kolunu Yeonjun'dan hızlıca çekti ve sırtını Yeonjun'a dönmüştü.

"Bebeğim lütfen bana küsme özür dilerim"

"Git başımdan"

Yeonjun yatağa girmiş Soobin'in belinden sarılmıştı. Soobin hemen ondan kaçmaya çalışmıştı ama Yeonjun ona izin vermemişti.

"Bırakırmısın"

"Hayır""Yeonjun git artık istemiyorum seni"

"Seni asla bırakmam Soobin"

Soobin sinirlenmiş ve herşeyi açıklayıp yine içini boşaltmak istemişti

"Yeonjun ben boşanmak istiyorum"

Yeonjun duyduğu cümle ile donup kalmıştı

"Hayır Soobin buna izin vermiyorum"

"Yeonjun yapamıyorum seninle artık dışarı çıkamaz oldum sadece işe git gel ordada kimseyle konuşamıyorum çünkü sen izin vermiyorsun"

Yeonjun yatakta doğrulmuştu Soobin ise aynı soğuk kanlılıkla yatakta uzanıyordu.

"Ben seninle boşanmıyorum"

"Ozaman bir birimizden biraz uzak duralım"

"Soobin hayır diyiyorum seninle ayrılmayacağım"
Soobin'de yatakta doğruldu Yeonjun'un gözlerinin içine baktı.

"Yeonjun lütfen bir aylığına annemin yanında kalayım biraz kafa dinleyeyim"

Yeonjun'un gözleri dolmuştu

"Soobin lütfen"

Soobin onu hiç dinlememişti yataktan kalktı küçük valizini aldı.

Yeonjun valizi aldı onun kolundan tuttu

"Hiçbir yere gidemezsin"

"Eğer annemin yanına gitmeme izin vermezsen seninle gerçekten boşanırım"

Yeonjun duyduğu kelime ile durmuştu izin vermekten başka seçeneği yoktu gitmesini istemese Soobin kesin boşanacaktı.

"Tamam ama 1 aylığına ve şir-"

"Şirkete gelirim"
Kafasını tamam' anlamda sallamıştı.

Soobin valizi Yeonjun'un elinden geri aldı ve elbiselerini doldurmaya devam etti.

Elbiselerini doldurunca kendi de giyinmişti. Aşağı inerken Yeonjun'un gözlerinin kızarmış olduğunu gördü.

Kapıya doğru ilerledi kapıyı tam açıcakken Yeonjun onu kendine çevirdi dudaklarını öptü.

"Soobin özür dilerim sana zarar verdiğim İçin"

"Önemli değil"

Soobin kapıya geri elini uzattı kapıyı açıp dışarı çıktı annesinin evinin yolunu tuttu.

Yeonjun ise miniğinin gitmesini izledi ve ağlamasını şiddetlendirdi.

Yatağa girdi Soobin'in kafasını hep koyduğu yadtığa iyice sarıldı ve Soobin'in kokusunu içine çekti. Içine çekince ağlaması dahada şiddetlendi.

Bundan sonra günde 3 bölüm atıcam
Seviliyorsunuz 💓💓💓

Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin