10

143 18 12
                                    

Soobin aklındaki soruları Kai'nin durdurduğu arabadan dolayı kurtulmuştu.

Lunaparka gelmişlerdi.

Soobin ve Kai aynı anda arabadan inmişlerdi.

"Eğlenceye hazirmısın Soobin-shi"

"Hazırım Kai"

Soobin ve Kai lunaparka girmişti. Önlerine gelen her oyuncağa biniyorlardı gülüp eğleniyorlardı. Soobin ilk defa evlendikten sonra Başka birisiyle bu kadar eğlenmişti.

Dönme dolaptan inmişlerdi yoruldukları için bir bankta oturmuşlardı taki Soobin gördüğü pamuk şekerciyle geri kalkmıştı.

Kai'nin kolundan tutup onu pamuk şekercinin önüne getirdi.

"Kai bana pembe bir pamuk şeker alırmısın. Lütfen~"

Kai Soobin'e gülümsemişti. Başını sallayıp adamdan pembe bir pamuk şeker almıştı. Aldığı pamuk şekeri Soobin'e uzattı.

Soobin aldığı pamuk şekeri bankta oturup afiyetle yiyiyordu. Kai de onu izliyordu.

Soobin kafasını Kai'ye çevirmişti göz göze geldiklerinde gülümsemiştiler. Soobin pamuk şekerinden bir parça koparmış ve Kai'nin ağzına atmıştı.

Soobin taehyung a pamuk şeker yedirirken yanlarına çiçekçi bir kadın gelmişti.

"Ne kadar yakışıyorsunuz. Abicim almazmısın bu güzel sevgiline bir çiçek"

Kadın son cümlesini Kai'ye söylemişi. Soobin şaşırmıştı Kai'ye dönmüştü.

"Hangi çiçeği seviyorsun Bin"

Soobin gülümsedi ve cevapladı.

"Karanfil leri severim"

"Güzel bir seçim karanfiller en güzelidir"

Kadın çiçeği çıkarıp Soobin'e uzattı. Soobin çiçeği alıp kokladı o aradada Kai kadına parasını vermişi.

"Soobin seninle sevgili olmadığımı söylemediğim için bana kızmadın değilmi"

"Hayır hayır komikti aslında"

İkiside kıkırdamıştı.

"Kai ben alışverişe çıkıcağım sende gelirmisin"

"Ben gelemeyeceğim Soobin kardeşime film sözüm var evde beni bekliyor bidahakine birlikte gideriz ama seni götürebilirim"

"Olur. Hadi gidelim"

"Tamam"

Soobin ve Kai arabaya binmişler di. Arabayı çalıştırdı ve alışveriş merkezine sürmeye başladı.

Yol boyunca çok konuşmamışlardı iş yerinden falan konuşmuşlardı.

Alışveriş merkezine gelince Soobin inmişti Kai de onla birlikte inmişti.

"Soobin kusura bakmıyorsun değil mi"

"Hayır Kai kardeşine sözün varmış onun yanına gitmelisin"

"Tamam"

Kai Soobin'in alnına bir öpücük bırakmıştı.

Birbirlerine görüşürüz' dedikten sonra ayrılmışlardı.

Soobin alışveriş merkezine girdi. Birsürü mağazaya girmişti. Girdiği her mağazada ona saygı göstermişlerdi. Yeonjun sayesinde.

Soobin bir sürü kıyafet aldı kendine ailesinide unutmadı.

Paketleri tek başına taşıyamayınca görevliler ona yardım etmişti. Soobin ise o anda taksiyi çağırmıştı. Taksi gelince binip evi tarif etti.

Eve gelince paketleri taksiden çıkarmıştı babası da o anda işden gelmişti onu görünce paketleri birlikte çıkardılar eve kadar birlikte taşıdılar.

Bay Choi zile basmıştı bayan Choi kapıyı açınca gözleri kocaman olmuştu.

"Oğlum bu paketler ne boyle bu kadar para yi sen nerede buldun?"

"Anne anlatacağım bi oturayım"

Paketleri evin içine bırakmıştı kendini hemen koltuğa attı.

"yeonjun'un kartından alışveriş yaptım"

"Kartını nasıl aldın?"

"Kendisi geldi verdi"

Soobin ağladığı için verdiğini söylememişti söylemekte istemiyordu.

"Versin zaten çok zengin babasının on tane şirketi bir sürü arsası villaları var bok gibi parası var"

"Oha bu adam ne yapmış"

Bayan Choi duydukalarına inanamamıştı.

"Boşverin şimdi parasından bakın size de birşeyler aldım"

Soobin annesi ve babası için aldığı hediyeleri vermişti.

"Yaa teşekkür ederim benim canım oğlum"

"Rica ederim benim canım annem"

Üçü birlikte konuşup gülüşüyorlardı Soobin yorgun olduğunu söyleyip odasına çıkmıştı.

Yeni aldığı kıyafetleri dolabına yerleştirmişti.

Elbiselerini değiştirip kendine daha rahat elbiseleri giymiş ve yatağa girip uyumuştu.

Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin